avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Activitate sorina_h2004

Activitate sorina_h2004

Buna ziua,am și eu o întrebare legată de vârstă de pensionare redusa cu doi ani conform legii 263/2010 pentru persoanele care au locuit 30 ani în orașele ce aparțin zonelor poluate. Dacă sunt pensionat medical in prezent,urmând că în câțiva ani sa trec la pensie la limita de vârstă nu am dreptul că vârsta de pensionare sa mi se reducă cu cei doi ani? Mi s.a spus de la casa de pensii că nu mă incadrez că am deja statut de pensionar. Dar eu sunt pensionat medical,este corect? Mulțumesc în asteptarea unui răspuns!
Va multumesc mult!
Buna ziua, va rog sa.mi spuneti daca mesajele pe telefon si pe email pot constitui probe in instanta. Multumesc.
Buna seara, m.am pensionat partial anticipat in aprilie 2016… cu 38 luni inainte de a implini varsta de pensionare,astfel an fost penalizata cu 28.5%. Ulterior a intrat in vigoare legea 142/2016, pot solicita recalcularea pensiei pentru diminuarea procentului de penalizare? Am acest drept? Multumesc in asteptarea raspunsului.
Buna ziua, va rog sa.mi spuneti daca o perioada de 6 ani lucrata in conditii grupa a II -a de munca inainte de 2001 influenteaza stagiul complet de cotizare,adica mai precis daca se adauga inca un an la stagiul de cotizare.Mentionez ca intentionez sa ma pensionez partial anticipat ,in cazul in care nu ma ajuta grupa a II-a pentru stagiul complet ma poate ajuta 1an de somaj? Multumesc in asteptarea raspunsului.
Va rog sa-mi spuneti cum se poate face racordarea la alimentare cu apa si canalizare,cui ne adresam,ce avize trebuiesc,care sunt pasii de facut?( intr-un sat din judetul arges unde retelele tocmai se executa).Multumesc.
Va rog sa-mi spuneti cum se poate face racordarea la alimentare cu apa si canalizare,cui ne adresam,ce avize trebuiesc,care sunt pasii de facut?( intr-un sat din judetul arges unde retelele tocmai se executa).Multumesc.
Buna ziua,