Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a înțelege modificările din procesul de vânzare a cartelelor telefonice, care necesită acum colectarea datelor de identificare ale cumpărătorilor.
Cei ce doresc să cumpere o cartelă telefonică preplătită din țara noastră vor trebui, începând din ianuarie 2020, să furnizeze magazinului anumite date personale, dar și o copie a actului de identitate, conform unei ordonanțe de urgență a Guvernului ce a fost oficializată recent. În cazul persoanelor juridice, se vor colecta date privind denumirea, sediul și codul unic de identificare/codul de identificare fiscală, dar și datele personale ale reprezentantului firmei. Citește articolul
Pentru a ști cum pot folosi legal datele clienților și potențialilor clienți în scopuri de marketing, comunicare sau vânzări, fără a încălca drepturile de confidențialitate.
Firmele care prelucrează date personale și încearcă să justifice această practică în baza interesului lor legitim, trebuie să știe că Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) stabilește o serie de elemente de luat în considerare, pentru a se vedea dacă o astfel de prelucrare este justificată. Un element foarte important al acestei analize este cel al „așteptărilor rezonabile” ale persoanelor vizate. Practic, acest aspect se referă la faptul că persoanele cărora le sunt prelucrate datele, în baza interesului legitim, trebuie să se poată aștepta la o astfel de utilizare a datelor lor. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă ce termeni contractuali sunt acceptabili și ce clauze pot fi considerate nedrepte pentru clienți, astfel încât să vândă produsele sau serviciile corect și să nu creeze probleme firmei.
Atunci când o persoană e parte într-un contract pe care îl consideră foarte dezavantajos, ea ar putea să scape de efectele lui (sau ale unor prevederi), dacă acel contract conține clauze abuzive. Pentru a determina caracterul abuziv al unei clauze, însă, e nevoie să existe un dezechilibru semnificativ între drepturile și obligațiile consumatorului, pe de o parte, și cele ale profesionistului, pe de alta. Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă acest dezechilibru, orice explicație trebuie să pornească de la faptul că nu doar un dezavantaj economic poate să fie implicat, ci orice care, în funcție de situația concretă, îl defavorizează semnificativ pe consumator. Citește articolul
Această informație ajută echipele de vânzări să înțeleagă care naționalități cheltuie cel mai mult pe vacanțe, pentru a-și direcționa mai bine ofertele și a vinde produse sau servicii legate de călătorii (ex: pachete turistice, cazări, bilete de avion, accesorii de călătorie).
Rezidenţii din Uniunea Europeană au cheltuit, în medie, 377 de euro pentru un sejur turistic în anul 2017, pe ultimul loc în acest clasament fiind rezidenţii din România, cu o medie de 135 de euro alocaţi pentru o vacanţă, potrivit datelor Eurostat. Citește articolul
Dacă firma vinde produse sau servicii către sectorul educațional sau transport public, aceste informații indică o piață cu potențial de creștere și oportunități de vânzare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru a înțelege cum se poziționează prețurile produselor alimentare în diferite țări și pentru a-și adapta strategiile de vânzare, acest departament are nevoie de astfel de comparații.
Carnea pentru un grătar, de exemplu, costă cam 60% din media UE și la jumătate față de cea din Franța. Raportate, însă, la veniturile din țară, prețurile noastre sunt pe locul al treilea în Europa. Citește articolul
Echipa de vânzări și marketing folosește adesea date personale pentru a contacta clienții sau a le oferi produse și servicii. Acest articol le arată când pot face acest lucru legal, bazându-se pe interesul legitim al firmei, fără a risca amenzi sau reclamații.
Deși Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) oferă o soluție pentru firmele care prelucrează date în baza intereselor sale legitime, acest temei nu este aplicabil oricând. Din contra, există anumite situații când o firmă are mai multe motive să nu prelucreze date personale în baza interesului ei legitim. Acest lucru se poate întâmpla, de exemplu, atunci când nu e clar scopul prelucrării sau atunci când e evident că interesele persoanei vizate de prelucrare de a nu îi fi utilizate datele le depășesc pe cele ale companiei de a prelucra datele. Citește articolul
Doresc să înțeleagă cum taxele vamale noi pot schimba prețurile de vânzare ale anumitor produse (ex: biciclete) și cum să adapteze strategia de vânzări pe piață.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru a vedea cum o metodă de plată inovatoare poate îmbunătăți experiența clienților, poate atrage mai mulți cumpărători și poate contribui la creșterea vânzărilor.
În 2019 ai mai multe metode de plată în România: poți alege să plătești cash, cu cardul contactless sau cu telefonul, dar poți efectua plăți și cu amprenta. Citește articolul
Secțiunea 'Cursul săptămânii' oferă 'Instrumente practice pentru oamenii de vânzări', fiind direct utilă pentru îmbunătățirea performanțelor acestui departament.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul