Trecerea de la Revisal la platforma Reges Online a evidențiat anumite neconcordanțe între datele existente și cele migrate, aspect care a generat discuții în rândul salariaților. În situațiile în care angajații identifică informații incorecte, aceștia trebuie să se adreseze angajatorului pentru rectificarea datelor, iar dacă problema nu poate fi soluționată, să depună o sesizare la inspectoratul teritorial de muncă (ITM). Citește articolul
Pentru profesioniștii care nu au trecut încă la Reges-Online sau întâmpină dificultăți la operare, Inspecția Muncii a făcut disponibile două materiale sintetice, ce ghidează utilizatorul în pași concreți: Ghidul de înrolare și Ghidul de utilizare. Citește articolul
Multiplicarea unor contracte odată cu migrarea la Reges-Online este una dintre problemele deja cunoscute de cei care asigură suportul Reges-Online, un instrument special de corecție urmând să fie pus la dispoziție în lunile următoare. Utilizatorii ar trebui să evite însă efectuarea de corecții până atunci. Citește articolul
Noul registru electronic al salariaților, Reges-Online, prezintă unele limitări privind datele istorice transferate din vechiul Revisal, așa cum au reclamat deja în ultimele luni numeroși utilizatori. În acest context, Inspecția Muncii recomandă corectarea punctuală doar a cazurilor urgente și așteptarea închiderii sistemului vechi pentru soluții de corecție în masă (disponibile de la 1 ianuarie). Citește articolul
Operațiunile de corecție în Reges-Online sunt necesare atunci când utilizatorii constată că au introdus greșit unele date în sistem, însă pot fi necesare, uneori, și din pricina erorilor generate de preluarea datelor din Revisal. În cazul corecțiilor pe înregistrările din istoricul contractual sistemul cere însă introducerea unor date suplimentare, care nu erau necesare la momentul transmiterilor inițiale, ne-a transmis un expert contabil, care ne-a împărtășit problemele pe care le-a întâmpinat în noul registru. Citește articolul