Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Administrează proprietățile și facilitățile firmei și se asigură că utilitățile, precum gaze naturale, sunt conectate corespunzător, la timp și în conformitate cu procedurile, inclusiv aspectele administrative și de plată.
De puțină vreme, cel puțin teoretic, racordarea la rețelele de distribuție a gazelor naturale se face gratis pentru anumiți clienți finali. Astfel, așa cum stabilesc noile reguli din domeniu, spre deosebire de clienții finali casnici, cei noncasnici, adică brutăriile, restaurantele, dar și alte tipuri de afaceri trebuie să plătească pentru racordarea la rețele de gaze. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil de asigurarea utilităților pentru proprietățile companiei și are nevoie să cunoască pașii, termenele și responsabilitățile pentru racordarea la rețeaua de gaze naturale a noilor sedii sau extinderi.
Racordarea la rețelele de distribuție a gazelor naturale se face gratis, mai nou, pentru clienții finali casnici, costurile acesteia fiind suportate de companiile distribuitoare. Pentru a se racorda gratis la rețelele de gaze, cei interesați trebuie doar să informeze distribuitorul, printr-o cerere, acesta din urmă ocupându-se apoi de toate etapele necesare racordării. Citește articolul
Proiectul de metrou din Cluj va influența semnificativ valoarea și dezvoltarea proprietăților imobiliare, precum și planificarea logistică și a facilităților din zonă.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Oferă informații esențiale despre cum se pot asigura că acordurile de închiriere pentru sedii sau alte facilități sunt valabile și pot fi aplicate rapid în cazul unor probleme, inclusiv noile cerințe de înregistrare.
În septembrie, a avut loc o modificare a Legii publicității mobiliare, prin care s-a stabilit o condiție suplimentară pentru punerea în executare a unui înscris sub semnătură privată, care e considerat titlu executoriu - înregistrarea acestuia în Registrul Național de Publicitate Mobiliară (RNPM). Dincolo de implicațiile evidente ale legii, trebuie stabilită, din start, o chestiune prealabilă: căror tipuri de contracte le recunoaște legea, în mod automat, caracterul de titlu executoriu? Delimitarea e importantă, pentru că multe contracte nu sunt considerate titluri executorii, ceea ce înseamnă că cei care vor dori să le pună în executare vor avea de urmat o procedură oarecum diferită. Citește articolul
Administrarea flotei de vehicule a companiei, inclusiv gestionarea asigurărilor, colectarea documentelor oficiale precum certificatul de daunalitate și păstrarea evidenței pentru mașinile firmei.
În cazul în care vor să încheie o asigurare auto în alte țări sau când, pentru a se putea aplica sistemul bonus-malus, asigurătorii au nevoie de istoricul daunelor provocate, șoferii pot solicita Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) un certificat de daunalitate, document ce conține date despre daunele înregistrate în ultimii cinci ani de asigurare. Citește articolul
Se ocupă de gestionarea spațiilor și a facilităților. Articolul este relevant deoarece fondurile pot fi utilizate pentru plata chiriei, o cheltuială administrativă importantă.
Granturile pentru capital de lucru sunt doar una dintre cele trei forme de finanțare pentru firme puse la dispoziție de Guvern, prin OUG nr. 130/2020, ca ajutor de stat în contextul pandemiei (implementarea măsurii se facem conform Ordinului MEEMA nr.3083/2020). Pentru că astăzi se dă startul la înscrieri, începând cu ora 10:00, am sintetizat toate aspectele importante ce privesc această finanțare pentru înterprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), de la valoarea sprijinului, tipurile de cheltuieli eligibile, perioada în care trebuie făcute și dovedite aceste cheltuieli și reguli esențiale de respectat pentru înscrierea cu succes pe platforma dedicată. Citește articolul
pentru că gestionează proprietățile companiei, spațiile de birouri și este direct interesat de costurile de închiriere sau cumpărare a spațiilor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă de gestionarea spațiilor și facilităților companiei. Informațiile despre viitorul COVID-19 (cum ar fi tratarea similară cu gripa) influențează deciziile privind igiena, sistemele de ventilație și aranjarea spațiilor pentru a asigura un mediu de lucru sigur și adaptat.
Este „puțin probabil” ca un vaccin împotriva noului coronavirus să oprească complet infecțiile, iar boala s-ar putea să nu dispară niciodată, potrivit consilierului științific șef al guvernului britanic, Patrick Vallance, citat de Sky News. Citește articolul
Creșterea muncii la distanță influențează direct nevoile de spații de birouri, gestionarea proprietăților și a resurselor administrative ale companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Un departament care se ocupă de proprietăți imobiliare ar fi interesat de descrierea unei case, a locației și a caracteristicilor sale, fie pentru analiză de piață, fie pentru oportunități de investiții sau utilizare.
Se apropie finalul de an şi mulţi încearcă să îşi rezerve încă de pe acum o cabană în mijlocul naturii, ca să fie cât mai departe de zgomot şi de aglomeraţie. Oferta este vastă, însă preţurile nu sunt tocmai simbolice, mai ales că este cerere mare. Citește articolul