Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament este interesat de modul în care trebuie gestionată comunicarea, atât în interiorul companiei, cât și cu partenerii externi (furnizori, clienți), în timpul unei crize, pentru a menține o imagine bună și relații solide.
Existența unui plan de continuitate a afacerii nu garantează că o companie poate trece fără probleme printr-o criză financiară, cum e cea provocată actualmente de pandemia de coronavirus, sunt de părere specialiștii de la PwC România. Chiar dacă s-a făcut un asemenea plan, o pregătire neserioasă a unei eventuale crize poate îngreuna destul de mult depășirea problemelor. Citește articolul
Acest departament monitorizează știrile importante despre politicile sociale, pentru a înțelege opinia publică și a pregăti comunicările companiei, mai ales dacă acestea afectează angajații sau comunitatea.
Curtea Constituțională a României (CCR) a decis azi să respingă, cu unanimitate de voturi, obiecția formulată de Guvern cu privire la proiectul de lege care desființa ordonanța de amânare a dublării alocațiilor copiilor, astfel că documentul se îndreaptă acum către promulgare. Citește articolul
Este important să știe ce spun oficialii guvernamentali despre economie, măsuri de restricție și evoluția unor sectoare, pentru a gestiona comunicarea publică și relațiile cu autoritățile.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Dacă firma generează mirosuri, acest departament trebuie să știe cum să comunice publicului și autorităților despre măsurile luate pentru a respecta legea și a evita nemulțumirile.
O lege ce se va aplica de joi stabilește sancționarea aspră a firmelor și celorlalți operatori economici care desfășoară activități ce deranjează din punct de vedere olfactiv și interzicerea, de către autoritățile locale, a tuturor activităților desfășurate în zonele rezidențiale ce pot deranja prin mirosurile degajate. Totuși, Legea mirosurilor nu se referă și la activitățile desfășurate în blocuri, precum gătitul sau fumatul. Citește articolul
Este interesat de imaginea publică a firmei și de relațiile cu comunitățile locale, mai ales că legea vine ca răspuns la plângerile cetățenilor legate de mirosuri puternice.
Legea mirosurilor, care se va aplica de joi, va aduce obligații suplimentare pentru firmele cu activități care "deranjează olfactiv" - obligația expresă de a avea sisteme proprii de monitorizare a disconfortului olfactiv, precum și deținerea și respectarea unui plan de măsuri ce vizează reducerea acestui disconfort. Pentru nerespectarea acestor obligații sunt prevăzute amenzi care ajung până la 100.000 de lei, existând și riscul închiderii activității. Totuși, Guvernul trebuie să vină curând cu o hotărâre prin care să completeze cadrul legal, altfel noile obligații nu se pot aplica. Citește articolul
Articolul prezintă dezbateri publice, opinii ale experților și decizii guvernamentale despre un program de interes național. Este important pentru a monitoriza percepția publică, relațiile cu autoritățile și pentru a anticipa posibile modificări legislative ce pot afecta imaginea sau activitatea companiei.
Din iulie 2009, programul Prima Casă a fost o opțiune ideală pentru mulți dintre cei care căutau să devină pentru prima dată proprietari ai unei locuințe - tineri, în special. Dat într-un context de criză financiar-economică, programul a fost unul esențialmente social. De la un anumit punct însă a reclamat nevoia unei schimbări de optică, sugestie venită din partea mediului bancar și pe care fostul Guvern și-a însușit-o. Mai exact, fostul ministru de finanțe a dus în Parlament propunerea de schimbare a programului Prima Casă, care s-a transformat și s-a oficializat anul acesta în programul O familie, o casă - cu schimbări majore. Noul program nu a ajuns să poată fi pus în aplicare, a venit pandemia și Guvernul actual ne spune, acum, că nu poate aplica ce au adoptat Parlamentarii, adică nu un program esențialmente social, ci unul care să fie adaptat la prețurile actuale ale pieței și la un standard locativ calitativ mai ridicat. Contextul actual e tot unul de dificultate financiar-economică, dar pare că sprijinul pe care vrea să îl acorde Guvernul nu merge înspre cumpărător, în mod special. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care respectarea sau nerespectarea regulilor de către companie poate afecta imaginea publică și relațiile cu autoritățile și comunitatea.
În această perioadă, controalele la companii se axează în principal pe respectarea regulilor de siguranță impuse de autorități, iar firmele riscă inclusiv suspendarea activității dacă e vorba de încălcări grave. Conform unor declarații recente ale premierului Ludovic Orban, verificările sunt concentrate în special la firmele din zonele cu risc mare de infectare cu coronavirus. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și trebuie să fie la curent cu scandalurile sau procesele care pot afecta reputația, mai ales când e vorba de calitate sau înșelarea clienților.
Cetățenii europeni (inclusiv românii) care au cumpărut mașini produse în Uniunea Europeană pot să dea în judecată producătorul și în fața instanțelor de la locul de cumpărare (de exemplu, România), dacă suferă un prejudiciu din cauza felului cum au fost construite mașinile, iar acel prejudiciu se produce în țara de unde a fost cumpărată mașina, consideră Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) - care a răspuns săptămâna trecută unei întrebări preliminare cu privire la acea problemă. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului economic general și a preocupărilor publice (venituri, pensii, inflație) pentru a comunica eficient cu publicul și a gestiona imaginea companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament poate folosi astfel de articole în comunicările interne (de exemplu, newslettere pentru angajați) pentru a arăta că organizația este preocupată de bunăstarea personalului și de susținerea familiilor acestora, îmbunătățind imaginea internă a companiei.
Cum ții copilul ocupat. Numeroase studii au demonstrat că jocurile clasice şi simple îi ajută pe copii să se dezvolte armonios atât pe plan fizic, cât şi intelectual. Joacă-te cât mai mult cu piticul tău! La mare, la munte, la țară, acasă în zilele cu ploaie, în curte ori în fața blocului, sunt multe activități care-l vor face să uite de tabletă ori de telefon! Citește articolul