Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Dacă firma vinde produse sau servicii fermierilor, aceste informații îi ajută să înțeleagă mai bine situația financiară a clienților și să își adapteze ofertele sau condițiile de plată.
Cei ce activează în domeniul agricol și care au avut de suferit din cauza secetei accentuate din acest an vor putea cere amânarea, până anul viitor, a plății ratelor la leasing-uri ori la creditele contractate cu bănci sau IFN-uri, potrivit unui proiect de ordonanță aflat în dezbatere la Ministerul Agriculturii. Citește articolul
Articolul vorbește despre cum își pot păstra afacerile clienții și despre supraviețuire prin aceste investiții, aspecte cruciale pentru departamentul de vânzări și menținerea veniturilor.
De la o zi la alta, tot mai multe localități intră în scenariul roșu și restaurantele se închid la interior. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat să știe preferințele clienților în materie de plată (mai mult cu cardul, mai puțin cash), pentru a-și adapta metodele și sistemele de plată și a facilita procesul de cumpărare.
Pandemia transformă plata cu cardul într-o necesitate, dovadă că România a înregistrat o creștere de aprope zece procente la plățile online, în al doilea semestru al acestui an, față de primul. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat de eliminarea birocrației legate de declararea adaosurilor comerciale, deoarece acest lucru poate oferi mai multă flexibilitate și simplifica procesul de stabilire a prețurilor pentru produsele și serviciile oferite.
Comercianții o să scape, începând de joi, de obligația de a declara, în avans, adaosurile comerciale și cele de comision la autoritățile fiscale, după ce o lege în acest sens a fost oficializată aseară. Citește articolul
Înțelegerea contextului economic general și a atitudinii față de restricții, care pot influența cererea de produse/servicii și strategiile de vânzare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Evoluția economiei influențează direct puterea de cumpărare a clienților și cererea de produse sau servicii. Informațiile despre creștere sau o posibilă recesiune ajută departamentul să-și ajusteze strategiile de vânzări și să-și prognozeze rezultatele.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Informațiile despre creșterea sau scăderea economiei, despre menținerea stabilității (fără noi închideri) și despre inflație sunt importante pentru a estima vânzările viitoare și a înțelege puterea de cumpărare a clienților.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Când economia este lentă, clienții ar putea să cumpere mai puțin. Managerii de vânzări trebuie să știe asta ca să își ajusteze obiectivele și strategiile de vânzare.
Pandemia de coronavirus va provoca o ”zombificare” de lungă durată a economiilor dezvoltate, potrivit raportului privind estimările economice aferente trimestrului al patrulea al Economist Intelligence Unit (EIU), transmite CNBC. Citește articolul
Este important pentru acest departament să înțeleagă costurile finale pentru clienți și implicațiile fiscale ale ruperii contractelor, pentru a putea comunica clar condițiile și prețurile.
În vara aceasta, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a venit cu o decizie prin care confirma faptul că sumele compensatorii achitate de clienți pentru rezilierea contractelor de telefonie înainte de termen, din motive imputabile acestora, sunt supuse TVA. CJUE nu a analizat însă pentru prima dată, în acel caz, situații în care sume considerate drept despăgubiri (prin urmare, nesupuse TVA) au fost recalificate drept componente ale prestării de serviciu, așa cum a fost convenită de părți inițial și, prin urmare, obligatoriu de facturat cu TVA. În contextul actual, în care multe contracte s-au desfăcut sau se desfac anticipat, din cauze economice, fiscaliștii recomandă (re)analizarea sumelor de acest fel și eventuala reîncadrare a acestora pentru impunerea TVA-ului. Citește articolul
Echipele de vânzări se deplasează des la clienți. Este important ca ei și mașinile lor (personale sau de serviciu) să aibă documente valabile, cum ar fi permisul și certificatul de înmatriculare, pentru a se putea desfășura activitatea fără probleme.
Pe perioada stării de alertă, dar și 90 de zile după încheierea ei, valabilitatea unor documente, inclusiv a permiselor auto sau autorizațiilor de circulație provizorie, se menține, fără ca deținătorii acestora să fie nevoiți să facă ceva în acest sens. Totuși, așa cum a transmis recent Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în cazul autorizației de circulație provizorie, valabilitatea se păstrează doar dacă pentru mașina respectivă există o poliță de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) valabilă. Citește articolul