avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 670 soluții astăzi
Forum Activitate andrei2005

Activitate andrei2005

2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
In strainatate se aplica regula in mod clar. Nu se comenteaza. De ce? Foarte simplu!
De foarte multe ori, clientii isi umplu farfuriile cu varf DE LENE sa se ridice de mai multe ori (am vazut asta de "N" ori la hotelurile de la noi care ofera "mic dejun suedez" - munti de mancare lasati in farfurie.
Copilul s-a vazut probabil cu mancare pe care nici nu o voia. Sau probabil s-a mers pe principiul nu-i nimic, daca nu manancei lasa in farfurie"...
Imi pare rau pentru Dumneavoastra, dar nu cred ca aveti dreptate.
Nu ne-ati spus daca aceasta situatie s-a petrecut in Romania sau altundeva.

P.S. "ca-n eat" se scrie corect "can eat" - daca are vreo importanta...
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Eu v-as da o alta idee: reclamatie direct la importator - firma din Romania. Trebuie sa stiti ca multe asa-zise reprezentante sunt de fapt dealeri - au preluat in franchiza marca respectiva. Dealerii castiga di servisare, consumabile scumpe si revizii facute OBLIGATORIU la ei ca sa nu se piarda garantia.
Trimiteti un mail direct la "firma mama" din Romania (dupa ce le cereti telefonic - la secretariat... - o adresa de mail, si acelasi mail, in CC (carbon copy" la conducerea atelierului care au facut manaria.
In felul acesta vor sti ca se cunoaste problema "mai sus" si nu o vor "ingropa" ei local...
Eu in mai multe ocazii am procedat astfel si deodata s-a rezolvat problema foarte rapid.
Banuiesc ca locul a fost dat pe un numar "local", iar proprietarul a inchiriat apartamentul unui "extra-judetean" sau a pus masina in alt loc ne rezervat.
Daca nu ma insel, in sectorul 3 din Bucuresti nu poti lasa pe locul de parcare dedicat decat autoturismul pentru care a fost dat locul.
Daca apare o masina cu alt numar PIERZI locul de parcare...
Poate ca nu e o idee asa de rea!
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
De ce e trimis la ITM? Simplu: ca sa fie sicanat angajatorul, sa se invete minte sa mai ceara acoperirea eventualelor pierderi provocate.
Chestia cu "raspunderea patrimoniala a unui angajat", evocata mai sus, este doar asa, sa aiba si angajatorul un drept de a recupera o posibila paguba provocata de un angajat.
Sunt curios cati angajatori si-au pierdut timpul sa mearga pana la capat in justitie, solicitand raspunderea patrimoniala a unui angajat care a provocat o paguba din neglijenta (sa zicem).
In alta ordine de idei, nu stiu daca prin demisie Doamna va putea beneficia de vreun ajutor de somaj...
5 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca nu vreti sa va pierdeti timpul cu reclamatii prin Germania sau Romania, incercati sa-i faceti o bucurie si sa-i anulati biletul de avion. Evident ca pierdeti banii (mai mult ca sigur) dar cand se va prezenta la aeroport va fi obligat sa-si achite biletul la pret dublu / triplu sau sa faca dus intors.
Eu asa as proceda, nesimtitii merita o lectie care sa-i usture! - nu e cazul sa il anuntati inainte, doar Dumneavoastra ati primit probabil biletul electronic.
Sper ca va ganditi la "metode neortodoxe" referitoare la proprietar, nu la bietul caine !!!

raluk0207 a scris:

Sau rezolvați cazul prin metode mai neortodoxe.


1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Normal, din moment ce la o gramada de institutii.firme se cere copie de pe buletin pentru orice prostie, chiar daca e necesara au ba.
De aceea in Israel, cand primesti pasaportul, esti atentionat sa nu trimiti copie de pe pasaport decat "cu jumatatea din stanga a fotografiei mascata" ca sa nu poata fi folosita copia pentru un fals.
La noi pleaca angajatul cu toata baza de date - degeaba angajatorul lui respecta GDPR-ul, daca angajatul "preia" niste date sensibile cand acestea ajung in computerul lui, iar peste N ani isi schimba locul de munca
Si inca ceva. ma surprinde cu cata usurinta este tratata in continuare problema IFN-urilor la noi. Nu esti instiintat daca ti-a aparut vreun imprumut (ar fi atat de simplu daca ar fi OBLIGATI sa trimita si o notificare scrisa in momentul in care cineva face un imprumut (chiar si persoanei respective, chiar daca a facut imprumutul "pe bune". Asa, daca eu primesc o instiintare ca am facut un imprumut (nu peste 5 ani) ci imediat si nu stiu sa fi cerut un asemenea imprumut actionez rapid, nu ma trezesc peste N ani cu executorul la usa, dupa ce am pierdut un proces de care nu aveam habar...
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nici n-ar trebui sa ii spuneti ca faceti petitia la MAE! Chiar trebuie facuta fara sa-i spuneti!

Ca altfel isi calca pe inima, si asa nu va mai "freca" si pe alte persoane, ca sa-si arate importanta.
In caz contrar, lucrurile se aranjeaza local - intelegeti ideea, nu? Si se continua la fel.

Eu in petitie as mentiona si ca voi cere statului roman rambursarea cheltuielilor generate de revenirea in tara pentru remedierea CI, deoarece un funtionar roman nu si-a facut treaba (la Primarie) sau un alt functionar roman - cel de la ambasada - solicita in mod gresit modificarea de urgenta, sub amenintarea anularii unor documente oficiale de identitate.
In concluzie VINOVAT de alergatura de acum si cea viitoare nu este functionarul (sau ma rog, administratia locala unde acesta era salariat) care, acum N ani, a scris prostii fara nici o responsabilitate, ci "prostul" de contribuabil care trebuia sa verifice ce a scris functionarul (care era platit sa faca treaba BINE!)

De asta merg treburile asa bine in acest colt de Europa...
4 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Situatie "normala " pentru unii reprezentanti ai diplomatiri romanesti.
Eu in locul Dumneavoastra as trimite o relatare succinta a aventurii (eventual cu "copy/paste de pe discutia pe avocatnet) Doamnei Ministru LUMINITA ODOBESCU la MAE, solicitand si un raspuns privitor la masurile luate.
Aceasta este adresa de mail:
[ link extern ]

Eventual puteti sa le trimiteti si un link la aceasta discutie:
www.avocatnet.ro/forum/discu...

Nu renuntati, ganditi-va cate alte persoane au / vor patimi din cauza unor asemenea functionari !