Deteriorarea culturilor din cauza vremii nefavorabile generează solicitări de despăgubiri și necesită evaluarea și gestionarea dosarelor de asigurare.
Vremea capricioasă de anul acesta, cu secetă sau ploi abundente, ar putea provoca noi scumpiri la mâncare. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe ce riscuri pot apărea din eventuale plângeri legate de discriminare sau concedieri incorecte legate de vârsta de pensionare, pentru a gestiona asigurările sau reclamațiile angajaților.
La vârsta de 63 de ani, femeile ar trebui să poată opta dacă vor să continue raportul de muncă până la 65 de ani, când e vârsta de pensionare la bărbați, potrivit unei decizii recente a Curții Constituționale a României (CCR), apărută chiar azi în Monitorul Oficial. Încetarea automată a raportului de muncă la 63 de ani ar însemna și o discriminare, și o îngrădire a dreptului la muncă pentru femei. Astfel, dacă salariata optează să continue munca până la 65 de ani, va putea să o facă în baza contractului deja existent, independent de voința angajatorului. Citește articolul
O creștere a numărului de accidente rutiere duce direct la mai multe daune și, implicit, la o creștere a numărului de cereri de despăgubire și la potențiale majorări ale primelor de asigurare pentru flota auto a companiei, afectând costurile și bugetul.
Grupul Poliţiştilor Rutieri din România a transmis, vineri, o scrisoare deschisă preşedintelui Klaus Iohannis. Citește articolul
Pentru a înțelege riscurile la care se expune compania în cazul unei toxiinfecții alimentare și pentru a gestiona posibilele cereri de despăgubire din partea clienților afectați.
Atenţie când şi de unde cumpăraţi ciuperci. Ploile puternice din ultima vreme au afectat în anumite situaţii, spun specialiştii, şi ciupercile comestibile. Citește articolul
Este important pentru a înțelege cui îi aparține răspunderea în cazul unui incident de securitate a datelor, pentru a gestiona eficient asigurările și posibilele reclamații.
Una dintre cele mai spinoase probleme pe care le ridică interpretarea Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) este legată de înțelegerea relației dintre operator și împuternicit. În practică, e extrem de important de înțeles un lucru: o organizație poate avea multe roluri, pentru că este operator sau împuternicit nu per contract (înțelegere comercială), ci pe operațiune de prelucrare. Citește articolul
Acest departament este interesat deoarece articolul discută despre cum sunt protejați financiar clienții în caz de insolvență a firmelor de turism și cum pot fi despăgubiți, informații relevante pentru gestionarea asigurărilor și a reclamațiilor.
Un subiect din ce în ce mai des întâlnit în ultimii ani este acela legat de insolvența agențiilor de turism. Cei care au achitat în avans diferite pachete turistice nu au mai primit nici serviciul deja achitat, dar nici banii înapoi. Citește articolul
Cunoașterea și respectarea regulilor de circulație reduce riscul de accidente, ceea ce influențează direct costurile cu asigurările auto și numărul potențial de reclamații sau daune.
Atunci când circulă cu mașina pe autostrăzile din aproape toată Europa, șoferii pot merge legal cu viteze de peste 110 km/h. Totuși există și o excepție, și anume Cipru, unde viteza legală pe autostradă este de doar 100 de km/h. În România, viteza legală cu care se poate circula pe o autostradă este mai mare de 110 km/h, dar există și situații în care se impun restricții de viteză, ce fac ca o călătorie pe un drum național să fie mai rapidă decât una pe autostradă. Citește articolul
Sfaturile despre ascultarea activă, rezolvarea calmă a problemelor și empatie sunt esențiale pentru a gestiona eficient reclamațiile clienților și pentru a le menține încrederea în companie.
Ești într-o relație, cu siguranță ai avut și vei mai avea probleme. Nu există relație scutită de probleme, ci doar parteneri doritori să le repare, parteneri care își suflecă mânecile împreună și le rezolvă. Citește articolul
Oferă informații esențiale despre piața asigurărilor, riscurile de a nu avea asigurare, problemele care pot apărea la despăgubiri și posibilele modificări legislative, aspecte importante pentru deciziile legate de polițe și gestionarea daunelor.
În total, valul de inundații a afectat 25 de județe și mii de oameni au nevoie de ajutor. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct cu gestionarea reclamațiilor venite de la pacienți și cu aspectele legate de asigurările de răspundere profesională ale personalului medical sau ale unității, esențiale în cazurile de malpraxis.
De foarte multe ori, pacienții din România nu știu care le sunt drepturile atunci când se află într-o unitate medicală, ce informații trebuie să obțină sau ce documente trebuie să primească sau să semneze și când. În plus, uneori se întâmplă ca o intervenție chirurgicală sau un tratanent să nu meargă cum trebuie, iar pacienții care au neșansa de a le experimenta personal nu știu ce e de făcut în cazul unui malpraxis sau cum să-și aleagă un avocat pentru soluționarea cu succes a situației. Citește articolul