Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Gestionarea necorespunzătoare a situațiilor de hărțuire morală poate afecta grav imaginea publică a companiei și relațiile cu angajații, fiind un aspect cheie pentru comunicarea externă și internă.
Legislația privind prevenirea și sancționarea discriminărilor și cea privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați au fost modificate de un act normativ ce se aplică de luni. Astfel, de-acum e considerată formă de discriminare și hărțuirea morală la locul de muncă, salariații hărțuiți putând fi despăgubiți, în urma deciziei unei instanțe judecătorești, inclusiv cu bani pentru consiliere psihologică, iar colegii lor hărțuitori pot fi sancționați de autorități. Citește articolul
Pentru a monitoriza declarațiile oficialilor guvernamentali privind starea economiei, pentru a înțelege percepția publică și pentru a pregăti comunicări adecvate cu privire la poziția companiei în contextul economic general.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul analizează percepția publică negativă asupra anumitor categorii profesionale (ex: medici, patroni) și impactul discursului agresiv din spațiul public și online. Departamentul de Relații Publice este direct interesat de gestionarea reputației, a relațiilor cu publicul larg și de promovarea unei imagini pozitive a companiei și a valorilor sale.
Dacă am fi o armată, probabil că ar fi vremea să ne sune cineva retragerea. Dar nu suntem o armată, nici măcar una slabă. Asta ar însemna că mai avem puterea de-a asculta de cineva. De când am dat de Facebook, avem impresia, cu toții, că drepturile ce ni se cuvin sunt mult mai multe, iar obligațiile noastre sunt din ce în ce mai puține. Că, dacă îți poți striga în gura mare credințele pe internet, asta transformă acele credințe în adevărul absolut. Citește articolul
Articolul evidențiază cum o comunicare proastă, netransparentă sau neunită din partea autorităților alimentează scepticismul public și erodează încrederea. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative are ca obiectiv principal construirea și menținerea unei imagini pozitive a companiei și a încrederii publicului. Lecțiile despre importanța unei comunicări clare, consistente și empatice sunt fundamentale pentru activitatea lor.
Îi admir puțin și pe cei care pun la îndoială aproape orice, și pe cei care cred cu tăria lucrului de neclintit în ceva - îmi lipsește convingerea să o fac atât pe una, cât și pe cealaltă. Internetul și, de fapt, repeziciunea cu care circulă informația astăzi, ne dau felurite și foarte dese ocazii ca să ne amuzăm atât de unii, cât și de ceilalți. Dar sunt și prilejuri precum cel actual, acest prilej în formă continuată, pandemia de Covid-19, unde le cerem scepticilor să nu aibă dreptul să creadă în altceva. Doar că... Citește articolul
Declarațiile premierului despre redeschiderea restaurantelor și contextul economic general pot influența imaginea publică, comunicarea externă și relațiile cu părțile interesate ale companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Includerea pe o listă publică de datornici poate afecta grav imaginea companiei. Departamentul de Relații Publice trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea externă și să minimizeze impactul negativ asupra reputației, în cazul în care compania ar apărea pe o astfel de listă.
Fiscul a publicat lista datornicilor pentru trimestrul al doilea al anului 2020, respectiv pentru perioadele aprilie-iunie. Lista poate fi consultată pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Citește articolul
Dezvoltarea de conținut util pentru clienți și folosirea roboților de chat pentru a comunica mai bine cu ei contribuie la construirea unei imagini pozitive a companiei și la o bună relație cu publicul.
Cu puțin efort, dar cu strategii bune, îți poți ridica afacerea la nivelul următor. Criza actuală a adus schimbări în obiceiurile de consum. Mizează pe apropierea de clienți și atragerea altora noi, în condițiile în care mulți clienți, în special cei de tip business, sunt mai atenți cu cheltuielile făcute. Citește articolul
Departamentul poate folosi informațiile despre asigurările oferite angajaților pentru a comunica extern imaginea pozitivă a companiei ca un bun angajator, care are grijă de personalul său.
Companiile de asigurări au început să lanseze polițe care să acopere riscul infectării cu coronavirus. Citește articolul
Anunțarea modificărilor unui program important, mai ales cu o analiză a impactului (ex: dezvoltatori vs. consumatori), este relevantă pentru comunicarea externă și imaginea publică a companiilor din sectoarele bancar și imobiliar.
Programul "O familie, o casă", care, la rândul lui, a înlocuit cunoscutul program "Prima Casă", a fost redenumit și modificat, potrivit unei ordonanțe ce a fost publicată miercuri în Monitorul Oficial, de-acum numindu-se "Noua Casă". Noul program stabilește că se vor acorda credite de până la 140.000 de euro, în funcție de tipul de locuință achiziționat. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și de relațiile cu instituțiile. Faptul că România are probleme cu respectarea legilor europene poate influența percepția publică și relațiile cu autoritățile, iar ei trebuie să fie conștienți de aceste riscuri.
Potrivit Raportului anual privind monitorizarea punerii în aplicare a dreptului UE, emis de Comisia Europeană (CE) în 31 iulie 2020, România a fost supusă unui mare număr de proceduri de infringement (constatare a neîndeplinirii obligațiilor) în diverse domenii și a întârziat în aplicarea unor directive sau le-a transpus incorect în legislația națională. Citește articolul