avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 806 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Să schimbăm împreună legea Si totusi, gasim o solutie reala pentru aberatiile ...
Discuție deschisă în Să schimbăm împreună legea

Si totusi, gasim o solutie reala pentru aberatiile fiscale care se vehiculeaza?

Pentru ca e clar ca greva fiscala nu duce niciunde. Ca orice act de nesupunere civica, este culpabil si poate fi sanctionat usor de autoritatile publice.

Si totusi, se poate invoca un argument juridic valid pentru combaterea noilor inginerii fiscale pe care vrea sa le introduca guvernul Boc?

Hai sa cautam solutii. Ce parere aveti?
Cel mai recent răspuns: drbarbu , utilizator 03:49, 24 Aprilie 2009
OUG a fost publicat. Discutiile pot continua, dar masurile efective de "revolta" se pot doar in instante (pe timpul si cheltuiala contribuabilului) sau pe riscul contribuabilului (amanare la plata/neplata determina un risc fiscal iminent si un cost fiscal semnificativ cu penalitatile )
sau in parlament la legea de aprobare, dar dureaza. si dureaza si dureaza, iar efecte produce in acest timp
De exemplu, legea de aprobare pe o ordonanta din 2007, lege care reintroduce taxarea inversa pe imobile, este la comisii de 1-2 ani. Este incredibil, dar adevarat vezi [ link extern ]

Intrebare: Unde sunt organizatiile profesionale incasatoare de cotizatii ? Unde este camera consultantilor fiscali?

Raspuns: dl. Daniel Chitoiu, finul lui Dan Radu Rusanu, a fost sef interimar si apoi sef la Fisc via [ link extern ] ,

Raspuns: IFA a incercat dar fara rezultate, dupa cum se vede. CECCAR cred ca a incercat indirect prin IFA

Oricum, de ce sa doresti accesul la o profesie in care principiile sunt incalcate cu regularitate, si nu de regula.
Raspuns: declaratia 100

PS de regula este sintagma din codul fiscal, de la art4 [ link extern ] /

cam atat, v am prezentat ... m am descarcat. Multumesc.
Dupa parerea mea, ordonanta incalca doua articole din constitutie:

"Art.45. Accesul liber al persoanei la o activitate economică, libera iniţiativă şi exercitarea acestora în condiţiile legii sunt garantate."
Ori impozitul forfetar limiteaza drastic accesul la o activitate economica.

"Art. 47. (1) Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent."
Prin impozitul forfetar statul restrange activitatea economica (Pogea spunea intr-un interviu ca se va reduce numarul firmelor si, astfel, baza de impozitare va deveni controlabila). In acelasi timp pune in pericol sistemul de protectie sociala, prin numarul mare de someri. Cat despre traiul decent....
Din pacate, nu sunt incalcate dispozitiile art 45 din constitutie... Accesul e permis, pt ca nu ne opreste nimeni, dar conditia este sa respectam prevederile in domeniu – deci, si aberanta ordonanta "forfecata”.

In viziunea inginerului sustinut de persoane din top 300 (si nu numai) nu sunt incalcate nici prevederile art 47 din constitutie deoarece ei viseaza ca prin aceasta OUG iau masuri de dezvoltare economica (elimina evaziunea fiscala :tooth: Si e corecta afirmatia lor – doar ca se refera la un numar redus de afaceristi, care se vor dezvolta economic.

Motivatia lui pogea, ca toti fura, e un fel de prezumtie de vinovatie si ordonanta e o forma de a judeca acesti "vinovati” – traim o judecata in instanta militara, unde primeaza prezumtia de vinovatie?

L-am auzit pe B.Olteanu spunand ca PNL va inainta o motiune de cenzura... Dar cat dureaza...?
Sunt Directorul general unei Societati comerciale mici, dar cred ca platesc taxe la stat mai mult ca o societate mare.Am incercat la modul corect sa razbat in jungla asta de ceva ani si sincer am obosit.Era mai corect pentru guvernul Boc sa anunte ca incepand cu data de 01.05.2009 se desfiinteaza toate societatile comerciale care nu sunt inregimentate politic si care au mai putin de nnnn angajati, rulaj mai mic de nnnnnnmilioane euro, etc.Aceasta lege in perioada asta in care efectiv nu avem lucrari (domeniul constructii-instalatii),nu numai ca ne desfiinteaza dar ca sa ne desfiintam va trebui sa aducem bani de acasa ca sa "scapam"de societatiç sa platim impozite etc.Nu intereseaza pe nimeni ca o sa ramana oameni fara locuri de munca, sau ca vom trimite in somaj angajatii.In timpul asta cei ce trebuie sa castige vor castiga ,iar pe noi cei mici ne vor umili si subjuga.Din pacate,niciodata de la revolutie si pana acum noi, "cei mici"nu am facut nimic.Fiecaruia dintre noi ii este frica sa faca ceva deoarece daca am ridica capul, iar veni toate controalele de pe lume!!!!Voi avocat.net, prietenul meu virtual insa puteti face ceva.Prin seriozitatea voastra ati atras foarte multi "parteneri"si va puteti face auziti chiar si mai sus.Voi sunteti singura noastra solutie!!!!
Astept comentariile voastre cu mare nerabdare.
Aceasta este textul publicat in MOF 249/14 aprilie 2009

Text extras din: Ordonanta de urgenta nr. 34/2009 - cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

CAPITOLUL V
Masuri în domeniul politicii fiscale


Art. 32. - Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Articolul 18 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Impozit minim
Art. 18. - (1) Contribuabilii care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, cluburilor de noapte, discotecilor, cazinourilor sau pariurilor sportive, inclusiv persoanele juridice care realizeaza aceste venituri în baza unui contract de asociere, si în cazul carora impozitul pe profit datorat pentru activitatile prevazute în acest articol este mai mic decât 5% din veniturile respective sunt obligati la plata unui impozit de 5% aplicat acestor venituri înregistrate.
(2) Contribuabilii, cu exceptia celor prevazuti la alin. (1), la art. 13 lit. c)-e), art. 15 si 38, în cazul carora impozitul pe profit este mai mic decât suma impozitului minim pentru transa de venituri totale corespunzatoare, prevazute la alin. (3), sunt obligati la plata impozitului la nivelul acestei sume.
(3) Pentru aplicarea prevederilor alin. (2), sumele corespunzatoare impozitului minim, stabilite în functie de veniturile totale înregistrate la data de 31 decembrie a anului precedent, sunt urmatoarele:
+------------------------------------------------------------------------------+
¦ Venituri totale anuale ¦ Impozit minim anual ¦
¦ (lei) ¦ (lei) ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦0-52.000 ¦ 2.200 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦52.001-215.000 ¦ 4.300 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦215.001-430.000 ¦ 6.500 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦430.001-4.300.000 ¦ 8.600 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦4.300.001-21.500.000 ¦ 11.000 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦21.500.001-129.000.000 ¦ 22.000 ¦
+--------------------------------------+---------------------------------------¦
¦Peste 129.000.001 ¦ 43.000 ¦
+------------------------------------------------------------------------------+





(4) Pentru încadrarea în transa de venituri totale prevazuta la alin. (3), se iau în calcul veniturile totale, obtinute din orice sursa, înregistrate la data de 31 decembrie a anului precedent, din care se scad:
a) veniturile din variatia stocurilor;
b) veniturile din productia de imobilizari corporale si necorporale;
c) veniturile din exploatare, reprezentând cota-parte a subventiilor guvernamentale si a altor resurse pentru finantarea investitiilor;
d) veniturile din reducerea sau anularea provizioanelor pentru care nu s-a acordat deducere, conform reglementarilor legale;
e) veniturile rezultate din anularea datoriilor si a majorarilor datorate bugetului statului, care nu au fost cheltuieli deductibile la calculul profitului impozabil, conform reglementarilor legale;
f) veniturile realizate din despagubiri de la societatile de asigurare;
g) veniturile prevazute la art. 20 lit. d)."
2. La articolul 21 alineatul (3), litera n) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"n) cheltuielile de functionare, întretinere si reparatii, exclusiv cele privind combustibilul, aferente autoturismelor folosite de persoanele cu functii de conducere si de administrare ale persoanei juridice, deductibile limitat la cel mult un singur autoturism aferent fiecarei persoane cu astfel de atributii."
3. La articolul 21 alineatul (4), dupa litera s) se introduce o noua litera, litera t), cu urmatorul cuprins:
"t) în perioada 1 mai 2009-31 decembrie 2010, cheltuielile privind combustibilul pentru vehiculele rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzând si scaunul soferului, aflate în proprietatea sau în folosinta contribuabilului, cu exceptia situatiei în care vehiculele se înscriu în oricare dintre urmatoarele categorii:
1. vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vânzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
2. vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
3. vehiculele utilizate pentru închirierea catre alte persoane, inclusiv pentru desfasurarea activitatii de instruire în cadrul scolilor de soferi."
4. La articolul 22, dupa alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (51), cu urmatorul cuprins:
"(51) Prin exceptie de la prevederile alin. (5), rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe, inclusiv a terenurilor, efectuata dupa data de 1 ianuarie 2004, care sunt deduse la calculul profitului impozabil prin intermediul amortizarii fiscale sau al cheltuielilor privind activele cedate si/sau casate, se impoziteaza concomitent cu deducerea amortizarii fiscale, respectiv la momentul scaderii din gestiune a acestor mijloace fixe, dupa caz."
5. La articolul 34, alineatele (7) si (8) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"(7) Prin exceptie de la prevederile alin. (6), contribuabilii prevazuti la alin. (1) nou-înfiintati efectueaza plati anticipate în contul impozitului pe profit la nivelul impozitului minim anual aferent primei transe de venituri totale, prevazuta la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada impozabila respectiva.
(8) În cazul contribuabililor care în anul precedent au beneficiat de scutiri de la plata impozitului pe profit, conform legii, iar în anul pentru care se calculeaza si se efectueaza platile anticipate nu mai beneficiaza de facilitatile fiscale respective, impozitul pe profit pentru anul precedent, pe baza caruia se determina platile anticipate, este impozitul pe profit determinat conform declaratiei privind impozitul pe profit pentru anul precedent, luându-se în calcul si impozitul pe profit scutit."
6. La articolul 34, dupa alineatul (14) se introduc patru noi alineate, alineatele (15)-(18), cu urmatorul cuprins:
"(15) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. b) aplica urmatoarele reguli:
a) pentru trimestrul al II-lea se compara impozitul pe profit datorat la sfârsitul trimestrului cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada 1 mai-30 iunie 2009, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent perioadei respective;
b) pentru trimestrele al III-lea si al IV-lea se compara impozitul pe profit datorat la sfârsitul fiecarui trimestru cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru trimestrul respectiv, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent trimestrului respectiv.
(16) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) efectueaza în continuare platile anticipate în contul impozitului pe profit stabilite conform prezentului articol.
(17) În situatia în care contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) au înregistrat în anul 2008 pierdere fiscala, acestia efectueaza plati anticipate în contul impozitului pe profit în suma de o patrime din impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3).
(18) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) si alin. (5), pentru definitivarea impozitului pe profit anual, aplica prevederile art. 18 alin. (2) prin compararea impozitului pe profit datorat la sfârsitul anului fiscal cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3)."
7. La articolul 48 alineatul (7), dupa litera l) se introduce o noua litera, litera l1), cu urmatorul cuprins:
"l1) în perioada 1 mai 2009-31 decembrie 2010, cheltuielile privind combustibilul pentru vehiculele rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzând si scaunul soferului, cu exceptia situatiei în care vehiculele se înscriu în oricare dintre urmatoarele categorii:
1. vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vânzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
2. vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
3. vehiculele utilizate pentru închirierea catre alte persoane, inclusiv pentru desfasurarea activitatii de instruire în cadrul scolilor de soferi."
8. Articolul 107 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Cota de impozitare
Art. 107. - (1) Cota de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor este: 2% în anul 2007; 2,5% în anul 2008; 3% în anul 2009.
(2) În situatia în care impozitul datorat de microîntreprinderi este mai mic decât impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), acestea sunt obligate la plata impozitului la nivelul acestei sume.
(3) În aplicarea alin. (2), pentru anul 2009 se au în vedere urmatoarele reguli:
a) pentru trimestrul al II-lea se compara impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat la sfârsitul trimestrului cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada 1 mai-30 iunie 2009, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent perioadei respective;
b) pentru trimestrele al III-lea si al IV-lea se compara impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat la sfârsitul fiecarui trimestru cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru trimestrul respectiv, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent trimestrului respectiv."
9. La articolul 141 alineatul (2), litera g) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"g) livrarile de bunuri care au fost afectate unei activitati scutite, în temeiul prezentului articol, daca taxa aferenta bunurilor respective nu a fost dedusa, precum si livrarile de bunuri a caror achizitie a facut obiectul excluderii dreptului de deducere, conform art. 145 alin. (5) lit. b) si art. 1451".
10. Dupa articolul 145 se introduce un nou articol, articolul 1451 "Limitari speciale ale dreptului de deducere", cu urmatorul cuprins:
"Limitari speciale ale dreptului de deducere
Art. 1451. - (1) În cazul vehiculelor rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzând si scaunul soferului, nu se deduce taxa pe valoarea adaugata aferenta achizitiilor acestor vehicule si nici taxa aferenta achizitiilor de combustibil destinat utilizarii pentru vehiculele care au aceleasi caracteristici, aflate în proprietatea sau în folosinta persoanei impozabile, cu exceptia vehiculelor care se înscriu în oricare dintre urmatoarele categorii:
a) vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vânzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
b) vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
c) vehiculele utilizate pentru prestarea de servicii cu plata, inclusiv pentru închirierea catre alte persoane, instruirea de catre scolile de soferi, transmiterea folosintei în cadrul unui contract de leasing financiar sau operational;
d) vehiculele utilizate în scop comercial, respectiv în vederea revânzarii.
(2) Prin achizitie de vehicule, în sensul alin. (1), se întelege cumpararea unui vehicul din România, importul sau achizitia intracomunitara a vehiculului.
(3) Prevederile alin. (1) si (2) nu se aplica pentru avansurile care au fost achitate înainte de data de 1 mai 2009 pentru valoarea totala sau partiala a vehiculelor rutiere motorizate, daca livrarea acestora intervine dupa data de 1 mai 2009 inclusiv.
(4) Prevederile prezentului articol se aplica pâna la data de 31 decembrie 2010 inclusiv.
(5) În cazul vehiculelor exceptate potrivit alin. (1) se vor aplica regulile generale de deducere stabilite la art. 145 si art. 146-1471."
11. La articolul 1561, dupa alineatul (6) se introduc doua noi alineate, alineatele (61) si (62), cu urmatorul cuprins:
"(61) Prin exceptie de la prevederile alin. (2)-(6), pentru persoana impozabila care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara taxabila în România, perioada fiscala devine luna calendaristica începând cu:
a) prima luna a unui trimestru calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în aceasta prima luna a respectivului trimestru;
b) a treia luna a trimestrului calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în a doua luna a respectivului trimestru. Primele doua luni ale trimestrului respectiv vor constitui o perioada fiscala distincta, pentru care persoana impozabila va avea obligatia depunerii unui decont de taxa conform art. 1562 alin. (1);
c) prima luna a trimestrului calendaristic urmator, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în a treia luna a unui trimestru calendaristic.
(62) Persoana impozabila care potrivit alin. (61) este obligata sa îsi schimbe perioada fiscala trebuie sa depuna o declaratie de mentiuni la organul fiscal competent, în termen de maximum 5 zile lucratoare de la finele lunii în care intervine exigibilitatea achizitiei intracomunitare care genereaza aceasta obligatie, si va utiliza ca perioada fiscala luna calendaristica, fara a avea posibilitatea de a reveni la utilizarea trimestrului calendaristic ca perioada fiscala."
12. La articolul 2441, dupa alineatul (7) se introduc cinci noi alineate, alineatele (8)-(12), cu urmatorul cuprins:
"(8) Operatorii economici care intentioneaza sa comercializeze în sistem angro produse energetice prevazute la art. 175 alin. (3) lit. a)-e) sunt obligati sa se înregistreze la autoritatea fiscala teritoriala conform procedurii si cu îndeplinirea conditiilor ce vor fi stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
(9) Operatorii economici care desfasoara activitatea de comercializare în sistem angro de produse energetice prevazute la art. 175 alin. (3) lit. a)-e) sunt obligati sa îndeplineasca procedura si conditiile stabilite prin ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prevazut la alin. (8), în termen de 90 de zile de la data publicarii acestuia în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(10) Nu intra sub incidenta alin. (8) si (9) antrepozitarii autorizati si operatorii înregistrati pentru produse energetice.
(11) Desfasurarea activitatii de comercializare de catre operatorii economici prevazuti la alin. (8), care nu îndeplinesc procedura si conditiile stabilite potrivit alin. (8), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000 lei la 100.000 lei si confiscarea sumelor rezultate din aceasta vânzare.
(12) Desfasurarea activitatii de comercializare de catre operatorii economici prevazuti la alin. (9), care nu îndeplinesc procedura si conditiile stabilite potrivit alin. (8), dupa termenul stabilit la alin. (9), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000 lei la 100.000 lei, confiscarea sumelor rezultate din aceasta vânzare si oprirea activitatii de comercializare a produselor accizabile pe o perioada de 1-3 luni."
Art. 33. - Dupa articolul 219 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 513 din 31 iulie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se introduce un nou articol, articolul 2191, cu urmatorul cuprins:


"ARTICOLUL 2191
Contraventii în cazul declaratiilor recapitulative


(1) Constituie contraventie nedepunerea la termenele prevazute de lege a declaratiilor recapitulative reglementate la titlul VI din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, sau depunerea de astfel de declaratii cu sume incorecte ori incomplete.
(2) Fapta prevazuta la alin. (1) se sanctioneaza cu amenda de 2% din suma totala a achizitiilor/livrarilor intracomunitare de bunuri nedeclarate sau, dupa caz, din diferentele nedeclarate rezultate ca urmare a declaratiilor incorecte ori incomplete.
(3) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care corecteaza declaratiile recapitulative pâna la împlinirea termenului legal de depunere a acestora.
(4) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care, ulterior termenului legal de depunere, corecteaza declaratiile ca urmare a unui fapt neimputabil persoanei impozabile.
(5) Amenda prevazuta la alin. (2) se reduce cu 50% în situatia în care persoana impozabila corecteaza declaratia recapitulativa pâna la termenul legal de depunere a urmatoarei declaratii recapitulative.
(6) Dispozitiile art. 221 alin. (1) si (5) se aplica în mod corespunzator."
Art. 34. - (1) Prevederile art. 2191 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica faptelor constatate dupa data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
(2) În cazul declaratiilor recapitulative cu termene de depunere anterioare intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, dispozitiile art. 12 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica în mod corespunzator.
(3) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care corecteaza, în termen de 30 de zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, declaratiile recapitulative cu termene de depunere anterioare intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta.

Alte discuții în legătură

Modificare norme cod fiscal - proiect Ana Muntianu Ana Muntianu PROIECT H.G. REFERITOR O.U.G. 34/2009 VARIANTÃ DE LUCRU GUVERNUL ROMÂNIEI HOTÃRÂRE pentru modificarea şi completarea normelor ... (vezi toată discuția)
Propunere adresata consultantilor fiscali si expertilor contabili Ana Muntianu Ana Muntianu Avand in vedere ca pana luni proiectul OUG privind unele reglementari fiscale este supus dezbaterii publice, va propun sa sesizam organismele profesionale din ... (vezi toată discuția)
Oug nr. 34/2009 DRAGANLARISA DRAGANLARISA buna ziua! sunt administratorul unei societati de intermediere, platesc impozit pe venitul microintreprinderilor trimestrial. va rog sa ma lamuriti ce e cu ... (vezi toată discuția)