Sunt profesor suplinitor, in data de 31 aug 2012 mi se incheie contractul de munca, iar in jurul datei de 12 octombrie 2012 se presupune ca voi naste, as vrea sa stiu daca voi beneficia de concediul de maternitate de 2 ani cu toate ca nu voi mai avea un loc de munca din data de 31.august 2012. Va multumesc!
Daca c.i.m. inceteaza de drept la data duratei pentru care a fost incheiat , nu vad cum se poate inceta in ziua urmatoare? .. asta este problema .. Exista un text de lege care prevede asa ceva ...
De exemplu, un c.i.m. incheiat pe durata determinata de 1 an .(01.02.2011 - 01.02.2012) , potrivit art.56 lit.i inceteaza de drept la data expirarii duratei si nu a doua zi cand facand un calcul are o durata de 1 an si o zi ...
:closedtopic:
Si cand expira termenul pt. care a fost incheiat cim ul,chiar daca acest aspect nu apare explicit definit?Nu dupa ultima zi consemnata in contract in care angajatul a prestat si a fost platit pt. prestatia sa?Practica judiciara nici nu este unitara,solutiile sunt diferite pe aceeasi cauza ,nu m-ati convins cu acest argument...
In exemplul dat,contractul determinat pe 12 luni se incheie intre 1.02.2011-31.01 2012.
1. Nu este corect cum procedati, vreti sa ne pacaliti(!?). :acute: Exemplul pe care l-ati luat dvs. nu este bun. Corect perioada de un an este 01.02.2011 - 31.01.2012.
2. Asa cum ati luat dvs. exemplul inseamna un an si o zi.
3. Intervalul de timp intr-un astfel de contract incepe cu prima zi de lucru si se termina cu ultima zi de lucru.
4. In exemplul luat de dvs. eu incetez CIM cu data de 02.02.2012.
Nu vreau sa pacalesc pe nimeni ... exemplu dat este foarte bun .. potrivit art.101.C.proc.civ., termenele stabilite pe ani se sfarsesc in ziua anului corespunzatoare zilei de plecare.
p.s.
inca o data va rog sa nu mai faceti referiri la ce nu am spus ... am facut precizarea ca termnul este de 1 an si nu de 12 luni