Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament poate folosi informația despre colaborarea cu "unități protejate" sau statutul propriu de "unitate protejată" pentru a comunica public angajamentul firmei față de responsabilitatea socială și de sprijinul pentru persoanele cu dizabilități, contribuind la o imagine pozitivă.
Entităţile care vor să devină unităţi protejate trebuie să aibă minimum trei persoane cu handicap angajate, iar timpul de lucru cumulat al acestora să reprezinte cel puţin jumătate din totalul timpului de lucru al celorlalţi salariaţi, potrivit procedurii de autorizare emisă prin ordin de ministrul Muncii. Citește articolul
Conține informații de interes public major (vaccin, impact economic, puterea de cumpărare) care influențează reputația, comunicarea externă și percepția socială a companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Nerespectarea legilor muncii și amenzile pot dăuna imaginii publice a companiei, iar acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea și reputația.
Inspecția Muncii a desfășurat, timp de o săptămână, o campanie națională de control în domeniul transporturilor rutiere, ce a vizat, în principal, relațiile de muncă dintre angajatori și șoferii profesioniști ai acestora. Printre altele, inspectorii au găsit probleme legate de munca nedeclarată și de evidența orelor de muncă. Citește articolul
Pentru a comunica corect clienților, partenerilor și publicului despre cum funcționează compania respectând noile reguli, evitând confuzia sau imaginea negativă.
Terasele care au cel puțin doi pereți și un tavan sunt considerate spații publice închise, astfel că nu mai pot funcționa, începând de luni, în localitățile în care spațiile interioare ale restaurantelor și cafenelelor sunt închise din cauza incidenței cumulate de peste 3 la mie în ultimele 14 zile, conform unei hotărâri oficialiate vineri seară de Guvern. Evident, cei care fac în așa fel ca terasele să aibă doar tavan și un singur perete le pot păstra deschise în continuare. Citește articolul
Acest departament monitorizează modul în care expresiile publice, satira sau controversele legate de libertatea de exprimare pot influența imaginea, reputația și percepția publică a companiei.
Dacă pot să mă exprim liber înseamnă că ești obligat să mă auzi? Când ar trebui să mă opresc ca să fiu sigură că nu lezez pe cineva? Ce-ar fi dacă nu mi-aș pune toate aceste probleme, de fapt? Ne place să ne agățăm de gâtul libertății de exprimare ori de câte ori cineva ne reproșează propriile exprimări: scrise, artistice, credincioase, ale gândurilor ș.a.m.d. Dar de ce ar trebui să ne cenzurăm, am spune, când, de fapt, libertatea de exprimare ne dă sentimentul cel mai mare de eliberare, uneori? De unde să știu eu când devine exprimarea mea o insultă pentru altcineva? De cele mai multe ori, aș spune, e facil să vedem ce nu mai e o glumă; ce sare dincolo. Ce nu mai e nici satiră, ci insultă. Ce e ironie, ce e bășcălie. Singura măsurătoare asupra libertății de exprimare ar trebui să o facă însă... cine? Citește articolul
Avertizează asupra potențialelor probleme de imagine și reputație care pot apărea din litigiile cu clienții sau angajații, ajutând la anticiparea și gestionarea comunicării publice în timpul campaniilor importante.
Black Friday reprezintă pentru mulți comercianți o oportunitate foarte bună de a-și crește vânzările, expunerea pe piață și de a-și atrage clienți noi. În același timp, dezavantajul e că, în această perioadă de reduceri, crește și riscul de litigii în care poate fi implicat un comerciant. Fie că vorbim de probleme cu comenzile (livrare nefăcută la timp, stoc inexistent etc.), fie că vorbim de salariați nemulțumiți de faptul că trebuie să lucreze în zile de sărbătoare (de exemplu, de Sfântul Andrei), firmele ar putea să ajungă mai ușor în instanță, pentru ce se întâmplă de Black Friday, decât în mod obișnuit. Citește articolul
Generează comunicate interne și externe, gestionează relația cu autoritățile și publicul, fiind un subiect de interes major pentru imaginea și relațiile companiei.
Un proiect legislativ prin care se dorește introducerea unei scutiri de impozit timp de trei ani în industria HoReCa, inclusiv în ceea ce privește impozitul pe venit datorat de salariații acestei industrii, a trecut tacit de Senat și trebuie să mai primească votul deputaților, pentru a fi adoptat. Textul propunerii este însă neclar într-o măsură, iar expunerea de motive nu arată ce impact ar avea scutirea pentru finanțele statului. Citește articolul
Acest departament este responsabil de imaginea și reputația companiei. Respectarea regulilor ANPC și a drepturilor consumatorilor este esențială pentru a menține o imagine bună și a construi încrederea publicului, evitând scandalurile sau știrile negative.
Perioada în care comercianții din țara noastră aplică cele mai mari reduceri de preț din an a început, dar cele mai multe magazine online vor avea promoții spre sfârșitul lunii. Astfel, în contextul în care Black Friday se apropie cu pași rapizi, iar în acest an, pe fondul epidemiei de coronavirus, a crescut numărul tranzacțiilor online, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) face câteva recomandări cu privire la vânzările cu preț redus din această perioadă și la cumpărăturile pe internet. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar putea comunica modificările legislative către public sau parteneri, mai ales dacă acestea influențează modul în care firma își desfășoară activitatea sau imaginea publică.
Procedura prin care se acordă avizul tehnic ce permite aplicațiilor de ridesharing să funcționeze legal în România a fost înlocuită luni printr-o decizie a Autorității pentru Digitalizarea României (ADR). Schimbarea vine în contextul în care ADR a preluat emiterea avizelor tehnice pentru transport alternativ de la fostul Minister al Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI). Iar procedura nouă conține doar două modificări notabile față de cea veche. Citește articolul
Pentru a putea comunica clar și corect cu angajații, clienții și publicul larg despre măsurile de sănătate, menținând o imagine responsabilă a companiei.
Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă (CNSU) a adoptat, luni, o hotărâre prin care propune ca masca de protecţie purtată în spaţiile publice deschise să fie obligatorie şi în localităţile în care rata de incidenţă este între 1,5 și 3 la mia de locuitori. Citește articolul