Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Furnizează elementele legislative necesare pentru a comunica transparent și corect, atât intern cu angajații, cât și extern cu publicul și partenerii, despre măsurile de sănătate publică și impactul acestora.
Legea care să completeze vidul legislativ cu privire la măsurile de carantină și izolare obligatorie, în contextul deciziei date de Curtea Constituțională a României (CCR) a apărut sâmbătă în Monitorul Oficial. Pe scurt, carantina va viza persoanele sănătoase, dar care pot fi expuse și va fi posibilă și la domiciliu, iar izolarea obligatorie va viza persoanele bolnave (și aceasta va fi posibilă la domiciliu). Asimptomaticii vor putea fi în continuare internați obligatoriu, în anumite situații, dar toate măsurile vor putea fi contestate de cei în cauză, cu soluționarea urgentă a cererilor. Citește articolul
Orice proiect de infrastructură de anvergură generează interes public. Departamentul de relații publice va fi interesat să comunice progresul proiectelor, să gestioneze imaginea companiei implicate și să informeze publicul și alte părți interesate despre impactul acestora.
Uniunea Europeană a anunţat joi că investeşte aproape 2,2 miliarde euro în 140 de proiecte cheie de transport în toate statele membre. Citește articolul
Anunțurile privind concedierile, mai ales cele colective, pot avea un impact asupra imaginii publice a companiei. Departamentul de Relații Publice trebuie să fie informat pentru a putea gestiona comunicarea externă.
Numărul șomerilor indemnizați a crescut în trei luni, de la sfârșitul lunii februarie și până la 1 iunie, cu 20.260 persoane, până la 77.096, conform datelor Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM). Citește articolul
Informațiile despre decizii guvernamentale, restricții și situația economică sunt esențiale pentru comunicarea externă a companiei și pentru relațiile cu autoritățile publice.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei. Nerespectarea regulilor GDPR, așa cum este detaliată în articol, poate duce la publicitate negativă și la afectarea reputației companiei, fiind un subiect de interes major.
O entitate olandeză a fost amendată cu 830.000 de euro de către Autoritatea de protecție a datelor din aceeași țară pentru că nu a respectat dreptul de acces al persoanelor despre care deținea date la datele respective. În concret, entitatea în cauză percepea o sumă anuală (sub formă de abonament) pentru accesarea datelor respective online, iar, dacă voiau să primească prin poștă informațiile respective, solicitanții puteau să le obțină gratis, însă doar o dată pe an. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele sociale și politice importante pentru a gestiona imaginea companiei și a comunica eficient cu publicul.
Alegerile locale de anul acesta o să aibă loc la data de 27 septembrie, conform unei legi publicate joi în Monitorul Oficial. Vorbim aici, mai exact, despre alegerile pentru consiliile locale, primari, inclusiv cei din Capitală, consiliile județene și președinții acestora. Citește articolul
Contextul economic european și național, precum și discuțiile despre sprijinul pentru anumite sectoare (ex: HoReCa), sunt importante pentru a înțelege cum poate compania să se poziționeze în discursul public și să comunice despre propriile contribuții sau provocări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru că este vorba despre o hotărâre de guvern care afectează publicul larg, departamentul de Relații Publice trebuie să fie la curent pentru a comunica corect intern și extern despre modul în care firma respectă aceste măsuri și care sunt implicațiile pentru clienți sau parteneri.
Din cauza faptului că situația epidemiologică nu se îmbunătățește, iar numărul celor depistați cu COVID-19 nu scade, Guvernul stabilit, prin intermediul unei hotărâri apărute azi, prelungirea, începând de mâine, cu încă 30 de zile a stării de alertă. Nu se introduc alte noi restricții, dar vor rămâne valabile cele existente deja. În acest context, prezentăm care sunt principalele măsuri restrictive și reguli ce se aplică în următoarea perioadă. Citește articolul
Evitarea acuzațiilor de utilizare a clauzelor abuzive contribuie la menținerea unei reputații bune a companiei. Acest departament este interesat să prevină situațiile care ar putea duce la publicitate negativă sau la afectarea imaginii publice.
Clauzele abuzive impuse consumatorilor de profesioniști pot să le creeze primilor un dezavantaj contractual (și, în consecință, chiar material) foarte puternic. De aceea, legislația consumatorului îl protejează pe acesta de efectele unor asemenea clauze prin înlăturarea lor și permiterea recuperării banilor plătiți în temeiul unor asemenea prevederi. Este important de știut, în acest context, ce este o clauză abuzivă, care sunt efectele acesteia (mai precis, remediile pe care le au la dispoziție consumatorii pentru a obține înlăturarea efectelor negative ale unei clauze abuzive) și o serie de exemple relevante. Citește articolul
Explică modul în care autoritățile comunică decizii sensibile (anularea unui eveniment tradițional) în timpul unei crize, oferind învățăminte pentru gestionarea propriei comunicări publice și a relațiilor cu comunitățile locale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul