Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dupa cum zicea dl.Cornel Vasile ieri, deduc ca o sa primim codul de incarcare doar daca transmitem in ziua curenta. Inseamna ca celelalte transmiteri practic nu mai exista la ei.Daca aseara serverul functiona, de ce n-am primit codul?Ma intreb daca nu cumva exista vreo legatura intre faptul ca datele au fost salvate in 09.08 si noi le transmitem in alta zi.Sincer, nu stiu ce sa mai cred.Imediat ce primesc codul o sa anunt.
1. Daca transmiteti de mai multe , datele se suprascriu.
2. Nu are nicio legatura ca REVISAL-ul s-a completat intr-o zi si tranmsiterea se face in alta zi.
3. Asa cum am afirmat in mesajele precedente, problema se pare ca exista la serverul Inspectiei Muncii - cea care gestioneaza baza de date a REVISAL-ului si nu la ITM-ul de care apartine angajatorul.
4. O solutie, in caz de control, ar fi print scren-ul cu nefunctionarea paginii de transmitere.
Multumesc.Suprascrierea se face indiferent in ce zile transmitem aceleasi date, sau numai daca transmitem de mai multe ori in aceeasi zi?Dar daca nu obtinem nici azi codul? Cine stie cand se reglementeaza problema cu serverul.Si atunci ramanem doar cu pagina printata ca registrul urmeaza a fi procesat?Sau transmitem si maine iar?
Suprascrierea se face de fiecare data cand se transmite REVISAL-ul.
Fisierul generat de noua versiune a REVISAL-ului pentru transmitere/depunere cuprinde intreaga baza de date a angajatorului si nu numai modificare respectiva.