Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Reducerea cheltuielilor populației pentru anumite produse sau servicii, menționată în articol, este un semnal important despre puterea de cumpărare și influențează direct strategiile de vânzări ale companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Noile reguli privind relațiile dintre comercianți și platformele de comerț online sunt cruciale pentru departamentul de Vânzări, mai ales pentru cei care își vând produsele sau serviciile prin astfel de canale, influențând strategiile de vânzare și condițiile comerciale.
Starea de alertă a fost prelungită la jumătatea lunii anterioare cu încă 30 de zile, astfel că și, cel puțin, jumătate din iulie, respectiv până în data de 16, va fi acoperită de această stare specială, impusă în contextul epidemiei de coronavirus. În același timp, măsurile de relaxare programate să intre în vigoare chiar azi au fost amânate, ceea ce înseamnă că unele afaceri au în continuare retricții. Pe lângă asta, e de știut că în iulie începe raportarea optimizărilor fiscale către autorități, că pot fi începute demersurile pentru împărțirea de dividende pe cel de-al doilea trimestru și că începe conectarea caselor de marcat electronice la sistemul Fiscului. Citește articolul
Echipele de vânzări călătoresc des și au nevoie să evite costurile neprevăzute de roaming pentru a respecta bugetele și a rămâne conectați.
Utilizatorii de telefonie mobilă au la dispoziție o hartă interactivă care oferă informații despre zonele în care telefonul se poate conecta involuntar la rețelele din țările vecine, informează Autoritatea Națională pentru Administrarea și Reglementarea în Comunicații (ANCOM). În plus, utilizatorii hărții pot afla și nivelul de semnal în funcție de localitate și de rețeaua de telefonie. Citește articolul
Dacă o companie vinde servicii de călătorie (ex: agenție de turism, companie aeriană), este vital să cunoască drepturile clienților pentru a le comunica corect, a gestiona așteptările și a evita reclamațiile. Chiar și pentru alte companii, dacă se organizează călătorii pentru clienți, aceste informații sunt utile.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a publicat o informare pentru cei care călătoresc, pentru ca ei să înțeleagă, mai bine, ce drepturi au, mai ales în condițiile în care riscul de a nu mai ajunge la destinația programată (din cauza restricțiilor, de exemplu) este destul de mare. Citește articolul
E util pentru a anticipa dacă oamenii vor cumpăra mai mult sau mai puțin, ca să poată ajusta strategiile de vânzări și estimările de venituri.
Toate fondurile de pensii obligatorii administrate privat au anunțat creșteri prin care recuperează aproape integral scăderile provocate de criza Covid19. Aceasta a declanșat după mijlocul primului trimestru al anului scăderi semnificative ale cotațiilor la unele acțiuni deținute de fonduri. Citește articolul
Departamentul de Vânzări poate găsi util articolul pentru a înțelege cum trăsături precum carisma, încrederea în sine și gestionarea emoțiilor pot fi calibrate pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și tehnicile de negociere.
Doctorul Kevin Dutton este cercetător la Departamentul de Psihologie Experimentală - Universitatea Oxford. Cartea sa, scrisă în colaborare cu Andy McNab, își propune să ne convingă că în fiecare dintre noi zace un psihopat. Totul e să-l descoperim, să ni-l asumăm, înţelegem şi, în ultimă instanţă, să-l folosim în dobândirea succesului. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe exact ce tipuri de telefoane mobile pot fi vândute după o anumită dată și ce informații trebuie oferite clienților, pentru a nu încălca legea.
Până la sfârșitul zilei de vineri, magazinele sunt obligate să vândă sau să retragă de la vânzare telefoanele mobile care nu pot recepționa mesajele sistemului național de avertizare în situații de urgență, supranumit RO-ALERT. Așa prevede o ordonanță de urgență apărută anul trecut. Concret, din 27 iunie 2020, telefoanele incompatibile cu RO-ALERT nu vor mai putea fi vândute, altfel comercianții vor risca, în anumite cazuri, amenzi de până la 100.000 de lei. Citește articolul
Deciziile privind redeschiderea restaurantelor și a altor afaceri afectează direct capacitatea de vânzare și previziunile de venituri pentru multe companii, în special cele din HoReCa sau cele care furnizează servicii către acest sector.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul de vânzări va căuta noi oportunități de a oferi produse sau servicii (ex: materiale de construcții, echipamente, consultanță) companiilor implicate în dezvoltarea proiectelor de infrastructură.
Institutul pentru Studii Economice din Viena propune un plan de investiții în valoare de 2.000 de miliarde de euro, care s-ar putea realiza în următorii zece ani, cu sprijinul Fondului de revenire economică propus de Comisia Europeană și dezbătut la ora actuală de liderii europeni. Proiectele s-ar axa pe sănătate publică, infrastructură de transport și energie/reducerea dependenței de carbon. Citește articolul
Oferă informații importante despre cum sunt taxate (cu TVA) sumele pentru încheierea anticipată a contractelor, ceea ce poate influența modul în care se stabilesc prețurile și se negociază clauzele contractuale cu clienții.
Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a confirmat, printr-o decizie emisă recent, faptul că sumele compensatorii achitate de clienți pentru rezilierea contractelor înainte de termen, din motive imputabile acestora, sunt supuse TVA. Hotărârea curții în speța Vodafone Portugalia a fost așteptată cu real interes, încă de la transmiterea întrebărilor preliminare, și vine în completarea unei decizii mai vechi a CJUE, în cauza MEO. Citește articolul