Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Oferă îndrumări practice pentru igienizarea spațiilor de lucru, gestionarea facilităților (ex: toalete, ventilație) și asigurarea unui mediu sigur pentru angajați și vizitatori.
După mai bine de două luni de carantină cu siguranță simți nevoia să ieși din casă, să faci tot felul de activități în aer liber. Vremea caldă te îmbie la drumeții, picnicuri, grătare, plajă și tot felul de activități care să te relaxeze. Dar oare sunt ele sigure în contextul pandemiei de coronavirus? Iată părerile specialiștilor despre riscul de contaminare cu noul coronavirus implicat de activitățile pe care le făceam până acum pe timpul verii și după care tânjim. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu organizarea și întreținerea spațiilor firmei, inclusiv cu aplicarea regulilor de acces și a măsurilor de igienă pentru toți vizitatorii, inclusiv inspectorii, la sediu.
Chiar dacă încă există restricții în activitățile economice și cele ale autorităților, riscul ca o firmă să fie supusă unor verificări rămâne ridicat chiar și în perioada aceasta, indiferent dacă starea de alertă se va prelungi sau nu. În acest sens, am reunit astăzi într-o sinteză câteva aspecte relevante pentru afacerile active. Citește articolul
Oferă un instrument practic pentru a găsi cele mai bune prețuri la produse de igienă și protecție (măști, mănuși, dezinfectanți) necesare pentru întreținerea birourilor și facilităților companiei.
Mai nou, românii pot compara online prețurile pe care le au unele lanțuri de magazine la produsele de protecție sanitară, precum măști, mănuși și dezinfectanți, se arată într-o informare transmisă de Consiliul Concurenței. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu gestionarea spațiilor fizice (cum ar fi terasele) și cu asigurarea că toate cerințele operaționale, inclusiv cele de colectare a datelor clienților și de afișare a informărilor, sunt respectate la fața locului.
Din moment ce datele personale ale celor care merg pe terasă trebuie trecute într-un registru, ar putea apărea mai multe probleme legate de respectarea legislației privind protecția datelor. Prezentăm, mai jos, o serie de sfaturi pentru firmele care au terase, pe care ar fi bine ca acestea să le respecte ca să nu riște sancțiuni pe legislația GDPR. Citește articolul
Pentru a gestiona eficient semnarea electronică a documentelor administrative, a contractelor de închiriere sau a documentelor legate de servicii, asigurând valoarea lor legală.
certSIGN, unul dintre furnizorii de semnături electronice autorizați din România, a lansat un ghid cu informații privitoare la folosirea semnăturii electronice - primul de acest fel de la noi. Din ghid, cei interesați pot afla mai multe despre tipurile de semnături și care sunt diferențele dintre acestea, care e valoarea documentelor astfel semnate, cum se folosește semnătura electronică și care sunt modalitățile de verificare. Citește articolul
Planifică și gestionează spațiile de producție sau de birouri, extinderile clădirilor și utilitățile, în cazul investițiilor finanțate.
Sunt ultimele luni în care Uniunea Europeană (UE) și Guvernul României pun la dispoziție fonduri de până la 1 miliard de euro pentru susținerea financiară a afacerilor din sectoare cheie ale economiei care doresc să realizeze investiții pentru dezvoltarea business-urilor, cât și ajutorarea sectoarelor afectate de criza COVID-19, prin posibilitatea obținerii de sprijin financiar sub formă de fonduri nerambursabile sau ajutoare de stat. Citește articolul
Gestionează logistică și bugetele pentru deplasările de afaceri, fiind direct interesat de condițiile de călătorie internațională (redeschidere granițe, trafic aerian, costuri).
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă de gestionarea spațiilor și a facilităților. Ei trebuie să se asigure că locațiile de pescuit respectă noile cerințe, cum ar fi marcajele pentru distanțare, zonele de triaj, coșurile de gunoi speciale și procedurile de igienizare conform ordinului.
Pe perioada stării de alertă, cei care vor să meargă la pescuit sunt nevoiți să se adapteze la un comportament cu care nu erau obișnuiți până acum. De pildă, purtarea măștii este obligatorie până la momentul în care pescarul ajunge în zona destinată acestuia, iar activitățile care nu au legătură cu pescuitul recreativ, cum ar fi grătarele, sunt interzise, se arată într-un ordin publicat marți în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu administrarea spațiilor și facilităților companiei (birouri, magazine, restaurante, săli de fitness dacă e cazul) și trebuie să știe ce restricții se aplică pentru a le gestiona corect.
Începând cu 15 mai și, mai ales, în ultima perioadă, a apărut o serie de măsuri de relaxare, tot mai multe activități fiind permise. Acum, oamenii pot să circule (inclusiv în afara județului) fără să fie obligați să justifice acest lucru și pot chiar să iasă la terase. Însă nu toate activitățile sunt permise. Prezentăm, mai jos, ce restricții există, în continuare, și în ce domenii. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu organizarea și amenajarea spațiilor terasei (ex: distanțarea meselor, marcarea circuitelor), conform cerințelor legale, pentru o funcționare sigură și eficientă.
De la 1 iunie, proprietarii de terase au putut să-și primească din nou clienții, însă cu respectarea unor reguli ce țin de distanțarea socială și de igienă, în contextul epidemiei de coronavirus, se arată într-un ordin deja intrat în vigoare, ce a fost publicat sâmbătă în Monitorul Oficial. Citește articolul