Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Oamenii de vânzări trebuie să știe cum funcționează transferul de clienți (portarea) între operatori, deoarece acest lucru influențează direct modul în care pot atrage noi clienți sau pot pierde clienți existenți, facilitând decizia acestora de a schimba furnizorul.
Atunci când o persoană vrea să își schimbe furnizorul de servicii (bancare sau telecom, de exemplu), are tot interesul să își porteze datele de la vechiul operator la noul furnizor. Motivul e foarte simplu: discutăm de servicii ale căror calitate poate crește cu volumul de date deținute despre persoana care le folosește. Astfel, este în interesul acesteia să nu piardă nimic, atunci când se mută. De aceea, legislația le dă dreptul persoanelor, la schimbarea furnizorului, să porteze și datele de la cel vechi la cel nou. Altcumva, ar exista riscul descurajării mutării și, în schimb, cineva ar putea rata oferte mai bune, din cauza aceasta. Citește articolul
Dacă firma vinde cursuri sau organizează evenimente contra cost, departamentul de vânzări trebuie să știe exact ce condiții și limitări (număr de participanți, online versus fizic, reguli sanitare) sunt impuse, pentru a putea comunica corect cu clienții și a-și planifica activitățile.
De la începutul lunii iulie au intrat în vigoare, potrivit unei hotărâri de Guvern, noi măsuri cu privire la starea de alertă. Astfel, se permite organizarea cursurilor pentru adulți cu cel mult 20 de persoane, activitățile recreative și sportive se pot desfășura cu până la zece persoane, iar polițiștii și militarii pot organiza evenimente cu până la 200 de persoane. Pentru a completa cadrul legislativ, vineri, autoritățile au publicat în Monitorul Oficial și regulile ce trebuie respectate la organizarea activităților. Citește articolul
Prezintă date concrete despre scăderea înmatriculărilor de mașini noi și second-hand, un indicator important al puterii de cumpărare și al dinamicii pieței, esențial pentru ajustarea strategiilor de vânzări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipa de vânzări are nevoie de angajați automotivați și cu o disciplină puternică. Articolul oferă idei despre cum pot fi cultivate obiceiuri care să ducă la performanță individuală și la atingerea obiectivelor de vânzări.
Sunt foarte multe teorii care susțin faptul că ar trebui să urmărim mai mult ce fac ceilalți oameni pe care îi admirăm, pentru a obține rezultatele lor. Pe de o parte, doar pentru că am prelua și noi anumite obiceiuri nu înseamnă că am și realiza același tip de business sau că am înțelege pe deplin ce trebuie să facem ca să avem succes. Citește articolul
Este util pentru echipele de vânzări ale companiilor care pot fi implicate în vânzarea de active imobiliare ale firmei, pentru a înțelege implicațiile fiscale pentru cumpărători și, implicit, modul de prezentare al ofertelor.
De la începutul lunii februarie 2017, persoanele care vând case sau terenuri trebuie să plătească impozit doar dacă suma de bani cu care vând proprietățile depășește un anumit prag, iar dacă acesta este depășit se aplică o cotă unică de impozitare, se arată în Legea nr. 227/2015. Citește articolul
Deși nu vizează direct vânzarea, modul în care sunt soluționate plângerile clienților impactează satisfacția și fidelizarea acestora, aspecte importante pentru succesul pe termen lung și recomandările pozitive.
Consumatorii de gaze au trecut, de la 1 iulie, într-o nouă „etapă” a pieței, în sensul că aceasta s-a liberalizat în privința prețurilor. Cu alte cuvinte, statul nu mai stabilește prețul de furnizare, astfel că furnizorul și consumatorul pot să negocieze contractele de furnizare. De aceea, s-ar putea ivi multe situații necunoscute, în practică, ceea ce ar putea duce la neînțelegeri. Vestea bună, pentru consumatori, este că, în asemenea cazuri, se poate ajunge la soluționarea acelor probleme, fără a fi necesară introducerea unei acțiuni în justiție - care ar putea fi costisitoare și ar putea să dureze. Citește articolul
Poate folosi respectarea noilor cerințe pentru mașinile electrice ca un avantaj competitiv și un beneficiu de comunicat clienților, mai ales pentru proprietățile noi sau renovate.
Asigurarea sistemelor pentru reîncărcarea vehiculelor electrice va deveni obligatorie pentru investitori, proprietari și administratorii de clădiri noi, rezidențiale și nerezidențiale, precum și în cazul clădirilor existente care trec prin renovări majore. Chestiunea e prevăzută într-o lege apărută miercuri în Monitorul Oficial și care se va aplica începând de mâine. Citește articolul
Ajută departamentul să anticipeze o posibilă scădere a cererii pentru produsele sau serviciile companiei și să-și adapteze strategiile de vânzare în consecință.
Din cauza crizei generate de epidemia de coronavirus, multe companii pot avea dificultăți financiare în perioada asta. De aceea, pentru a-și asigura supraviețuirea, firmele pot face diverse reduceri de cheltuieli, conform specialiștilor de la Deloitte România. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă cum pot fi influențate clauzele din contractele cu clienții (de exemplu, cele legate de forța majoră), pentru a negocia condiții corecte și a evita problemele în situații neprevăzute.
În Parlament a fost propusă recent pentru o adoptare o prevedere care să le dea posibilitatea celor afectați să ceară anularea acelor clauze contractuale prin care au fost anihilate prevederile legale referitoare la forța majoră sau impreviziune pe perioada stării de urgență și de alertă. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care sunt prezentate și vândute produsele financiare (creditele) clienților. Articolul arată că practicile de vânzare nu au fost corecte și transparente, ceea ce poate duce la amenzi și la o percepție negativă asupra vânzărilor.
Raiffeisen Bank a fost sancționată cu 50.000 de lei de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că a majorat dobânzile fără știrea clienților. Banca a contestat această amendă, însă Tribunalul București a respins definitiv contestația, considerând că majorarea dobânzilor fără informarea prealabilă a clientului este o practică incorectă. Citește articolul