Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipele de vânzări beneficiază de abilitățile de empatie, influență și gestionare a relațiilor prezentate în carte, ajutându-le să înțeleagă mai bine clienții și să încheie mai multe tranzacții.
„Liderii au jucat întotdeauna un rol emoțional primordial. Fără îndoială că primii lideri ai umanității – fie că e vorba de șefii de trib sau de preotese – și-au dobândit poziția în bună măsură datorită faptului că maniera lor de a se impune era convingătoare la nivel emoțional.” Citește articolul
Articolul explică cum clienții iau decizii de cumpărare (rapid sau cu efort), ajutând vânzătorii să înțeleagă mai bine ce îi motivează pe clienți să rețină un produs și să-l cumpere din nou.
Daniel Kahneman dezvoltă în cartea sa, „Gândire rapidă, gândire lentă”, o teorie extrem de interesantă. În fiecare zi, creierul nostru este obligat să ia mai mult de 35.000 de decizii. Unele simple, de genul ideii că apăsăm butonul care cheamă liftul cu degetul arătator al mâinii stângi sau al mâinii drepte, dar și decizii complexe, de genul înmulțirii unui număr cu alt număr. Citește articolul
Specialiștii din vânzări pot folosi aceste tehnici pentru a negocia mai eficient cu clienții, a închide mai multe contracte și a obține condiții mai bune, înțelegând mai bine nevoile interlocutorilor.
„O dimineață rece de toamnă, pe la ora opt și jumătate. Doi spărgători de bancă, mascați, declanșează o alarmă în timp ce iau cu asalt banca Chase Manhatten, la intersecția Seventh Avenue cu Caroll street, în cartierul Brooklyn. Înăuntru sunt doar două femei la ghișeu și un paznic. Spărgătorii îi trag una paznicului de 60 de ani cu un pistol .357, îl târăsc la toaleta bărbaților și îl încuie înăuntru. Una dintre femei pățește același lucru. Unul dintre jefuitori se întoarce apoi către cealaltă femeie, îi pune țeava pistolului în gură și apasă pe trăgaci: se aude un clic în timp ce pistolul trage fără glonț. - Următoarea e pe bune, zice hoțul. Deschide seiful acum.” Citește articolul
Oferă sfaturi despre cum să construiești o comunicare eficientă și personalizată cu clienții și potențialii clienți, aspect esențial pentru a stimula vânzările și a consolida relațiile comerciale.
Eu cred că organizațiile sunt destul de similare oamenilor. Ca să trăiască mult, au nevoie de lucruri materiale (materie primă, venituri, profit etc.), dar și de lucruri care nu au neapărat o componentă materială (o cultură a echipei, un plan articulat de acțiune, speranțe pentru viitor, date de grija constantă a echipei ca organizația să trăiască și în anii ce urmează). Citește articolul
Articolul subliniază importanța de a vinde prin inspirație și prin calitatea produsului propriu, nu doar prin comparația cu concurența, principii fundamentale pentru o strategie de vânzări de succes.
Cred că ideea de competiție pe care o inspiră viața și sistemul educațional modern ne determină să vedem în jur nu soluții, ci conflicte. Trebuie să întrecem pe cineva, să disecăm faptele și vorbele altuia pentru a le combate, să adulmecăm oportunitățile și să ne cocoțăm sus, călare pe ele, imediat ce se poate. Citește articolul
Pentru firmele din turism, departamentul de vânzări trebuie să știe exact ce tipuri de servicii pot fi plătite cu vouchere de vacanță pentru a evita probleme legale și amenzi.
Autoritățile vor să descurajeze orice fel de folosire ilegală a banilor dați salariaților de la stat sub formă de vouchere de vacanță. Astfel, conform unui proiect de ordonanță de urgență inițiat recent, cei care cumpără servicii fără legătură cu turismul intern, pentru a obține un profit material sau financiar, vor risca să ajungă la închisoare. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă cum noile taxe și costuri afectează prețul final al produselor (pungilor sau a produselor ambalate în ele) și cum se schimbă strategiile de vânzare, pentru a rămâne competitiv pe piață.
Legislația de mediu cunoaște modificări frecvente, uneori intempestive, și, nu de puține ori, discutabile din perspectiva efectelor obținute. Un bun exemplu este cel al ecotaxei. Până la jumătatea acestui an, operatorul economic care introducea pe piață pungi de cumpărături din plastic, cu mâner, plătea la Fondul pentru mediu suma de 0,1 lei/pungă (ecotaxa). Aceasta trebuia inclusă în prețul pungii și recuperată de la consumator, astfel încât să se descurajeze consumul de pungi de acest tip. Ulterior, legislația a fost înăsprită, însă modificările generează probleme importante tuturor părților implicate. Citește articolul
Echipele de vânzări călătoresc mult cu mașina, iar aceste reguli le afectează direct modul în care își desfășoară munca și pot atrage amenzi dacă nu sunt respectate.
În luna august, Codul rutier a suferit o serie de modificări, unele dintre ele impunând restricții pentru cei ce conduc diverse vehicule. De aceea, astăzi reamintim cele mai importante modificări aduse Codului rutier, ce se vor aplica începând de mâine. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să știe exact care sunt condițiile legale pentru a vinde pachete de călătorie și servicii, pentru a se asigura că produsele oferite clienților sunt în conformitate cu legea.
Firmele cu răspundere limitată care vor să activeze ca agenții de turism tur-operatoare, folosind codul CAEN 7912, sunt obligate să aibă un capital social minim mult mai mare decât cel obișnuit. Citește articolul
Acest departament este interesat să știe unde preferă clienții să meargă în vacanță (munte sau mare și în România) pentru a-și adapta ofertele și campaniile de vânzări.
Oricât de frumoasă ar fi lumea, aproape 90 la sută dintre români rămân acasă, în vacanță. Nu au bani pentru concedii în străinătate, iar în țară își permit cel mult o săptămână de relaxare. Citește articolul