Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a fi la curent cu situația economică actuală (decizia BNR, problemele din HoReCa) și pentru a putea comunica eficient cu publicul, media și partenerii companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Urmărește cum schimbările legislative sau fiscale sunt percepute de public și de autorități, gestionând comunicarea companiei pe aceste teme pentru a menține o imagine publică bună.
După numai un an de la apariția sa, așa-zisa taxă pe lăcomie, adică taxa pe activele financiare ale băncilor, a fost eliminată din legislație, conform Ordonanței de urgență a Guvernului 1/2020, care se aplică din 9 ianuarie. Pentru anul 2019, ea trebuie însă declarată și achitată, termenul fiind 25 august. Citește articolul
Pentru a proteja imaginea companiei, asigurându-se că nu există controverse legate de lipsa de transparență privind costurile creditelor.
Costul total al creditului pentru consumatori cuprinde și costurile unei eventuale prelungiri a contractului, după scadență, dacă condițiile concrete și precise ale eventualei prelungiri sunt cunoscute de la bun început. Într-o speță recentă, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) clarifică un aspect dintr-o directivă europeană ce privește creditele pentru consumatori, relevantă și pentru România, fiind transpusă în dreptul nostru. Citește articolul
În cazul în care firma organizează evenimente publice sau are nevoie să comunice mesaje legate de sănătatea publică, acest departament trebuie să fie informat pentru a asigura o comunicare corectă și pentru a menține o imagine pozitivă a companiei în raport cu responsabilitatea socială.
Persoanele din capitală sunt nevoite să poarte masca de protecție și în anumite spații deschise, nu doar în mijloacele de transport în comun și în spațiile închise, a hotărât Comitetul Municipiului Bucureşti pentru Situaţii de Urgenţă (CMBSU). Sunt vizate zonele care delimitează Centrul Vechi, stațiile de autobuz, tramvai, tren, zonele de așteptare din autogări și altele. Citește articolul
Pentru a înțelege contextul economic general și acțiunile Guvernului, lucru important pentru comunicarea cu publicul și cu celelalte părți interesate despre mediul de afaceri.
Ministrul de Finanţe Florin Cîţu a anunţat că a fost redus semnificativ planul de împrumuturi pentru luna august şi a precizat că există „un buffer la nivel record, în contul nostru de la BNR”, scrie Agerpres. Citește articolul
Articolul conține declarații oficiale ale unui secretar de stat privind protecția turiștilor, ceea ce este relevant pentru felul în care companiile (în special cele din turism) comunică cu publicul și gestionează imaginea în situații de criză.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Înțelegerea modului în care percepe publicul o potențială criză este esențială pentru a pregăti comunicările externe ale companiei și pentru a gestiona imaginea publică în perioade de incertitudine.
Creșterea alarmantă a cazurilor noi de COVID-19 îi sperie foarte mulți pe angajații români. O arată un studiu realizat de o platformă de recrutare. Citește articolul
Pentru a gestiona comunicarea publică și a informa corect clienții și partenerii despre modul în care noile restricții afectează serviciile sau evenimentele companiei.
Guvernul a oficializat vineri seară noi restricții pentru perioada stării de alertă, în contextul epidemiei de coronavirus. Printre altele, masca facială a devenit obligatorie și în unele spații publice deschise, iar la terase, cluburi și baruri pot fi interzise dansurile. Citește articolul
Departamentul este interesat să înțeleagă contextul economic general și declarațiile oficiale ale autorităților (ex. Ministrul Finanțelor) pentru a comunica eficient cu publicul și a gestiona imaginea companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate utiliza acest articol pentru a consolida imaginea publică a companiei ca fiind una responsabilă și preocupată de angajații săi și de familiile acestora. Comunicarea de conținut relevant pentru viața de familie poate îmbunătăți percepția generală asupra brandului și poate atrage angajați valoroși.
Frica de întuneric la copii. Când copilul te cheamă noaptea lângă el iar și iar ai putea crede că exagerează, că teama lui nu e justificată ori că te manipulează. E bine de știut că frica de întuneric la copil este adevărul lui. Citește articolul