Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul de vânzări are nevoie să știe cum crește economia pentru că o creștere înseamnă, de obicei, că oamenii și celelalte companii au mai mulți bani de cheltuit, ceea ce poate duce la vânzări mai mari.
Institutul Naţional de Statistică (INS) a confirmat, vineri, creşterea de 4,4% a economiei româneşti în al doilea trimestru, serie brută, faţă de perioada similară a anului trecut. Guvernul mizează în acest an pe o creştere economică de 5,5%. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe că este obligatoriu să emită bon fiscal pentru fiecare vânzare, pentru a nu crea probleme firmei la controalele Fiscului și pentru a asigura corectitudinea încasărilor.
În mod obișnuit, inspectorii fiscali verifică obligația de dotare cu case de marcat și de emitere a bonurilor fiscale la afaceri întâlnite la tot pasul. Comerțul cu amănuntul, alimentația publică, serviciile de înfrumusețare și service-urile auto se află, astfel, în prim-plan, conform unui bilanț publicat recent de Direcția Generală Antifraudă Fiscală din cadrul Fiscului. Citește articolul
Modificarea procesului de vânzare a cartelelor preplătite (doar cu buletinul) va afecta direct activitatea echipei de vânzări, obligând la adaptarea procedurilor și impactând interacțiunea cu clienții.
Cartelele preplătite se vor putea cumpăra, începând cu ianuarie 2020, doar pe baza unui act de identitate. Măsura oficializată recent va ajuta, potrivit inițiatorilor, la o localizare mai bună a celor ce apelează serviciile de urgență, dar și la reducerea numărului de apeluri abuzive făcute la 112. Totuși, așa cum cum susțin mai mulți specialiști, printre care și cei de la Asociația pentru Tehnologie și Internet, vânzarea de cartele preplătite doar cu buletinul nu are doar părți bune, ci poate aduce și câteva probleme. Citește articolul
Deși folosesc datele vizitatorilor pentru a vinde mai mult, cei de la vânzări trebuie să știe că aceste date trebuie colectate legal pentru a nu afecta încrederea clienților și a evita problemele juridice.
Atunci când aveți integrate pe site-ul propriu „cookies” (instrumente de urmărire a comportamentului unui user, pe un anumit site, care reține activitatea acestuia) sau alte instrumente de urmărire a unui utilizator riscați să permiteți unor terțe persoane (prin intermediul altor website-uri) să colecteze date personale despre vizitatorii site-ului vostru. Într-o astfel de situație, trebuie să respectați regulile de protecție a datelor personale, precum cele prevăzute în Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Citește articolul
Ajută echipa de vânzări să înțeleagă cum să explice clienților condițiile contractuale într-un limbaj simplu și clar, fără ascunzișuri, pentru a construi încredere, a asigura o înțelegere corectă a riscurilor și a evita reclamațiile ulterioare.
Clar, inteligibil și fără echivoc. Acestea sunt cerințele esențiale pe care limbajul unui contract încheiat între un consumator și un profesionist trebuie să le îndeplinească. Adică orice consumator care încheie un asemenea contract trebuie să înțeleagă (și să i se explice) care sunt efectele obligațiilor pe care le-ar avea în baza acelui acord. Clauzele contractuale care nu îndeplinesc această condiție vor fi, cel mai probabil, considerate abuzive și, astfel, nu vor produce efecte. În condițiile în care Comisia Europeană a emis o comunicare privitoare la ultimele evoluții în acest domeniu, este important de văzut care sunt elementele „limbajului clar și inteligibil” pe care trebuie să îl aibă un contract încheiat de un consumator cu un profesionist. Citește articolul
Creșterea prețurilor la legume și contextul economic general (cheltuieli sociale, putere de cumpărare) sunt factori importanți pentru planificarea vânzărilor și previziunea cererii.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
O echipă de vânzări ar vrea să știe că părinții sunt dispuși să investească mult în educație. Dacă firma vinde produse educaționale, servicii financiare pentru copii sau articole pentru familii, această informație arată o piață activă și o prioritizare clară a cheltuielilor.
Numărul grădinițelor și al şcolilor private din România crește spectaculos. Asistăm la o triplare a cifrei de afaceri în ultimii zece ani, potrivit unui studiu recent. Citește articolul
Pentru a înțelege modificările din procesul de vânzare a cartelelor telefonice, care necesită acum colectarea datelor de identificare ale cumpărătorilor.
Cei ce doresc să cumpere o cartelă telefonică preplătită din țara noastră vor trebui, începând din ianuarie 2020, să furnizeze magazinului anumite date personale, dar și o copie a actului de identitate, conform unei ordonanțe de urgență a Guvernului ce a fost oficializată recent. În cazul persoanelor juridice, se vor colecta date privind denumirea, sediul și codul unic de identificare/codul de identificare fiscală, dar și datele personale ale reprezentantului firmei. Citește articolul
Pentru a ști cum pot folosi legal datele clienților și potențialilor clienți în scopuri de marketing, comunicare sau vânzări, fără a încălca drepturile de confidențialitate.
Firmele care prelucrează date personale și încearcă să justifice această practică în baza interesului lor legitim, trebuie să știe că Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) stabilește o serie de elemente de luat în considerare, pentru a se vedea dacă o astfel de prelucrare este justificată. Un element foarte important al acestei analize este cel al „așteptărilor rezonabile” ale persoanelor vizate. Practic, acest aspect se referă la faptul că persoanele cărora le sunt prelucrate datele, în baza interesului legitim, trebuie să se poată aștepta la o astfel de utilizare a datelor lor. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă ce termeni contractuali sunt acceptabili și ce clauze pot fi considerate nedrepte pentru clienți, astfel încât să vândă produsele sau serviciile corect și să nu creeze probleme firmei.
Atunci când o persoană e parte într-un contract pe care îl consideră foarte dezavantajos, ea ar putea să scape de efectele lui (sau ale unor prevederi), dacă acel contract conține clauze abuzive. Pentru a determina caracterul abuziv al unei clauze, însă, e nevoie să existe un dezechilibru semnificativ între drepturile și obligațiile consumatorului, pe de o parte, și cele ale profesionistului, pe de alta. Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă acest dezechilibru, orice explicație trebuie să pornească de la faptul că nu doar un dezavantaj economic poate să fie implicat, ci orice care, în funcție de situația concretă, îl defavorizează semnificativ pe consumator. Citește articolul