avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1052 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Administrativ & Facilities / Real-Estate

Departament: Administrativ & Facilities / Real-Estate

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Contractul de închiriere apartament în 2019: ce trebuie să știi despre acest document

Acest departament gestionează închirierea spațiilor administrative sau operaționale ale companiei, ocupându-se de toate detaliile practice ale contractelor de închiriere.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
25 Februarie 2019 | 1 | 5670 | Timp de citire: 5 min.

Dacă vrei să te muți în chirie sau dacă te afli pe cealaltă parte a baricadei și vrei să dai o locuință în chirie, nu uita să închei un contract de închiriere. Prin întocmirea acestui contract vei fi protejat atât ca și chiriaș, cât și ca proprietar. Proprietarul va specifica în acest contract drepturile și obligațiile părților, valoarea chiriei, perioada pe care se încheie contractul de închiriere și alte detalii. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Prima casă 2019: Finanțarea programului pentru anul acesta, oficializată

Dacă firma este un dezvoltator imobiliar sau un agent, este esențial să știe cum programul 'Prima Casă' influențează cererea pe piața imobiliară și ajută la vânzarea locuințelor.

avocatnet.ro în Salarizare, taxare & relația cu statul
25 Februarie 2019 | 1 | 8561 | Timp de citire: 1 min.

Bugetul pentru programul Prima casă 2019 a fost oficializat recent de către Guvern, odată cu apariția unui act normativ în Monitorul Oficial. Asta înseamnă că programul, ce permite cumpărarea unei locuințe, continuă și în acest an. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Abonamentele STB, chiar și cele gratuite, trebuie validate la fiecare urcare

Acest departament se ocupă de gestionarea serviciilor și utilităților pentru angajați, iar informațiile despre transportul public local sunt utile pentru orientarea angajaților sau pentru planificarea facilităților la birou.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
22 Februarie 2019 | 2512 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Primăria Capitalei majorează taxele şi impozitele locale

Acest departament gestionează proprietățile companiei și costurile aferente, inclusiv impozitele pe clădiri, terenuri și alte taxe locale care se modifică.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
21 Februarie 2019 | 782 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Furturile din mașini s-au înmulțit. Cine sunt cei mai predispuși să cadă victime

Responsabil cu securitatea fizică a proprietăților companiei (clădiri, parcări) și cu gestionarea bunurilor, fiind interesat de prevenirea furturilor din aceste zone.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
19 Februarie 2019 | 470 | Timp de citire: 1 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții.     Citește articolul

ACCES GRATUIT

Apostilarea și alte formalități ce privesc documentele oficiale, eliminate de mâine între statele membre UE

Acest departament se ocupă cu o multitudine de acte administrative și formalități necesare funcționării companiei, inclusiv pentru proprietăți sau diverse autorizații. Simplificarea obținerii și recunoașterii documentelor oficiale din UE reduce timpul și efortul necesar pentru diverse operațiuni administrative zilnice.

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Director Editorial, avocatnet.ro
15 Februarie 2019 | 5 | 36883 | Timp de citire: 3 min.

Eliminarea apostilării și a altor formalități privind documentele oficiale emise de un stat membru al Uniunii Europene (UE) și prezentate apoi în alt stat membru se regăsește într-un act normativ emis la nivelul UE și care se aplică, de mâine, în mod direct și în țara noastră. Eliminarea acestor formalități nu poate fi decât o veste bună pentru cetățenii europeni, scăpați în acest fel de birocrația presupusă de aceste mecanisme. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Anumite firme trebuie să își desemneze o persoană responsabilă în relația cu Oficiul de Spălare a Banilor, altfel riscă amenzi uriașe

În cazul firmelor care activează ca agenți imobiliari, acest departament se asigură că sunt respectate obligațiile legale privind prevenirea spălării banilor în tranzacțiile cu proprietăți.

Alexandros Bakos în Aspecte juridice
Redactor, avocatnet.ro
15 Februarie 2019 | 1 | 11663 | Timp de citire: 3 min.

Mai multe tipuri de entități trebuie să își desemneze o persoană responsabilă cu relațiile cu Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), dacă nu vor să riște sancțiuni de până la 50.000 lei sau chiar închiderea firmei. În principal, acești responsabili au obligații de informare a autorității menționate, atunci când există suspiciuni rezonabile că anumite activități ar putea avea ca scop spălarea banilor sau finanțarea terorismului.  Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Piaţa imobiliară, în declin. Vânzările de case şi terenuri sunt în scădere

Se interesează de evoluția prețurilor și disponibilității spațiilor (birouri, depozite, terenuri) pentru închiriere sau achiziție, pentru a gestiona patrimoniul imobiliar al companiei.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
15 Februarie 2019 | 820 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Ești PFA? Iată ce finanțări importante vei putea accesa în 2019

Departamentul administrativ este interesat de acest articol pentru că se ocupă de lucruri practice, cum ar fi organizarea călătoriilor și cazării pentru participarea la târguri sau evenimente, și de supravegherea construcției de noi spații necesare afacerii, toate acestea putând fi finanțate prin programele menționate.

Marian Dumitrache în Finanțări
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
14 Februarie 2019 | 7054 | Timp de citire: 2 min.

Cu toate că cele mai importante programe de finanțare sunt destinate societăților comerciale, antreprenorii înregistrați ca persoane fizice autorizate (PFA) vor putea accesa pe durata anului 2019 mai multe fonduri nerambursabile destinate dezvoltării unor afaceri noi sau a unora existente. Printre cele mai importante linii de finanțare se numără fondurile acordate femeilor manager și înființarea unor livezi și linii de procesare a fructelor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Din 2019, nu mai trebuie să ceri despăgubiri pentru penele de curent. Banii se acordă automat

Chiar dacă articolul se referă la consumatorii casnici, departamentul care gestionează clădirile și utilitățile unei companii (birouri, depozite etc.) este direct interesat de continuitatea alimentării cu energie electrică. Înțelegerea regulilor privind compensațiile pentru întreruperi de curent, chiar și la nivel casnic, poate servi ca un punct de referință pentru a gestiona relația cu furnizorii de utilități și pentru a cunoaște drepturile generale legate de calitatea serviciilor.

Dragoș Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor coordonator, avocatnet.ro
14 Februarie 2019 | 7 | 13163 | Timp de citire: 2 min.

De la începutul acestui an, în cazul întreruperilor apărute în alimentarea cu energie electrică, consumatorii casnici primesc automat despăgubiri, fără să mai fie nevoiți să solicite acordarea acestora, potrivit unui act normativ al Autorității Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE). Totuși, aceste despăgubiri sunt acordate doar dacă întreruperea are o anumită durată. Citește articolul