Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 386 soluții astăzi

Specialiștii de la Deloitte România, Reff & Asociații, Radu Opriș, Biriș Goran și R&R Partners vin la Conferința avocatnet.ro să clarifice probleme des întâlnite în cadrul departamentelor de HR & salarizare ale oricărei companii. Rezervă loc și participă!

Forum Activitate ilmir1

Activitate ilmir1

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Crisel cerea probabil o informatie in speranta ca cineva mai experimentat a inteles mai bine ce prevede ordonanta respectiva. Comentariul dumneavoastra e tipic informatie de la microsoft: exacta, clara dar inutila
Suspendare popririlor. Am o mica disputa cu cineva: Luni e 25 si trebuie platite taxele catre stat. Daca eu ca firma, la 31 decembrie nu am nici o datorie catre anaf iar luni ar trebui sa platesc 5000 de lei si nu ii platesc o sa imi blocheze conturile? Sau faza cu reesalonarea pe care o pot cere pina la 31.03.2021 se aplica si pt datoriile pe care le pot acumula in lunie ianuarie, februarie si martie?
Ok. O sa cer și eu detalii.
Bună. Am și eu o problemă cam din Kafka... Poate mă ajută cineva. Firma mea a deschis mai multe procese... suntem reprezentați de un avocat cu contracte, facturi pt onorarii și tot ce trebuie. Procesele se afla in diverse stadii. Astăzi mă anunță că a încheiat un contract de asistență cu o autoritate locală care îi interzice sa pledeze. Mă poate lămuri cineva ce trebuie sa fac? Căci pe românește spus sunt și cu fundul in baltă pt viitoarele termene și cu onorariile plătite.
Acum 2 luni un transportator contractat de firma mea (casa de expeditii) distruge marfa unui client. Dosarul de dauna a fost respins caci masina avea prelata rupta ceea ce a dus la udarea marfii. Clientul meu ma da in judecata pt recuperarea contravalorii marfii. Intrebarea mea este urmatoarea: pot chema transportatorul in garantie daca este in insolventa din 2016? Daca aveti alte idei is recunoscator.
Răspuns la discuția Formular 088
Pana astazi nu am primit nici un raspuns legat de aceasta declaratie.
Dar am si eu niste curiozitati:
1. o firma cu codul de TVA anulat poate emite facturi externe?
2. daca acea firma a cumparat un imobil cu plata in rate de la alta firma . Acea firma a emis factura totala in momentul in care s-a facut contractul, factura cu TVA 24% urmind ca ratele sa fie platite in 5 ani. Ce se intampla cu acel tva? este deductibil sau nu?
Răspuns la discuția Formular 088
Azi am depus D088 stie cineva in cit timp se da raspunsul?
Răspuns la discuția Formular 088
Multumesc mult pt raspuns.
Societatea depaseste mult plafonul. este platitoare de TVA din 2001. Motivul din notificare este ca a fost schimbat administratorul
Pe portalul ANAF apare doar actualizarea pt 098 nu si pt 088
Discuție Formular 088
bun ziua
Anul trecut am schimbat administratorul firmei adica nu mai este sotia sunt eu.
Astazi am primit de la ANAF o notificare ca trebuie sa depun formularul 088.
Dart fiind faptul ca suntem o firma platitoare de TVA din 2001 cu 4 angajati care niciodata nu a avut probleme cu ANAF-ul si contabilitatea este tinuta de catre sotia mea care este angajata ca si director general ma pot astepta la probleme? Care sunt punctele de mare interes in analizarea acestor situatii?
Ma poate lamuri si pe mine cineva cu urmatoarea situatie?
1 Firma mea aplica sistemul de tva la incasare
2 cumpar un imobil de la o firma ce nu este platitor de tva la incasare
3 plata este stabilita in rate egale in decurs de 5 ani
4 in momentul contractului vanzatorul emite o factura pe toata valoarea apartamentului
Am si eu citeva nelamuriri
1 trebuie sa deduc tva-ul in luna emiterii facturii sau pe masura ce platesc?
2 cum inregistrez factura emisa de vanzator in contabilitate?