Inca o data:
Am datele transmise si existente pe portal in varianta veche. Pot intra acolo sa le vad.
Ies de acolo si vreau sa ajung pe portal in versiunea noua ca sa transmit datele din varianta noua de pe calculatorul meu in versiunea noua pe portalul ITM. Dupa ce le-as transmite n-as mai intra pe varianta veche, asta stiu.
Ideea e ca eu nu pot intra in varianta noua ca sa depun fisierul pregatit in varianta noua.
Imi da user sau parola eronate
Da, este o problema pe care nici cei de la TeamNet nu o pot rezolva inca ... din discutia purtata ieiri cu doi dintre reprezentantii acestei societati a rezultat ca circa 15% din parolele vechi nu functioneaza pentru varianta noua.
Argumentul adus a fost ca in varianta veche exista erori in programul respectiv.
Solutia : trebuie depus prima data pe suport magnetic si apoi sa se incerce din nou parola .
Depus pe suport magnetic si mers la ITM cu acest suport magnetic?
Dar macar sa ne dea si noua un numar de telefon de contact sau o adresa de email....unde sa-i putem contacta pentru lamuriri!
Adresa pe care sustin ca da raspuns la sesizari este : suportregistru@inspectiamuncii.ro
Vedeti ca cererea/petitia trebuie sa contina mai multe detalii ...
Buna dimineata. Imi poate spune cineva cum transmit Revisalul in caz de cfs sau absente nemotivate? fac act aditional la contract, decizie sau pe baza cererii salariatului? sau nu se trec in Revisal aceste suspendari? A doua intrebare este ce contracte trebuie trecute in noul Revisal? cele in vigoare la 01.08.2011? Merci. Eu am lipsit o perioada si am cam ramas in urma cu informatiile.