Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Implementarea unor standarde stricte de igienă și a unui nou mod de servire a clienților (unul la unul) influențează calitatea serviciilor oferite.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru firmele care redeschid sau care au legătură cu spații publice, respectarea condițiilor speciale de igienă și distanțare poate fi o parte importantă a calității serviciilor oferite.
Cu ocazia unei conferințe de presă ținute astăzi, președintele Klaus Iohannis a anunțat că starea de urgență nu va fi prelungită după 14 mai, dar va fi înlocuită cu starea de alertă, reglementată, de asemenea, prin lege. Măsurile se vor relaxa încetul cu încetul, din 15 mai, iar deplasarea în interiorul localității se va face fără declarație pe propria răspundere. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care o companie menține și chiar îmbunătățește calitatea serviciilor (ex: 'serviciu de livrare ireproșabil') și satisfacția clienților, chiar și în condiții de criză, prin adaptarea proceselor și asigurarea siguranței.
Săptămâna trecută, Bookster a lansat serviciul de livrare a cărților acasă, pe perioada stării de urgență în care mai multe companii lucrează de acasă. Serviciul de livrare acasă pe perioada stării de urgență este oferit gratuit tuturor companiilor care au un abonament la serviciile corporate oferite de Bookster (livrare, campanii de încurajare a lecturii, recomandări personalizate, etc.). La fiecare împrumut de carte, cititorii pot alege unde își doresc să fie făcută livrarea: acasă sau la birou. Citește articolul
Reclamațiile clienților sunt o sursă importantă de feedback despre calitatea produselor sau serviciilor. Înțelegerea procesului ANPC ajută la identificarea problemelor recurente și la îmbunătățirea continuă a standardelor de calitate.
Dacă vrei să faci o reclamație, în această perioadă, împotriva unui comerciant, poți să accesezi o platformă online pusă la dispoziție de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Însă, înainte de a depune această plângere trebuie să faci dovada că ai încercat să ajungi la o înțelegere cu respectivul comerciant, pe cale amiabilă. Citește articolul
Digitalizarea, prin preluarea directă a datelor din surse oficiale și reducerea erorilor umane, contribuie la creșterea acurateței și calității informațiilor, aspecte cheie pentru managementul calității.
Beneficiarii Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020 (PNDR) pot interacționa cu autoritățile exclusiv electronic de ceva timp, a informat miercuri Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), referindu-se la o obligație recentă de a accepta documente semnate electronic. Citește articolul
Departamentul este interesat de asigurarea unui mediu sigur și igienic pentru clienți și de respectarea standardelor de calitate pentru produse, mai ales în contextul depozitării alimentelor și a condițiilor insalubre menționate.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) desfășoară o serie de controale la comercianții de produse alimentare, înaintea sărbătorilor de Paște, pentru a verifica dacă aceștia respectă obligațiile pe care le au în contextul măsurilor impuse de stat pentru a limita efectele coronavirusului. Conform autorității, mulți comercianți nu respectă asemenea măsuri. Citește articolul
Acest departament se asigură că serviciile sau produsele oferite respectă standardele stabilite. Curățarea nisipului, instalarea șezlongurilor și reamenajarea zonei sunt acțiuni directe pentru a menține o calitate înaltă a experienței pentru clienți.
Chiar dacă nu ştiu când se va deschide sezonul estival şi cât va dura vacanţa de vară, hotelierii şi administratorii cluburilor de pe litoral au început pregătirile. Citește articolul
Cerințele de formare profesională continuă și respectarea regulilor etice menționate în articol contribuie direct la asigurarea și menținerea calității serviciilor contabile oferite, fie că sunt prestate intern, fie de parteneri externi.
Vizele pentru exercitarea profesiei obținute de contabili în 2019 își păstrează valabilitatea până pe data de 15 aprilie 2020, deși acestea ar fi trebuit să expire la 31 martie anul acesta, se arată într-o hotărâre a Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), publicată astăzi în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să se asigure că serviciile online oferite pacienților sunt corecte, eficiente și respectă standardele de calitate medicală.
În timp ce spitalele sunt pline de tot mai mult de pacienţi infectaţi cu coronavirus, câţiva antreprenori au răspuns la apelul preşedintelui Iohannis de a ajuta cum pot în această perioadă. Citește articolul
Articolul abordează modul în care se asigură calitatea și corectitudinea evaluărilor (examene, teze) atunci când acestea sunt mutate online, pentru a garanta că standardele rămân aceleași.
Susținerea online a examenelor de licență și de masterat pe perioada stării de urgență, dacă facultățile decid acest lucru, este posibilă datorită unui ordin al Ministerului Educației și Cercetării (MEC), publicat joi în Monitorul Oficial. Practic, studenții pot susține orice altă formă de examinare online, câtă vreme este declarată stare de urgență. Citește articolul