În materialul prezent, îți facem cunoscute beneficiile imediate pe care ar trebui să le obțină orice companie în urma implementării unui soft dedicat managementului de contracte.
Softul Q’Assist Contracte oferă posibilitatea de a urmări contractele cu furnizorii și clienții, în mod centralizat, rapid, oricând și de oriunde. Accesul controlat la informație și confidențialitatea sunt asigurate 100%.
Ce nevoi acoperă softul Q’Assist Contracte
Indiferent de mărimea sau domeniul companiei, nevoia de a gestiona eficient contractele există. Fie că ne-am confruntat cu pierderea arhivei (inundație, incendiu etc.) sau cu nevoia stringentă de a avea acces rapid și structurat la informațiile din contracte pentru un raport de activitate sau pentru a ne ajuta partenerul de afaceri cu o copie după anexă sau contract.
În oricare din cazurile de mai sus, accesul s-a făcut într-un timp relativ mare sau nu s-a putut face deloc, dacă dosarul în care se afla contractul a fost pierdut sau distrus.
În situația în care totuși găsești cele zece contracte încheiate cu furnizorii în ultimele șase luni, marea provocare va fi să faci un raport al serviciilor sau produselor achiziționate, să expui sumele implicate și, eventual, să renegociezi condițiile deosebit de avantajoase, deoarece contractul a expirat între timp și nu ai știut.
Ușurință în utilizare
Timpul mediu alocat pentru arhivarea unui contract prin intermediul softului va fi de 3 minute. Timpul mediu pentru căutarea lui va fi de un minut.
Arhivarea contractelor nu necesită competențe deosebite de lucru din partea operatorilor.
Primul pas constă în scanarea documentului. Apoi, urmează adăugarea furnizorului sau clientului, alegerea departamentului beneficiar din companie, atașarea documentului scanat și completarea datelor din document: dată încheiere, dată început, data expirare, persoana responsabilă de contract, valoare contract cu setare valută. De asemenea, în funcție de tipul de activitate, pot fi adăugate câmpuri noi.
Beneficii asigurate
Ai acces rapid în timp real, de oriunde, oricând la toate contractele semnate cu clienții și furnizorii.
Poți genera ușor și repede rapoarte în Excel pe baza cărora poți face analize la nivelul întregii companii.
Primești, în mod automat, notificări la adăugarea și la expirarea contractului.
Administrarea facilă a softului imediat după implementare.
Caracteristici Q’Assist Contracte
- accesibilitate – interfață web simplă, acces wan și internet;
- disponibilitate – acces non-stop;
- acces la informație – stocare, arhivare indexată, identificare rapidă a contractelor;
- integrare – Active Directory, LOB app;
- platformă – Sharepoint, MS SQL.
Comentarii articol (0)