Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipele de vânzări folosesc adesea mașinile pentru a se deplasa, așa că este important să știe dacă sunt modificări la Codul Rutier, chiar și pentru a demonta știri false care le-ar putea afecta activitatea sau le-ar putea provoca îngrijorări inutile.
Numeroase site-uri de știri scriu, de câteva zile încoace, despre modificări ale Codului rutier care vor intra în vigoare la 1 iulie anul acesta. Informația este falsă - nu există nici măcar o modificare care se va produce de la 1 iulie sau în viitorul apropiat. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este direct interesat de evoluția veniturilor populației, deoarece o scădere a salariilor poate reduce puterea de cumpărare a clienților, afectând direct volumul vânzărilor și strategia comercială.
Lunile de restricţii şi temeri din cauza bolii vin cu urmări neplăcute pentru mulţi români, acum, şi mai strâmtoraţi. Citește articolul
Chiar dacă este vorba de despăgubiri, modul în care o companie gestionează întârzierile și plângerile clienților afectează direct satisfacția acestora și, implicit, vânzările viitoare. Cunoscând aceste reguli, departamentul poate comunica mai bine cu clienții și poate menține o bună relație cu aceștia, chiar și în situații dificile.
În mod normal, companiile aeriene sunt obligate să îi compenseze pe pasagerii cărora le-a fost anulat zborul sau dacă a avut loc o întârziere de cel puțin trei ore. Însă există anumite împrejurări excepționale în care compania aeriană nu mai este obligată să compenseze pasagerii, din cauza naturii unor astfel de evenimente. Răspunzând la o întrebare preliminară adresată recent, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a clarificat că o astfel de împrejurare excepțională are loc și atunci când zborul întârzie din cauza unui pasager care, prin comportamentul său, a cauzat acea întârziere. Citește articolul
Departamentul de vânzări are nevoie să înțeleagă starea economiei, sectoarele care cresc (cum ar fi e-commerce sau retail) și cele care se confruntă cu dificultăți, pentru a-și ajusta strategiile de vânzări și a identifica noi oportunități sau riscuri pentru produsele și serviciile companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Ajută la ajustarea strategiilor de vânzări, înțelegerea evoluției cererii și identificarea sectoarelor de piață afectate de criza economică.
Pensiile ar putea crește la toamnă doar cu 10 % și nu cu 40 %, așa cum prevede legea. Citește articolul
Perspectiva economică globală și deschiderea granițelor pot afecta cererea pieței, accesul la noi piețe sau la clienți internaționali, influențând direct strategiile de vânzări și atingerea obiectivelor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Datele despre scăderea vânzărilor de mașini noi și second-hand sunt esențiale pentru a înțelege cum merge piața și pentru a ajusta strategiile de vânzări ale companiilor din sectorul auto, precum producătorii, importatorii sau dealerii.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru a adapta strategiile și operațiunile de vânzare pe plajă, având în vedere noile reguli care interzic vânzarea fixă și impun deplasarea vânzătorilor la clienți, afectând modul de interacțiune și livrare.
Chiar dacă trecem printr-o serie de măsuri de relaxare, în privința limitărilor impuse de autorități pentru a preveni efectele coronavirus, acest lucru nu înseamnă că activitățile care sunt permise nu trebuie făcute cu luarea unor garanții de igienă și de protecție. Astfel de garanții se aplică și în privința mersului la plajă, iar Guvernul a clarificat recent cadrul legal aplicabil, stabilind și distanța ce trebuie păstrată între persoanele care se află pe plajă: cel puțin doi metri. Citește articolul
Oferă claritate asupra modului corect de a comunica prețurile finale către clienți, asigurând transparența și respectarea legii pentru a evita reclamațiile și problemele.
În ultimele zile, a făcut înconjurul presei subiectul "taxei Covid": sume de bani pe care restaurante și nu numai le percep în această perioadă pentru a-și recupera o parte dintre costurile pe care măsurile impuse în starea de urgență/alertă li le-au generat. Doar că aceste tarife trebuie anunțate dinainte clienților, nu pot să apară pe nota de plată, înspre surprinderea acestora. Citește articolul
Echipa de vânzări folosește voucherele și punctele cadou ca instrumente de marketing pentru a atrage clienți. Ei trebuie să înțeleagă că modul în care sunt concepute și folosite aceste programe are implicații importante pentru taxe și contabilitate, ajutându-i să creeze campanii eficiente și conforme cu regulile.
Activitatea comercianților, cu excepția câtorva categorii, a fost grav afectată de restricțiile impuse în contextul pandemiei de COVID-19. În aceste condiții, utilizarea voucherelor poate reprezenta o modalitate de a crește vânzările în perioadă care urmează. Citește articolul