Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul trebuie să fie informat despre aceste măsuri guvernamentale, deoarece ele pot influența imaginea publică a companiilor și relațiile cu angajații și comunitățile locale, mai ales în sectoarele afectate de restructurări.
Având în vedere planurile de disponibilizare ale unor companii de stat pentru care s-a aprobat acordarea ajutoarelor de stat pentru facilitarea închiderii minelor de cărbune necompetitive, o ordonanță de urgență care să prevadă acordarea unui venit lunar de completare pentru cei concediați pe perioada 2019-2024 a fost recent aprobată de Guvern și publicată în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a firmei și comunicarea cu publicul. Noile reglementări privind informarea consumatorilor pot afecta percepția clienților despre firmă, iar departamentul trebuie să fie pregătit să comunice transparent și să gestioneze eventualele întrebări sau preocupări ale publicului.
O plachetă specială care avertizează consumatorii că suprafața fructelor și legumelor a fost tratată cu pesticide și că, eventual, nu trebuie mâncată va trebui pusă la raft, lângă produse, de către toți cei care vând fructe și legume. Obligația e conținută de un proiect de ordin recent pus în dezbatere. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat pentru a gestiona comunicarea publică legată de practicile de plată ale companiei și pentru a se asigura că imaginea companiei este una corectă și transparentă față de clienți.
În momentul de față, există o practică a comercianților de a impune consumatorilor suportarea costurilor pe care primii le au cu folosirea unor sisteme de plată (care implică folosirea de carduri de credit sau de debit, de exemplu). Din cauza aceasta, cei care cumpără bunuri (online, de exemplu) cu un card trebuie, de multe ori, să plătească mai mult. În schimb, pe viitor acest lucru nu va mai fi posibil, conform unei legi care se va aplica din decembrie. Citește articolul
Contextul economic și social general, inclusiv scăderea calității vieții și problemele din educație și piața muncii, este important pentru cum o companie este percepută și cum comunică public. Departamentul de Relații Publice trebuie să înțeleagă aceste tendințe pentru a gestiona imaginea și mesajele companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Orice investigație sau măsură impusă de Autoritatea de Protecție a Datelor poate afecta imaginea publică a companiei, iar acest departament trebuie să fie informat.
Atunci când aplică Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), Autoritatea română de protecție a datelor (ANSPDCP) poate să dispună măsuri corective. Acestea variază de la avertismente date firmelor sau persoanelor investigate, la direcții specifice pentru ca activitatea unei firme să fie în conformitate cu GDPR. Sau ANSPDCP poate să îi interzică unei persoane să facă o anumită prelucrare de date. De aceea, ar fi util pentru firme să știe ce măsuri corective tinde ANSPDCP să aplice. Citește articolul
Gestionează modul în care publicul percepe firma și trebuie să fie pregătită pentru situații ce pot afecta reputația, cum ar fi încălcarea legilor referitoare la minorii și alcool.
Pe viitor, pe lângă servirea minorilor cu alcool în localurile publice, și vânzarea în magazine sau distribuirea gratuită a băuturilor alcoolice către cei ce nu au împlinit vârsta majoratului va constitui contravenție și va putea fi sancționată cu amendă, potrivit unui proiect legislativ pus recent în dezbaterea senatorilor. Citește articolul
Monitorizează numirile politice importante la nivel european, ce pot influența imaginea și relațiile publice ale companiei, și urmărește știrile de interes public legate de furnizorii de utilități.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Ei se ocupă de imaginea firmei. Dacă firma nu respectă regulile despre reduceri, poate apărea o criză de imagine sau reclamații, iar ei trebuie să știe cum să gestioneze percepția publică și comunicarea.
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, comercianții de la noi vor putea fi obligați să adopte o transparență mai mare a prețurilor reduse. În scopul protecției consumatorilor, la nivelul Uniunii Europene (UE) a primit undă verde obligarea comercianților să afișeze prețul cel mai scăzut practicat o perioadă de timp înainte de aplicarea reducerii. Citește articolul
Interes pentru știri de larg interes public, cum ar fi falimentul unui furnizor de utilități și impactul asupra cetățenilor, pentru a înțelege percepția publică și a gestiona comunicarea externă a companiei, dacă este cazul.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Oamenii de la Relații Publice comunică des cu jurnaliști, publicul larg, parteneri sau alte părți interesate, reprezentând imaginea companiei. Articolul le oferă instrumente pentru a pregăti și susține discursuri clare și eficiente în diverse contexte, asigurându-se că mesajul companiei este bine primit.
Atunci când pregătesc un discurs, încerc să controlez tot ce se poate controla. O parte importantă a acestui control ține de faptul că e nevoie să știu unde se va ține discursul, cum arată configurația sălii, câți oameni sunt în sală, care sunt caracteristicile importante ale acelui tip de audiență, la ce ora va fi discursul etc. Știu, poate ți se pare că sunt multe întrebări, dar, dacă le luăm pe rând, o să vezi că ele sunt esențiale pentru construirea unui discurs corect și, în final, pentru a face o impresie bună. Citește articolul