Nu au ce sa faca cu asimtomaticii.
Nu au alta cale si nu au de ales.
Ocupa locurile in spitale necesare pentru altii care chiar au nevoie.
Problema este insa alta.Unii asimptomatici pot deveni asimptomatici brusc si atunci va fi necesara internarea de urgenta.
Tocmai de aceea tin asimptomaticii internati.
Nu ca sa ii tina la puscarie cum zicea avocata poporului.
Si eu cred ca sunt praf medicii de familie pe problema Covid-19 dar sa nu ii criticam.Ei au cu totul alta pregatire medicala si sunt cam pe dinafara.Este oarecum firesc cred eu, pentru ca nu sunt deloc pregatiti pentru asa ceva.Nici nu au deloc vocatie pentru virusologie pentru ca altfel nu ar mai fi fost medici de familie.Pe ei nici nu ii interesa ceva legat de o pandemie si nici nu stiu daca se asteptau la asa ceva.
Virusul i-a luat ca din oala.
Ca pe fostul ministru al sanatatii, medicul Costache.
El insa este foarte suparat ca nu si-a dat seama la timp.
Eu sunt de 1 milion de ori mai suparat decat el, dar, asta e viata...
Nimeni nu a vrut sa ia in serios amenintarea cu noul coronavirus.
Ma intreb daca actualul ministru al sanatatii, Nelu Tataru, a luat in serios noul coronavirus in trecut, pana sa devina ministru plin, pentru ca avea parghiile legale ca sa actioneze chiar daca era doar subsecretar de stat la acea vreme.
Pe problema Covid este foarte multa strategie necesara si asta am spus pana sa se intre in starea de urgenta.Nu mai vorbesc de inspiratie deosebita si predictie virusologica prin raportare la ceea ce este programat acest virus sa faca.
De aici trebuie gandit totul.Sau...trebuia gandit...
Insa, si in al 12-lea ceas omul mai poate gandi.
Aveti aici situatia cu o actrita care a fost infectata si ce relateaza:
[ link extern ]
Va mai dau ceva referitor la simptome care pot duce la identificarea existentei virusului in organism fara sa fi fost testat:
[ link extern ]
Va poate ajuta dar si deruta.