Este interesat de modul în care sunt documentate și gestionate incidentele de securitate, deoarece acestea pot duce la reclamații din partea clienților sau la activarea polițelor de asigurare.
Companiile care prelucrează date personale sunt obligate să documenteze toate incidentele de securitate apărute în activitatea lor de zi cu zi, conform Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Obligația se aplică indiferent dacă incidentele trebuie raportate sau nu către autorități și persoanele fizice vizate. Citește articolul
Acest departament este interesat de orice situație care poate crea riscuri pentru bunurile companiei sau pentru recuperarea datoriilor, deoarece aceste aspecte pot fi legate de polițe de asigurare sau de gestionarea unor eventuale probleme. Clarificarea legală ajută la evaluarea riscurilor și la gestionarea potențialelor despăgubiri.
Dacă un creditor ipotecar și-a făcut opozabil dreptul cu privire la un imobil care, ulterior, a fost pus sub sechestru asigurător de către organele penale, atunci executarea silită pornită cu privire la acel imobil nu e suspendată de instituirea acelui sechestru. Este concluzia pe care a oferit-o Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ) într-un recurs în interesul legii care a apărut recent în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament se ocupă de asigurările firmei și de gestionarea oricăror reclamații. Trebuie să cunoască cerințele de asigurare din contractele de leasing și cum să rezolve problemele legate de bunurile închiriate.
Prin intermediul contractelor de leasing, societățile își pot procura utilajele, echipamentele sau autovehiculele necesare dezvoltării societății la costuri mult mai mici decât în cazul altor instrumente de finanțare. Cu toate acestea, contractele de leasing nu aduc doar beneficii acestor societăți, multe obligații fiind stabilite în favoarea instituției financiare. În articolul de astăzi vom aminti principalele aspecte pe care utilizatorii trebuie să le urmărească cu o atenție sporită. Citește articolul
Oferă informații relevante pentru gestionarea plângerilor și litigiilor cu clienții referitoare la furnizarea de servicii esențiale și problemele apărute la tranzacțiile financiare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament ar putea fi interesat de riscurile de fraudă, furt de identitate și pierderi financiare menționate în articol, deoarece acestea pot duce la reclamații sau necesitatea unor polițe de asigurare relevante.
Încă de la o vârstă fragedă, copiii învaţă să folosească internetul, să acceseze diverse site-uri şi chiar să îşi facă singuri cont pe reţele de socializare. Totuşi, mediul online, deşi util din multe puncte de vedere, poate prezenta anumite riscuri de care copiii nu ştiu să se ferească. Citește articolul
Tinerii care își deschid ferme cu ajutorul fondurilor europene vor avea nevoie de asigurări pentru activitățile lor agricole (culturi, animale, utilaje). Acest departament ar fi interesat să identifice o nouă nișă de potențiali clienți pentru produsele de asigurare agricolă.
Agricultura are mai multă nevoie ca niciodată de forţă de muncă, însă tinerii noştri fug de liceele de profil. Au impresia că totul se reduce la dat cu sapa sau la stat în grajd. Citește articolul
Multe dintre atitudinile și comportamentele lipsite de profesionalism sau respect descrise în articol sunt cauze directe ale nemulțumirilor clienților și duc la reclamații. Acest departament este interesat de identificarea și prevenirea unor astfel de situații pentru a reduce numărul de plângeri.
Așa suna o cimilitură printată și agățată într-un birou. Fix deasupra capului unui fost șef al meu din vremuri vechi. „Nu încerca să înveți porcul să cânte - îți pierzi timpul și îl iriți pe porc”. Asta e varianta completă. Și să mor de nu mi s-a confirmat de zeci de ori, începând din chiar discuțiile nu întotdeauna ortodoxe cu sus-zisul șef. Citește articolul
Încălcările GDPR pot genera reclamații din partea clienților și necesitatea unor posibile despăgubiri. Acest departament ar fi implicat în gestionarea acestor situații și în evaluarea riscurilor pentru care ar fi nevoie de asigurări.
Începând cu 25 mai 2018, Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) aduce schimbări considerabile în ceea ce privește operarea și gestionarea datelor cu caracter personal. Domeniul vânzărilor online este unul dintre cele mai vizate de noile reglementări, iar comerțul online, pe teritoriul Uniunii Europene, reprezintă 25% din PIB-ul mondial. Așa că hai să vedem care sunt cele cinci lucruri de care trebuie să ții cont dacă lucrezi în acest domeniu. Citește articolul
Articolul explică cine este responsabil pentru asigurarea bunurilor și pentru gestionarea daunelor în caz de accidente sau defecțiuni, informații critice pentru gestionarea polițelor și a solicitărilor de despăgubire.
Achiziția unui bun de folosință îndelungată ridică problema finanțării adecvate, care să asigure simultan atât costuri sustenabile, cât și flexibilitate ridicată. Discutând doar de posibilitățile oferite de leasing, beneficiarii pot opta între leasing operațional sau leasing financiar, iar avantajele și dezavantajele acestor două sisteme de finanțare snut prezentate în articolul de astăzi. Citește articolul
Ajută la înțelegerea situațiilor în care pot apărea cereri de despăgubire și de ce anume, fiind important pentru a evalua riscurile și a gestiona corect reclamațiile sau polițele de asigurare.
O formă fără fond e răspunderea politică prin comparație cu toate celelalte tipuri de răspundere dintr-un stat. Când aud spunându-se, din gurile votanților și aleșilor, cum cutare și cutare va avea de pierdut când va fi să pupe iar ștampila buletinul de vot, îmi trosnesc în minte două probleme: una, că răspunderea nu funcționează pentru omisiuni și comisiuni, ci pentru promisiuni, iar alta, că oamenii uită repede. Citește articolul