Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Este interesat de strategiile de prețuri, modalitățile de comunicare a costurilor către clienți și de impactul acestora asupra percepției pieței și a concurenței, mai ales în contextul unei 'taxe' noi.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipelor de vânzări le este util să cunoască riscurile de contaminare în călătorii, la întâlniri sau la evenimente, pentru a se proteja pe ei înșiși, pe clienți și pe parteneri.
După mai bine de două luni de carantină cu siguranță simți nevoia să ieși din casă, să faci tot felul de activități în aer liber. Vremea caldă te îmbie la drumeții, picnicuri, grătare, plajă și tot felul de activități care să te relaxeze. Dar oare sunt ele sigure în contextul pandemiei de coronavirus? Iată părerile specialiștilor despre riscul de contaminare cu noul coronavirus implicat de activitățile pe care le făceam până acum pe timpul verii și după care tânjim. Citește articolul
Echipa de Vânzări, mai ales cea implicată în comerțul online și internațional, trebuie să știe ce practici sunt interzise sau incorecte față de clienți, pentru a evita amenzile care pot veni din informarea greșită sau clauzele neconforme.
România trebuie să implementeze o directivă europeană ce va introduce sancțiuni de până la 4% din cifra de afaceri pentru anumite încălcări ale legislației consumatorului și să aplice legislația aferentă până în 2022. Aceste amenzi se vor aplica, obligatoriu, doar pentru acele încălcări ale dreptului consumatorului care afectează cel puțin trei state membre ale Uniunii Europene (UE), deci vorbim de încălcări pe scară largă de tipul celor făcute de bănci (de pildă, folosirea de clauze abuzive în contracte de credit) sau de companii auto (de exemplu, manipularea motoarelor pentru a arăta, în timpul testărilor, că emit mai puține emisii decât emit ele în realitate). Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă clar că datele colectate în scop legal (ca în cazul anchetelor epidemiologice) nu pot fi folosite pentru oferte comerciale sau campanii de marketing, pentru a evita încălcarea legii și sancțiunile.
Din moment ce datele personale ale celor care merg pe terasă trebuie trecute într-un registru, ar putea apărea mai multe probleme legate de respectarea legislației privind protecția datelor. Prezentăm, mai jos, o serie de sfaturi pentru firmele care au terase, pe care ar fi bine ca acestea să le respecte ca să nu riște sancțiuni pe legislația GDPR. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe exact ce drepturi au clienții, cum ar fi cel de a returna un produs, pentru a le explica corect, a evita conflictele și a oferi o bună experiență de cumpărare.
De multe ori când comanzi un produs de pe internet s-ar putea să vrei, din varii motive, să îl returnezi. El nu trebuie să fie, neapărat, stricat, ci poate ți-ai dat seama că nu aveai nevoie, cu adevărat, de el. Sau poate ți se pare că e diferit, în realitate, decât credeai și preferi, din cauza aceasta, să îl returnezi. Din bucurie, legea îl obligă pe comerciant să accepte returnarea produsului și să îți dea înapoi banii, fără ca tu să trebuiască să explici motivul pentru care returnezi produsul, atât timp cât te încadrezi în termenul legal. Citește articolul
Pentru a semna rapid și legal contractele cu clienții, asigurându-se că acestea sunt valabile și pot fi invocate fără probleme.
certSIGN, unul dintre furnizorii de semnături electronice autorizați din România, a lansat un ghid cu informații privitoare la folosirea semnăturii electronice - primul de acest fel de la noi. Din ghid, cei interesați pot afla mai multe despre tipurile de semnături și care sunt diferențele dintre acestea, care e valoarea documentelor astfel semnate, cum se folosește semnătura electronică și care sunt modalitățile de verificare. Citește articolul
Echipele de vânzări trebuie să fie informate despre drepturile clienților după cumpărarea unui produs și despre ce promisiuni poate face compania în cazul în care un produs se strică, pentru a gestiona corect așteptările clienților.
Consumatorii cărora li se strică un produs complex, ce are o durată de utilizare medie (cum e mașina de spălat, de exemplu) și se află în garanție, vor primi de la vânzător un produs de schimb, pe care să îl utilizeze cât timp primul este reparat. Propunerea urmează să primească votul decisiv în curând. Proiectul îi va ajuta, în special, pe acei consumatori care ar putea aștepta și timp de o lună repararea unor produse cum sunt frigiderele, mașinile de spălat sau alte electrocasnice de acest fel. Citește articolul
Urmărește redeschiderea granițelor și facilitarea călătoriilor de afaceri, esențiale pentru întâlniri cu clienți internaționali, participarea la târguri și extinderea pieței de vânzări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Restricțiile privind evenimentele, restaurantele, competițiile sportive și magazinele din centrele comerciale influențează direct modul în care compania poate vinde produsele sau serviciile sale.
Începând cu 15 mai și, mai ales, în ultima perioadă, a apărut o serie de măsuri de relaxare, tot mai multe activități fiind permise. Acum, oamenii pot să circule (inclusiv în afara județului) fără să fie obligați să justifice acest lucru și pot chiar să iasă la terase. Însă nu toate activitățile sunt permise. Prezentăm, mai jos, ce restricții există, în continuare, și în ce domenii. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă și să aplice noile proceduri legate de rezervări, distanțare și servire, pentru a gestiona așteptările clienților și a asigura o experiență conformă.
De la 1 iunie, proprietarii de terase au putut să-și primească din nou clienții, însă cu respectarea unor reguli ce țin de distanțarea socială și de igienă, în contextul epidemiei de coronavirus, se arată într-un ordin deja intrat în vigoare, ce a fost publicat sâmbătă în Monitorul Oficial. Citește articolul