avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Activitate MGabriel

Activitate MGabriel

Presupunand ca realizez castiguri prin munca pe internet,pe un site de freelance (gen oDesk,eLance,cjinc etc.),este obligatoriu sa ma inregistrez ca PFA,sau e suficient sa lucrez ca persoana fizica?
Am inteles ca veniturile trebuie declarate (in formularul 201 privind veniturile realizate in strainatate) pana la 25 mai ale anului urmator realizarii lor,conform extraselor de cont ale platilor.
Este suficient sa lucrez ca persoana fizica si sa completez declaratia 201 sau mai sunt si alte cerinte?

Va multumesc.
Buna ziua!

Va deranjez cu o mica problema.

Sunt casatorit si am mostenit de la parinti un apartament care,conform Codului familiei,ar trebui considerat bun propriu si nu bun comun,deci nu ar trebui sa intre in partaj in eventualitatea unui divort.

In situatia in care as intentiona sa vand apartamentul, s-ar putea mentiona o clauza in contractul de vanzare de genul "Banii rezultati in urma vanzarii apartamentului intra in contul XXX ca bun propriu" ,astfel incat banii rezultati sa nu fie considerati bun comun?

Sau exista o alta varianta standard pentru situatia prezentata?

Va multumesc.
Buna ziua!

Va deranjez pentru o mica problema.

Tatal meu este imobilizat la pat,in urma unui accident vascular cerebral.
De curand,a fost actionat in instanta in problema unui teren din care detine o cota in indiviziune.
Terenul in cauza are mai multi coproprietari,fiecare avand o cota din teren,2 dintre coproprietari sunt in proces de mai mult timp.
Reclamantul solicita iesirea din indiviziune si in acest sens a decis actionarea in instanta a celorlaltor coproprietari,intre care si tatal meu.

Data fiind starea de sanatate a tatalui meu,banuiesc ca solutia ar fi sa se delege o persoana care sa il reprezinte.