Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru departamentul de relații publice, această veste pozitivă despre clasamentul Bucureștiului este o oportunitate excelentă de a promova imaginea companiei sau a orașului, atrăgând atenția pozitivă a publicului și a presei.
Capitala României se află în topul oraşelor cu cel mai mare potenţial de dezvoltare. Citește articolul
Datele despre piața muncii și competitivitatea economică sunt importante pentru imaginea publică a companiei, pentru comunicarea externă și pentru înțelegerea contextului economic și social în care operează.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul este o recomandare din partea Avocatnet.ro pentru un proiect valoros. Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de un astfel de conținut pentru a arăta latura umană a companiei, pentru a se asocia cu inițiative pozitive și pentru a construi o imagine bună în comunitate, implicându-se în domenii care depășesc strict activitatea de bază.
Pluto e o planetă. Orice ți-ar spune cineva, ăsta e adevărul. Atunci când oamenii de știință de pe Pământ au decis să retrogradeze Pluto de la statutul său de planetă, părea că universul n-are nimic de zis. Deci pământenii au făcut anunțul și s-au dus, câteva ore mai târziu, la culcare, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Citește articolul
Liderii din acest departament au nevoie de inteligență emoțională pentru a gestiona eficient comunicarea, a construi reputația companiei și a stabili relații solide cu publicul și partenerii.
„Liderii au jucat întotdeauna un rol emoțional primordial. Fără îndoială că primii lideri ai umanității – fie că e vorba de șefii de trib sau de preotese – și-au dobândit poziția în bună măsură datorită faptului că maniera lor de a se impune era convingătoare la nivel emoțional.” Citește articolul
Permite departamentului de Relații Publice să monitorizeze eficient ce se spune despre companie, despre concurență sau despre industrie, ajutând la gestionarea imaginii publice, la identificarea tendințelor media și la comunicarea strategică.
Din experiența mea, dacă Google intuiește bine nu doar termenul căutat, ci și intenția utilizatorului vis-a-vis de acesta, atunci aproape sigur nici nu vei fi nevoit să derulezi pagina de rezultate pentru a ajunge la cel corect. Citește articolul
Oferă perspective esențiale despre cum să construiești o comunicare eficientă, transparentă și credibilă, atât intern, cât și extern, pentru a gestiona reputația și a menține relații bune cu publicul larg.
Eu cred că organizațiile sunt destul de similare oamenilor. Ca să trăiască mult, au nevoie de lucruri materiale (materie primă, venituri, profit etc.), dar și de lucruri care nu au neapărat o componentă materială (o cultură a echipei, un plan articulat de acțiune, speranțe pentru viitor, date de grija constantă a echipei ca organizația să trăiască și în anii ce urmează). Citește articolul
Articolul discută despre importanța de a inspira în afaceri și de a construi o imagine pozitivă, evitând abordările negative, aspecte cruciale pentru reputația și comunicarea corporativă externă.
Cred că ideea de competiție pe care o inspiră viața și sistemul educațional modern ne determină să vedem în jur nu soluții, ci conflicte. Trebuie să întrecem pe cineva, să disecăm faptele și vorbele altuia pentru a le combate, să adulmecăm oportunitățile și să ne cocoțăm sus, călare pe ele, imediat ce se poate. Citește articolul
Acest departament este interesat să știe cum să comunice aceste schimbări către public și angajați, dar și să gestioneze imaginea firmei în cazul unor neînțelegeri sau probleme legate de voucherele de vacanță.
Autoritățile vor să descurajeze orice fel de folosire ilegală a banilor dați salariaților de la stat sub formă de vouchere de vacanță. Astfel, conform unui proiect de ordonanță de urgență inițiat recent, cei care cumpără servicii fără legătură cu turismul intern, pentru a obține un profit material sau financiar, vor risca să ajungă la închisoare. Citește articolul
Pentru a gestiona comunicarea și imaginea companiei în contextul discuțiilor despre poluare și responsabilitate corporativă, precum și pentru a înțelege importanța reglementărilor de mediu.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
În cazul unor amenzi sau incidente de securitate majoră, cum ar fi o încălcare a datelor, acest departament trebuie să gestioneze comunicarea cu publicul și media pentru a proteja reputația companiei.
Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a amendat, recent, o bancă pentru că angajații acesteia au avut acces în mod nerestricționat la datele personale ale clienților, pe care le-au și folosit pentru a obține informații legate de eligibilitatea la creditare a persoanelor vizate. ANSPDCP a considerat că banca trebuia să se asigure că are implementate măsuri prin care să limiteze accesul - chiar și al propriilor angajați - la date personale ale altor persoane. Practic, prelucrarea datelor în cauză ar fi trebuit să se facă exclusiv la cererea băncii și nu din inițiativa angajaților. Citește articolul