Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament trebuie să înțeleagă componența și direcția noului guvern pentru a gestiona eficient relațiile cu publicul și autoritățile și a adapta comunicarea companiei.
Luni a fost dat votul de încredere al Parlamentului pentru Guvernul condus de Ludovic Orban, după ce premierul desemnat și-a prezentat recent cabinetul și programul de guvernare. În aceeași zi, noul Guvern a depus jurământul și a fost numit în funcție. Acest lucru vine după ce Guvernul condus de Viorica Dăncilă a fost demis prin moțiune de cenzură. Citește articolul
Urmărește opinia mediului de afaceri (cum este cazul IMM-urilor) despre majorările salariale și propunerile către Guvern, pentru o comunicare publică adecvată și relațiile cu autoritățile.
Aproximativ 85% dintre IMM-urile din România sunt de părere că o creștere a salariului minim brut pe țară și a salariului minim diferențiat pentru studii superioare, de la 1 ianuarie 2020, ar avea un impact negativ asupra afacerilor lor, arată rezultatele unui sondaj făcut recent de Consiliul Național al IMM-urilor. Citește articolul
Articolul tratează comunicarea strategică cu toate categoriile de public (acționari, management, angajați, clienți, autorități), ceea ce este misiunea principală a departamentului de Relații Publice și Afaceri Corporative pentru a construi imaginea companiei.
Mă gândeam cu ceva vreme în urmă că rolul meu, ca antreprenor, era să comunic permanent cu peste șapte audiențe diferite. Poate părea copleșitor, dar ideea centrală se menține în orice formă de plan de comunicare, oricine ar fi persoana (antreprenor, specialist comunicare etc.) care își dorește să comunice lucruri intern sau extern. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea și comunicarea companiei. Informațiile despre ADHD pot fi utile pentru a arăta publicului și angajaților că firma este dedicată incluziunii și sprijinului pentru diverse nevoi, contribuind la o imagine pozitivă și la mesaje corporative responsabile, mai ales în contextul programelor de suport.
Tu știi cum arată un copil cu ADHD? Arată ca orice alt copil. Cum se comportă și cum se manifestă este însă diferit față de alți copii. Iată mai jos ce înseamnă ADHD, cum se manifestă și cum poate un părinte să își susțină cel mai bine copilul în această situație. Citește articolul
Cursul despre marketing online este important pentru a gestiona imaginea publică, comunicarea externă și promovarea eficientă. Informațiile despre inteligența socială ajută la construirea unor relații pozitive cu publicul și partenerii.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Ajută la protejarea imaginii publice a companiei și la gestionarea comunicării, mai ales în cazul unor probleme legate de confidențialitatea datelor pacienților.
Cabinetele medicale (precum cele de pediatrie sau stomatologice, de exemplu), clinicile sau spitalele se află într-o situație specială când vine vorba de felul cum colectează și utilizează datele personale ale pacienților. Dincolo de faptul că cei care le gestionează trebuie să înțeleagă diferența dintre consimțământul pacientului dat pentru serviciul medical și cel dat pentru prelucrarea datelor, ei trebuie să mai ia și măsuri active de a asigura protecția și integritatea datelor personale ale pacienților cu care intră în contact. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă contextul politic și economic (precum schimbările guvernamentale și fiscale) pentru a comunica eficient cu publicul, mass-media și celelalte părți interesate, menținând o imagine bună a companiei.
Specialiștii Deloitte România spun că, deși am putea avea o perioadă mai calmă în fiscalitate până la alegerile parlamentare, tot există șanse să apară modificări după ce se va stabili bugetul de stat pentru anul 2020. Citește articolul
Acest departament este interesat de cum se prezintă compania în fața publicului și a autorităților. Cunoașterea modului în care poți semnala nereguli ajută la o comunicare mai bună și la protejarea imaginii firmei.
Ce facem când ne lovim de un comportament neprofesionist, deplasat din partea unui funcționar al Fiscului? Când conduita sa, la ghișeu, în control sau în orice alt context într-un raport cu contribuabilul este chiar abuzivă? Putem reclama acest lucru. Cu ajutorul celor de la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), am realizat o scurtă sinteză a soluțiilor pe care contribuabilii le au la dispoziție în astfel de situații. Citește articolul
Acest departament ar monitoriza modul în care respectarea sau nerespectarea regulilor afectează imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile, pentru a pregăti comunicarea externă.
Astăzi este ultima zi în care aplicațiile de ridesharing și șoferii lor mai au timp să se autorizeze legal, pentru a putea să-și continue activitatea și de mâine în colo. Deși parlamentarii au adoptat o amânare a acestui termen de conformare, ea nu are cum să mai intre în vigoare până mâine, astfel că vor exista cel puțin câteva zile în care lucrurile vor fi în aer și se vor putea da amenzi. Citește articolul
Companiile din domeniul sănătății sau cele cu un interes public în acest sector ar vrea să fie la curent cu astfel de schimbări legislative pentru a-și adapta comunicarea publică și a înțelege contextul în care operează sistemul sanitar și de educație medicală.
Concursul național pentru admiterea în rezidențiat, în cazul medicilor, se va organiza exclusiv de Ministerul Sănătății, spre deosebire de cum se organiza până acum, de către Ministerul Sănătății, în colaborare cu Ministerul Educației. Astfel, nu va mai exista riscul blocării desfășurării rezidențiatului, din cauza lipsei miniștrilor din cadrul celor două instituții organizatoare. În plus, cifra de școlarizare se va aproba de către Ministerul Sănătății, exclusiv, și nu împreună cu Ministerul Educației, cum era cazul în prezent. Modificările sunt cuprinse într-un act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Citește articolul