Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Poate ajuta la înțelegerea unor probleme sociale relevante și la modul în care acestea afectează publicul, informând strategiile de comunicare externă, campaniile de PR și modul în care compania se poziționează în raport cu comunitatea.
Pandemia de coronavirus, izolarea, distanțarea, școala online au dat peste cap rutina familiilor și i-au obligat nu doar pe adulți, ci și pe copiii, să-și schimbe radical stilul de viață. În multe familii, depresia și anxietatea s-au instalat nu doar asupra adulților, ci și asupra copiilor, care au început să se poarte total diferit față de cum îi știau părinții lor. Conflictele părinți- copii au fost agravate și de școala online, care a determinat o resetare a relațiilor și i-a forțat pe părinți să intre într-un rol nou, complicat, pentru care nimeni nu era pregătit. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie informat despre deciziile publice importante și dezbaterile din societate, mai ales cele legate de drepturile oamenilor, pentru a gestiona corect comunicarea companiei și imaginea acesteia.
În urma deciziei Curții Constituționale (CCR), prin care aceasta a criticat faptul că internarea obligatorie, în contextul coronavirus, s-a făcut în urma unor ordine de ministru, factorii de decizie au reacționat rapid. Guvernul a hotărât să încerce să pregătească o lege prin care să aducă în legalitate regimul internării obligatorii. Însă, chiar dacă se va ajunge ca o asemenea lege să intre în vigoare, aceasta nu îi dă legitimate măsurii și nici măcar nu o aduce în legalitate, neapărat. Pentru că, orice ar fi, într-un stat de drept unde respectarea drepturilor omului este o valoare fundamentală, o măsură extremă precum internarea obligatorie trebuie să rămână excepția. Și, cum există soluții alternative care să protejeze populația, cu greu va putea fi considerată o măsură generală de internare obligatorie a asimptomaticilor - chiar și impusă prin lege - în acord cu obligațiile statului român în ceea ce privește drepturilor omului. Citește articolul
Modul în care sunt gestionate plângerile clienților afectează direct imaginea publică și reputația companiei. Acest departament este interesat să înțeleagă procesul pentru a comunica eficient și a gestiona relațiile cu publicul.
Consumatorii de gaze au trecut, de la 1 iulie, într-o nouă „etapă” a pieței, în sensul că aceasta s-a liberalizat în privința prețurilor. Cu alte cuvinte, statul nu mai stabilește prețul de furnizare, astfel că furnizorul și consumatorul pot să negocieze contractele de furnizare. De aceea, s-ar putea ivi multe situații necunoscute, în practică, ceea ce ar putea duce la neînțelegeri. Vestea bună, pentru consumatori, este că, în asemenea cazuri, se poate ajunge la soluționarea acelor probleme, fără a fi necesară introducerea unei acțiuni în justiție - care ar putea fi costisitoare și ar putea să dureze. Citește articolul
Va comunica publicului și partenerilor că firma respectă noile standarde ecologice și contribuie la sustenabilitate, îmbunătățind imaginea companiei.
Asigurarea sistemelor pentru reîncărcarea vehiculelor electrice va deveni obligatorie pentru investitori, proprietari și administratorii de clădiri noi, rezidențiale și nerezidențiale, precum și în cazul clădirilor existente care trec prin renovări majore. Chestiunea e prevăzută într-o lege apărută miercuri în Monitorul Oficial și care se va aplica începând de mâine. Citește articolul
Declarațiile oficiale ale guvernanților despre decizii economice și probleme sociale sunt esențiale pentru a înțelege mediul extern și a comunica eficient cu publicul și alte organizații.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică și comunicarea companiei. Cunoașterea modului în care ONG-urile pot iniția acțiuni legale ajută la o mai bună anticipare și gestionare a situațiilor de criză sau a discuțiilor cu publicul, mai ales în cazul unor proiecte sensibile care ar putea genera opoziție.
Asociațiile, fundațiile (pe scurt, ONG-uri) sau sindicatele care cer anularea în contencios a unui act administrativ sau vor să oblige autoritățile să emită un act ori să facă ceva trebuie să dovedească în primul rând un interes legitim privat și doar în subsidiar interesul legitim public, potrivit unei decizii a Înaltei Curți de Casație și Justiției (ICCJ) care a apărut azi în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament poate folosi informațiile despre eforturile companiei de a deveni mai eficientă energetic și de a sprijini mașinile electrice pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei.
Echiparea clădirilor cu dispozitive de reglare automată a temperaturii sau cu sisteme pentru reîncărcarea vehiculelor electrice sunt doar două dintre obligațiile pe care le vor avea investitorii, proprietarii și administratorii de imobile și care se regăsesc într-o lege ce a fost publicată miercuri în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este foarte interesat de modul în care astfel de știri negative afectează imaginea publică a companiei și de gestionarea comunicării pentru a repara reputația și a menține încrederea publicului. Cazul a fost deja în atenția presei.
Raiffeisen Bank a fost sancționată cu 50.000 de lei de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că a majorat dobânzile fără știrea clienților. Banca a contestat această amendă, însă Tribunalul București a respins definitiv contestația, considerând că majorarea dobânzilor fără informarea prealabilă a clientului este o practică incorectă. Citește articolul
Ajută la formularea mesajelor publice și interne despre siguranța sanitară și monitorizează știrile economice generale care pot influența imaginea sau percepția publică a companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Este important să știe despre deciziile majore la nivel european, cum ar fi alocarea de bugete și fonduri, pentru a înțelege contextul economic și a comunica corect cu publicul și partenerii.
Comisia Europeană a propus un buget al Uniunii Europene de 166,7 miliarde euro pentru anul 2021, care ”va ajuta sute de mii de oameni” să iasă din criza provocată de pandemia cu Covid-19. Citește articolul