Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Multe dintre activitățile restricționate menționate în articol (cum ar fi cele din restaurante, cinematografe sau evenimente) sunt direct legate de capacitatea firmelor de a vinde, iar departamentul are nevoie de aceste informații pentru a-și adapta strategiile comerciale.
Decontarea indemnizațiilor de șomaj tehnic încă mai este posibilă la acest moment pentru numeroase domenii de activitate vizate de restricții naționale sau doar locale. Iată, în cele ce urmează, o scurtă trecere în revistă a situației acestor decontări pentru octombrie: Citește articolul
Acest departament trebuie să știe dacă piețele și târgurile unde se pot vinde produsele sunt deschise sau nu, pentru a-și planifica activitatea și vânzările.
Cu condiția respectării măsurilor de protecție sanitară impuse în actualul context epidemiologic, pe durata stării de alertă, piețele de la interior, târgurile, bâlciurile, talciocurile, printre altele, își vor putea desfășura în continuare activitatea, potrivit unui proiect de act normativ ce a trecut chiar azi de Parlament. Citește articolul
Acest departament, mai ales dacă firma este furnizor de energie, trebuie să știe cum sunt gestionate problemele și nemulțumirile clienților. Este important pentru a menține clienții mulțumiți și pentru a ști cum să-i îndrume corect în cazul unor dispute, evitând escaladarea situației.
Atât persoanele fizice, cât și firmele care au probleme pe care nu le-au putut soluționa direct cu furnizorul de energie electrică, de energie termică sau de gaze naturale pot cere Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), în mod gratuit, ajutor în soluționarea situației. Toate detaliile procedurii de soluționare a unor astfel de plângeri apar într-un act normativ al autorității, document ce a fost oficializat luni. Citește articolul
Raportul despre puterea de cumpărare a populației este esențial pentru a înțelege capacitatea de cheltuire a clienților și pentru a adapta strategiile de vânzări și marketing pe zone geografice.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru că menționează reorientarea afacerilor, cum ar fi restaurantele, către livrări la domiciliu, o schimbare care afectează direct modul în care compania își vinde produsele și atinge clienții.
Va trece ceva timp până ce restaurantele și industria HoReCa își vor reveni din pandemia de coronavirus. Până la cinci ani, în cazul restaurantelor clasice, de tip a-la-carte, arată un studiu al unei companii de resort din SUA. Citește articolul
Pentru a ști ce capacitate de clienți este permisă și cum pot fi organizate evenimentele sau serviciile, influențând direct strategiile de vânzări și modul în care se adresează clienților.
Terasele care au cel puțin doi pereți și un tavan sunt considerate spații publice închise, astfel că nu mai pot funcționa, începând de luni, în localitățile în care spațiile interioare ale restaurantelor și cafenelelor sunt închise din cauza incidenței cumulate de peste 3 la mie în ultimele 14 zile, conform unei hotărâri oficialiate vineri seară de Guvern. Evident, cei care fac în așa fel ca terasele să aibă doar tavan și un singur perete le pot păstra deschise în continuare. Citește articolul
Restricțiile de program pentru magazine și prestatori de servicii, precum și închiderea unor piețe, afectează direct posibilitățile de vânzare și strategia comercială a firmei.
Noi restricții pentru mediul de afaceri și pentru persoanele fizice au fost oficializate și vor fi aplicate de Guvern începând de luni, conform unei hotărâri publicate vineri seară în Monitorul Oficial. Printre altele, sunt restricții la programul de funcționare al comercianților (inclusiv în cazul teraselor), închiderea piețelor din spațiile închise, purtarea obligatorie a măștii oriunde în afara locuinței/curții și interdicția de a pleca noaptea de acasă. Citește articolul
Arată ce probleme legale pot apărea cu clienții în timpul campaniilor de Black Friday (cum ar fi lipsa stocului, livrările întârziate sau afișarea greșită a prețurilor), ajutând la planificarea unor oferte corecte și la comunicarea clară cu clienții.
Black Friday reprezintă pentru mulți comercianți o oportunitate foarte bună de a-și crește vânzările, expunerea pe piață și de a-și atrage clienți noi. În același timp, dezavantajul e că, în această perioadă de reduceri, crește și riscul de litigii în care poate fi implicat un comerciant. Fie că vorbim de probleme cu comenzile (livrare nefăcută la timp, stoc inexistent etc.), fie că vorbim de salariați nemulțumiți de faptul că trebuie să lucreze în zile de sărbătoare (de exemplu, de Sfântul Andrei), firmele ar putea să ajungă mai ușor în instanță, pentru ce se întâmplă de Black Friday, decât în mod obișnuit. Citește articolul
Previziunile economice privind scăderea și revenirea economiei, precum și estimările legate de traficul aerian, sunt vitale pentru a anticipa cererea pieței, a stabili obiective de vânzări realiste și a ajusta strategiile comerciale în funcție de evoluțiile economice și sectoriale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă regulile de publicitate a prețurilor, cum să prezinte corect reducerile și ce informații să ofere clienților, pentru a desfășura campanii promoționale legale și a evita reclamațiile.
Perioada în care comercianții din țara noastră aplică cele mai mari reduceri de preț din an a început, dar cele mai multe magazine online vor avea promoții spre sfârșitul lunii. Astfel, în contextul în care Black Friday se apropie cu pași rapizi, iar în acest an, pe fondul epidemiei de coronavirus, a crescut numărul tranzacțiilor online, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) face câteva recomandări cu privire la vânzările cu preț redus din această perioadă și la cumpărăturile pe internet. Citește articolul