Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Înțelege tendințele pieței de retail și comportamentul consumatorilor pentru a-și adapta strategiile de vânzări și a identifica noi oportunități sau riscuri.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Propunerile pentru o mai mare transparență în achizițiile publice pot influența modul în care departamentele de vânzări abordează licitațiile publice, oferind un context mai clar și, posibil, o concurență mai corectă.
Pentru că se apropie alegerile, ne-am gândit că e bine să vedem câteva dintre proiectele legislative din zona de digitalizare, pe care le propun candidații. Am trimis, deci, rugămintea de-a ne acorda câteva minute pentru o discuție online, mai multor candidați, de la toate partidele mari. Le-am cerut, în schimb, un lucru important. Să își asume faptul că vor da un raport, aici, la noi, la fiecare șase luni, și vor povesti ce s-a întâmplat cu proiectele propuse de ei. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să știe exact ce acte și informații sunt necesare pentru a procesa corect vânzările către alte țări din UE, astfel încât firma să nu aibă probleme fiscale ulterior.
Operatorul economic care aplică regulile stabilite la nivel național nu are obligația să dovedească faptul că nu s-a încadrat în prezumțiile stabilite de Regulamentul european nr. 282/2011 în privința justificării scutirii de TVA pentru livrarea intracomunitară de bunuri, aflăm dintr-o corespondență recentă între Camera Consultanților Fiscali (CCF) și cei de la Finanțe. Chestiunea vizează, în fapt, un concurs de prevederi legislative, unele interne, altele venite de la Uniunea Europeană (UE) și aplicabile direct, prevederi care se aplică însă alternativ, în funcție de situația concretă a firmei. Nelămurirea prezentată de CCF vine în contextul în care, de la 1 ianuarie, firmele nu știu sigur dacă trebuie să dovedească organului fiscal aplicarea cu precădere a regulamentului. Citește articolul
Pentru a înțelege exact ce drepturi au clienții la retur sau dacă un produs e defect, ca să poată vorbi corect cu ei și să gestioneze vânzările eficient, mai ales după campanii mari.
Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul
E relevant pentru angajații din vânzări care folosesc mașina pentru deplasări, asigurându-se că au documente valide pentru a-și desfășura activitatea fără probleme.
Ministerul Sănătăţii a publicat noua listă a unităţilor medicale din ţară autorizate să elibereze fişa medicală pentru obţinerea sau preschimbarea permisului de conducere. Citește articolul
Datele despre vânzările record de Black Friday și categoriile de produse preferate oferă informații valoroase despre piață, comportamentul clienților și performanța vânzărilor online, utile pentru strategii comerciale viitoare.
avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe despre restricțiile care pot afecta modul în care interacționează cu clienții, cum ar fi interdicțiile de circulație sau de organizare a evenimentelor, pentru a-și adapta strategiile de vânzare.
Starea de alertă a fost prelungită cu încă 30 de zile, printr-o hotărâre oficializată vineri seară, ceea ce înseamnă că perioada cu restricții se aplică până în data de 13 decembrie 2020. De principiu, restricțiile rămân aceleași ca până acum. Citește articolul
Arată cum schimbările pieței și ale comportamentului clienților, cum a fost pandemia, pot afecta vânzările și necesitatea de a adapta produsele. De asemenea, investițiile publice pot crea noi cereri.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Ajută echipele de vânzări să înțeleagă cum să obțină corect acordul clienților pentru prelucrarea datelor lor (de exemplu, pentru oferte sau servicii), fără a le impune sarcini inutile.
O firmă care, alături de vânzarea unui produs sau serviciu, vrea să îi prelucreze datele clientului și se bazează pe eventualul consimțământ al acestuia nu îi poate cere clientului respectiv să facă eforturi suplimentare, dacă nu e de acord cu prelucrarea datelor. Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a decis, recent, acest lucru, într-un caz în care Orange România îi solicitase unui client să completeze un formular, dacă nu era de acord cu prelucrarea unor date prin efectuarea și arhivarea unor copii după buletin. Citește articolul
Este direct interesat de creșterea vânzărilor și de atragerea mai multor clienți, iar o certificare de încredere ajută la convingerea cumpărătorilor să aleagă magazinul respectiv.
Magazinele online lansate în 2020 sau cele care urmează să se lanseze în următoarele trei luni se pot înscrie, în perioada 13-15 noiembrie 2020, la un audit gratuit din partea TRUSTED.ro, programul naţional de certificare a magazinelor online din România. Citește articolul