Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Scăderea pieței mall-urilor și schimbările în utilizarea spațiilor comerciale sunt informații critice pentru companiile care dețin sau gestionează proprietăți imobiliare comerciale, influențând valorificarea și strategia de portofoliu.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul este util pentru a alege cea mai bună metodă de finanțare pentru achiziționarea de spații de birouri, echipamente sau autoturisme necesare funcționării zilnice a companiei, responsabilități specifice acestui departament.
Achiziția unui bun de folosință îndelungată, fie că este autoturism, apartament, sau echipamente tehnologice, ridică problema finanțării acestora și alegerea instrumentului financiar potrivit. Atât plata din surse proprii, cât și contractarea unui credit bancar sau achiziția prin leasing au atât avantaje, cât și dezavantaje, iar în articolul de astăzi vom prezenta succint aceste trei variante de procurare a bunurilor mobile sau imobile. Citește articolul
Departamentul Administrativ se ocupă adesea de logistica călătoriilor angajaților, de planificarea evenimentelor interne și de gestionarea generală a spațiilor și resurselor, fiind interesat de oferte de vacanță pentru aceste scopuri.
Suntem prea săraci să cheltuim banii pe vacanțe neinteresante. O dovedesc statisticile operatorilor din turism, potrivit cărora călătoriile care îmbină cel mai bine relaxarea, locurile de vizitat, plaja și distracția au câștigat teren în fața celor care oferă doar plaje. Iar din acest motiv, Malta este una din destinațiile care a atras, în ultimii ani, tot mai mulți turiști din toată lumea, inclusiv din România. Iată câteva oferte și obiective pe care le poți vizita în arhipelagul din Marea Mediterană. Citește articolul
Informațiile despre starea drumurilor pot influența planificarea rutelor pentru flota companiei, timpul de navetă al angajaților sau deciziile privind locația unor birouri/depozite.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă de gestionarea clădirilor și a facilităților companiei, inclusiv de securitatea fizică, prin urmare este interesat de modul în care trebuie realizată analiza de risc pentru a proteja proprietatea și angajații.
Schimbările fiscale intrate în vigoare la la începutul acestui an au provocat modificări substanțiale în domeniul fiscal, însă acestea nu sunt singurele provocări cărora companiile mici trebuie să le facă față. Totodată, micii antreprenori trebuie să se adapteze schimbărilor legislative din domeniul protecției datelor cu caracter personal, a schimbării caselor de marcat fiscale sau al analizei de risc la securitate fizică. În articolul de astăzi vom reaminti principalele dificultăți întâmpinate de către micile afaceri. Citește articolul
Administrativul gestionează parcul auto al companiei. Acest departament este interesat să reducă numărul de accidente cu mașinile firmei, costurile de reparații și cheltuielile cu asigurările, provocate de șoferi neatenți.
Vorbim la telefon, butonăm, dăm like-uri, sau chiar ne filmăm atunci când suntem la volan. Este realitatea de pe şoselele României, confirmată de un studiu recent, dar mai ales de nenorocirea din Ungaria. Citește articolul
Dacă firma administrează proprietăți pe care le închiriază, acest departament ar fi interesat să înțeleagă cum sunt gestionate veniturile generate de aceste proprietăți, ca parte a responsabilității lor privind imobilele și facilitățile.
Persoanele fizice care obțin venituri din activități independente, inclusiv din chirii, au de îndeplinit o serie de obligații fiscale. Astăzi prezentăm un ghid video ce prezintă principalele informații legate de veniturile obținute din chirii. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe care sunt zilele libere pentru a organiza programul clădirilor (închis/deschis), serviciile de pază, curățenie și pentru a gestiona eficient toate facilitățile firmei.
După ce în spațiul public a apărut zvonul că bugetarii ar urma să primească liber pe 29, 30 și 31 mai 2018, pentru a face legătura între minivacanțele de Rusalii și de Ziua Copilului, redacția noastră a cerut o clarificare de la Ministerul Muncii. Reprezentanții acestuia ne-au spus că bugetarii vor lucra ca de obicei în cele trei zile de săptămâna viitoare. Citește articolul