Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Mi s-a stabilit un consum foarte mare de apă la baie (peste 400 mc). Într-adevăr am o defecțiune încă neremediată, dar chiar și-așa consumul mi se pare enorm. Mă puteți sfătui ce să fac?
A reiesit ca am un consum lunar foarte mare la apa rece la baie, este vorba de 400 si ceva de mc, un consum imens. Am, intr-adevar, o scurgere la apa rece pe care nu am rezolvat-o in timp util, totusi consumul mi se pare oricum nejustificat. Ideea este ca ultima citire la apometru la apa rece la baie a fost luat de administrator si neocupandu-ma eu in ultimul timp, ci altcineva..fiind plecata un timp mai indelungat, nici nu am situatia indexurilor anterioare.
Am vorbit cu cei de la asociatie, mi-au aratat din indexurile anterioare..si metri cubi..uneori consumati 3 metrii cub pe luna, alteori 8 (lunar, pe anul in curs). Au vrut sa imi dea instalatorul lor, am zis ca voi chema eu un instalator, nu pe al lor. Nu stiu exact cum sa procedez, pentru ca situatia e clar, batatoare la ochi..si am un consum de cateva blocuri la un loc. Apometrele nu cred sa aiba probleme, din moment ce pana acum au inregistrat consumuri normale. Consumul pausal au zis ca s-a calculat pe persoana, lunar. Ma puteti sfatui ce e de facut, va rog?
Buna ziua,
am urmarit discutiile anterioare si consider ca trebuie avute in vedere doua aspecte :
1.plata Facturii
Plata trebuie efectuata in termenul indicat pe factura pentru a nu inregistra intarzieri care genereaza penalitati. Urmeaza sa va"reglati conturile" cu cei care au ocupat apartamentul in perioada cand s-a inregistrat consumul.
2.contestarea consumului din Factura
Se va depune o Contestatie la furnizorul de apa in care se arata motivele. Se solicita deplasarea unei echipe care sa verifice contoarul.Se va anexa opinia unei firme de specialitate care va verifica anterior instalatia, daca sunt sau nu pierderi necontrolate de apa.
Cu respect.
marius_tita
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Stimata d-na Gabriela Stanescu
Eu am o vorba, preluata bineinteles : teoria ca teoria, practica te omoara. Cine plateste toate cele propuse de d-vs ? Nu mai vorbesc de timpul pierdut. Incercati sa dati solutii practice. Furnizorul de apa citeste contoarul general, nu contoarele individuale ( asta se intampla doar la case, acolo se deplaseaza intrucat este contract direct intre parti ). La blocuri nu sunt astfel de contracte ( Contractele se fac cu asoc. de proprietari ) si se evita tocmai de asta sa nu-si bata capul cu tot felul de situatii si de nebuni si rau platnici. Ei citesc contoarul general pe bloc si fac factura, restul e bucatarie interna a asociatiei, sa-si bata ei capul. Daca persoana respectiva a fost plecata cativa ani, sigur nu s-a mai facut verif. metrologica si deci nu poate contesta consumul "exagarat", nu se va deranja nimeni sa faca pe detectivul gratis si cu o gramada de timp pierdut. Dupa cum am mai spus, ca si proprietar, pe langa drepturi, mai ai si obligatii. Delasarea si indolenta costa. Acum exista o gramada de moduri de a tine legatura si se poate coresponda pe orice subiect, in toata lumea. Sotia este adm la 2 blocuri, are situatii la fel, cu proprietari plecati dar ii transmit citirea apometrelor si banii in contul asoc. Trimit vecini sau rude si fotografiaza apometrele, etc.. Deci se poate. E o vorba romaneasca " daca nu casti ochii, casti punga"