Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament ar fi interesat să vadă cum acțiunile sociale pot îmbunătăți imaginea publică a unei companii și cum se pot comunica eficient astfel de inițiative către public.
În această perioadă plină de restricţii şi nesiguranţă, e nevoie, mai mult ca oricând, de solidaritate şi ajutor. Citește articolul
Acest departament poate fi interesat de modul în care noile reglementări privind vaccinarea sunt comunicate public și de impactul lor asupra imaginii sau reputației companiei.
Orice medic care oferă servicii de vaccinare va trebui să elibereze o adeverinţă de vaccinare a copilului, dacă părintele acestuia i-o va solicita, indiferent că este vorba despre medicul de familie care îl are în evidenţă pe copil sau alt specialist. Astfel, părinţii vor putea obţine, pe lângă datele menţionate în carnetul de vaccinări al copilului, şi o dovadă a vaccinului efectuat, la fiecare administrare. Citește articolul
Acțiunile de donație ale companiilor sunt de interes pentru a fi comunicate publicului, contribuind la construirea unei imagini pozitive și la îmbunătățirea relațiilor cu comunitatea și presa.
În pandemie, românii au dăruit mai multă mâncare băncilor de alimente, care au colectat, în această perioadă, peste 1.500 de tone de produse, aproape triplu față de alți ani. Citește articolul
Subiectul mașinilor autonome generează multe întrebări despre siguranță, etică și confidențialitate. Cadrul de comunicare și gestionarea percepției publice sunt esențiale pentru departamentul de Relații Publice.
Discuția de astăzi se poartă cu Andreea Lisievici, Head of Data Protection Compliance al Volvo Cars. Andreea e, probabil, după cate știu eu cel puțin, executivul român cu cea mai înaltă funcție în domeniul protecției datelor, în acest moment, în lume. A fost avocat o bună perioadă de timp și s-a specializat în protectia datelor în vremuri în care puțini oameni înțelegeau cu adevărat ce înseamnă acest concept. Specializarea de astăzi a Andreei, faptul că lucrează în unul dintre locurile emblematice pentru industria auto, o transformă automat în omul cel mai potrivit pentru a purta o astfel de discuție. Citește articolul
Articolul prezintă o poveste de succes a dezvoltării unui oraș și a modului în care atrage investiții și companii, fiind interesant pentru strategia de comunicare și imagine a companiilor sau pentru a înțelege contextul de afaceri local.
Ce face un oraș inteligent să fie cu adevărat „inteligent”? Astăzi, orașele se luptă între ele să atragă talente și investitori, dezvoltă tehnologie și gândesc direcții de evoluție bazate pe date. Am discutat cu Dan Zaharia, fondatorul Fab Lab Iași, precum și unul dintre oamenii cu o perspectivă extrem de interesantă asupra modului în care trebuie să se dezvolte comunitățile locale din România, despre Iași, ideea de smart city și proiectele pe care le conduce și pregătește. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei. Apariția pe lista Fiscului ca datornic ar dăuna grav reputației și ar necesita o gestionare strategică a comunicării pentru a minimiza impactul negativ.
La sfârșitul lunii octombrie 2020, Fiscul o să publice lista datornicilor din trimestrul al treilea al anului. Dacă vor să evite acest lucru, companiile trebuie să facă anumite demersuri în perioada următoare - fie să-și clarifice situația cu autoritățile, fie să-și achite dările. Citește articolul
Acest departament monitorizează știrile economice și deciziile guvernamentale pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a comunica extern, dacă este necesar. Este important să știe ce subiecte sunt de interes public și economic.
Toți cei care au probleme financiare în această perioadă ar putea avea posibilitatea să-și amâne ratele la bănci și după data de 1 ianuarie 2021, potrivit unui anunț al ministrului Finanțelor, Florin Cîțu. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului economic general al țării, informație utilă pentru comunicarea externă a companiei și pentru a explica performanța acesteia în raport cu piața și cu situația economică la nivel național.
Institutul Național de Statistică (INS) a revizuit pozitiv, cu 0,2 puncte procentuale, dinamica PIB în trimestrul II din 2020, a anunţat vineri ministrul Finanţelor, menţionând că “sunt date foarte bune care susţin scenariul de bază cu o revenire în V a economiei din trimestrul III 2020”. Citește articolul
Acest departament trebuie să gestioneze imaginea publică a companiei și să prevină situațiile negative care ar putea apărea din nerespectarea vieții private a angajaților prin supraveghere neconformă.
Angajatorii care folosesc camere de supraveghere, pentru a asigura securitatea și siguranța unor zone, nu pot să le folosească și pentru supravegherea salariaților, consideră Autoritatea națională de protecție a datelor (ANSPDCP), în recentul său raport de activitate pentru anul 2019. Motivul principal pentru care acest lucru este interzis de legislația privind protecția datelor (în principal, Regulamentul general privind protecția datelor - GDPR - și Legea nr. 190/2018, care stabilește condițiile în care salariații pot fi supravegheați) este că supravegherea video nu se poate face pentru un scop nedeclarat. Citește articolul
Oferă context despre eficacitatea instituțiilor statului în protejarea consumatorilor, informație relevantă pentru comunicarea corporativă și pentru relația cu publicul.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul