avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Acasă Subiect: inrolare reges online
Subiect: inrolare reges online
ACCES PREMIUM

E posibil ca reprezentantul legal să nu aibă deloc cont în Reges-Online și accesul să se facă prin împuternicit? Ce e indicat pe termen lung, în unele cazuri

Simona Voiculescu în Relații de muncă & Asigurări sociale
Director Editorial, avocatnet.ro
23 Iunie 2025 | 5240 | Timp de citire: 4 min.

Sistemul Reges-Online este conceput pentru a permite accesarea și operarea registrului unui angajator prin împuternicit (notarial sau prin contract de prestări servicii), în locul reprezentantului legal, mai ales dacă ne gândim la situațiile în care acesta nu poate avea o identitate digitală în România sau la anumite entități publice. Chiar dacă operațiunile sunt efectuate de un prestator, responsabilitatea finală pentru corectitudinea datelor transmise în registru revine angajatorului, cu mențiunea că toate operațiunile sunt jurnalizate cu CNP-ul și numele persoanei care le-a efectuat în mod concret. Citește articolul

ACCES PREMIUM

De ce să folosești mediul de test al Reges-Online înainte să treci definitiv la acesta

avocatnet.ro în Relații de muncă & Asigurări sociale
18 Iunie 2025 | 1 | 3624 | Timp de citire: 3 min.

Mediul de test pentru Reges-Online oferă utilizatorilor posibilitatea de a se familiariza cu noul sistem înainte de tranziția oficială. Acest mediu permite crearea de conturi fictive, simularea fluxurilor de lucru și testarea funcționalităților fără riscul de a afecta date reale. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Clarificare: Nu mai există ideea de „user și parolă” de firmă în sistemul Reges-Online

Simona Voiculescu în Relații de muncă & Asigurări sociale
Director Editorial, avocatnet.ro
17 Iunie 2025 | 7189 | Timp de citire: 4 min.

Reges-Online este funcțional din primăvară, utilizatorii Revisal având la dispoziție până la final de septembrie să treacă la noua platformă - atât angajatorii, cât și prestatorii de servicii, dar și angajații, care până acum nu aveau cum să acceseze registrul pentru a vedea datele propriilor contracte și ce transmit angajatorii în acesta. Una dintre cele mai frecvente întrebări adresate de cei care încă nu s-au hotărât să facă tranziția este de unde sau cum pot obține userul și parola pentru un registru sau altfel. Reges-Online nu mai funcționează însă pe același principiu ca Revisal. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Reges-Online: Atenție la semnarea digitală a documentelor încărcate pentru a dobândi acces la registrul de angajator

avocatnet.ro în Relații de muncă & Asigurări sociale
29 Mai 2025 | 7407 | Timp de citire: 3 min.

Atunci când legea impune încărcarea unor documente de către împuternicit sau reprezentantul legal pentru a dobândi accesul la registrul de angajator în Reges-Online este o cerință imperativă ca acele documente să aibă semnătură digitală pentru cerificarea conformității cu originalul - altfel, accesul va fi respins. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Accesul angajatorilor la Reges-Online se poate face, pentru maximum 30 de zile, prin prezentarea la ghișeul ITM. Între timp, angajatorii trebuie să încerce accesarea prin ROeID sau semnătură digitală

Simona Voiculescu în Relații de muncă & Asigurări sociale
Director Editorial, avocatnet.ro
13 Mai 2025 | 9967 | Timp de citire: 2 min.

Angajatorii pot accesa Reges-Online prin trei modalități: identitatea digitală ROeID, certificat digital calificat sau, temporar, prin prezentare la ghișeul ITM cu cartea de identitate. Această a treia variantă este disponibilă maximum 30 de zile, perioadă în care angajatorii trebuie să obțină accesul prin una dintre primele două metode. Citește articolul

ACCES PREMIUM

UPDATE Procedura de acces în Reges-Online, oficializată. Două clarificări importante

Simona Voiculescu în Relații de muncă & Asigurări sociale
Director Editorial, avocatnet.ro
12 Mai 2025 | 1 | 20552 | Timp de citire: 5 min.

Ordinul privind procedura de acces în Reges-Online a apărut în dezbatere la Ministerul Muncii spre final de aprilie a fost publicat vineri în Monitorul Oficial, cu câteva lămuriri în plus pentru cei interesați, față de forma pusă inițial în dezbatere. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Avantaje ale implementării Reges-Online pentru salariați: acces rapid la informații esențiale, transparență și un sistem securizat

Dan Năstase în Salarizare, taxare & relația cu statul
Consilier juridic specializat în relații de muncă,
6 Mai 2025 | 2090 | Timp de citire: 2 min.

Registrul electronic al salariaților, Reges-Online, introduce beneficii esențiale pentru angajați prin accesul direct la informațiile din contractele de muncă și istoricul modificărilor acestora. Platforma elimină birocrația tradițională, oferind transparență sporită prin notificări în timp real despre orice schimbări contractuale. Sistemul de autentificare folosește tehnologii avansate de securitate, protejând datele personale la standarde similare celor din sectorul bancar. Pentru a beneficia de aceste avantaje, salariații trebuie doar să își creeze un cont în noul registru electronic. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Procedura de utilizare a Reges-Online, între actualizări necesare și rezistență la schimbare

Dan Năstase în Relații de muncă & Asigurări sociale
Consilier juridic specializat în relații de muncă,
25 Aprilie 2025 | 2 | 2746 | Timp de citire: 3 min.

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a publicat joi în transparență decizională procedura actualizată de completare și transmitere a datelor în Registrul general de evidență a salariaților online (REGES-ONLINE / ex-REVISAL), un demers menit să eficientizeze sistemul, să elimine erorile anterioare și să integreze noile cerințe legislative, adică cele introduse prin HG 295/2025.  Citește articolul

ACCES PREMIUM

UPDATE Accesul angajatorilor în platforma Reges-Online și delegarea accesului pentru operare - ce știm până acum

Simona Voiculescu în Relații de muncă & Asigurări sociale
Director Editorial, avocatnet.ro
16 Aprilie 2025 | 6186 | Timp de citire: 4 min.

Procedura de acces în Reges-Online este încă așteptată de angajatori și prestatorii de servicii, chiar dacă ea poate fi conturată deja, în mare parte, cu informațiile pe care le avem la acest moment. În lipsa ei, a unei comunicări coerente pe acest subiect, dar și în contextul unor prevederi din hotărârea de Guvern ce sunt deja contestate în rândul profesioniștilor, au apărut nenumărate nelămuriri în ceea ce privește tranziția la noul registru. Citește articolul