Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Această informație ajută echipele de vânzări să înțeleagă care naționalități cheltuie cel mai mult pe vacanțe, pentru a-și direcționa mai bine ofertele și a vinde produse sau servicii legate de călătorii (ex: pachete turistice, cazări, bilete de avion, accesorii de călătorie).
Rezidenţii din Uniunea Europeană au cheltuit, în medie, 377 de euro pentru un sejur turistic în anul 2017, pe ultimul loc în acest clasament fiind rezidenţii din România, cu o medie de 135 de euro alocaţi pentru o vacanţă, potrivit datelor Eurostat. Citește articolul
Dacă firma vinde produse sau servicii către sectorul educațional sau transport public, aceste informații indică o piață cu potențial de creștere și oportunități de vânzare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru a înțelege cum se poziționează prețurile produselor alimentare în diferite țări și pentru a-și adapta strategiile de vânzare, acest departament are nevoie de astfel de comparații.
Carnea pentru un grătar, de exemplu, costă cam 60% din media UE și la jumătate față de cea din Franța. Raportate, însă, la veniturile din țară, prețurile noastre sunt pe locul al treilea în Europa. Citește articolul
Echipa de vânzări și marketing folosește adesea date personale pentru a contacta clienții sau a le oferi produse și servicii. Acest articol le arată când pot face acest lucru legal, bazându-se pe interesul legitim al firmei, fără a risca amenzi sau reclamații.
Deși Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) oferă o soluție pentru firmele care prelucrează date în baza intereselor sale legitime, acest temei nu este aplicabil oricând. Din contra, există anumite situații când o firmă are mai multe motive să nu prelucreze date personale în baza interesului ei legitim. Acest lucru se poate întâmpla, de exemplu, atunci când nu e clar scopul prelucrării sau atunci când e evident că interesele persoanei vizate de prelucrare de a nu îi fi utilizate datele le depășesc pe cele ale companiei de a prelucra datele. Citește articolul
Doresc să înțeleagă cum taxele vamale noi pot schimba prețurile de vânzare ale anumitor produse (ex: biciclete) și cum să adapteze strategia de vânzări pe piață.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru a vedea cum o metodă de plată inovatoare poate îmbunătăți experiența clienților, poate atrage mai mulți cumpărători și poate contribui la creșterea vânzărilor.
În 2019 ai mai multe metode de plată în România: poți alege să plătești cash, cu cardul contactless sau cu telefonul, dar poți efectua plăți și cu amprenta. Citește articolul
Secțiunea 'Cursul săptămânii' oferă 'Instrumente practice pentru oamenii de vânzări', fiind direct utilă pentru îmbunătățirea performanțelor acestui departament.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Profesioniștii din acest departament interacționează des cu clienții și partenerii, iar o ținută adecvată, așa cum este smart casual, este crucială pentru a face o impresie bună și a construi încredere, mai ales la cinele de afaceri.
Poate ai auzit de mai multe ori sintagma „dress code smart casual”, dar nu știai exact ce presupune să porți. Smart casual este un stil de zi cu zi, situat la granița dintre stilul casual și cel business. Este un stil vestimentar mai permisiv decât cel business, dar care include detalii elegante. Aceste detalii pot fi reprezentate de pantofi sau sandale elegante, sacou într-o culoare aprinsă, fustă până la genunchi, accesorii moderne, bijuterii din argint discrete, cămăși cu volănașe etc. Smart casual presupune, astfel, purtarea unor haine și accesorii sofisticate, dar care urmează o linie relaxată și confortabilă. Citește articolul
Pentru a pregăti propuneri de vânzări, oferte și prezentări care arată profesional, sunt convingătoare și lasă o impresie pozitivă asupra clienților.
În viața profesională, vor apărea diverse situații în care va trebui să redactăm documente ample pentru a expune idei complexe sau pentru a comunica proceduri detaliate. E important să organizăm cât mai bine astfel de texte ample pentru a putea fi parcurse și înțelese cu ușurință. Citește articolul
Acest departament este direct afectat de modul în care pot fi desfășurate și încheiate campaniile promoționale, precum și de gestionarea stocurilor de produse cu promoții.
Produsele ce au fost subiectul unei campanii promoționale sau a unei vânzări la care se oferă un alt produs gratuit și care au fost personalizate pentru respectiva campanie vor putea fi vândute și după încheierea acesteia, însă numai după ce se obține acordul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC). Măsura se regăsește într-un proiect de act normativ pus recent în dezbatere publică de către autoritatea ce urmărește respectarea drepturilor consumatorilor. Citește articolul