Departamentul este interesat de faptul că eliminarea unui tip de abonament a fost o consecință directă a numeroaselor reclamații și petiții primite de la pasageri, oferind un exemplu concret de cum feedback-ul clienților poate duce la modificări semnificative ale serviciilor sau produselor.
Tarifele pentru calatoria cu metroul au fost marite semnificativ incepand cu data de 28 martie, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. In acelasi timp, abonamentul lunar cu 62 de calatorii a fost eliminat din oferta Metrorex. Citește articolul
Departamentul de asigurări trebuie să înțeleagă cum încălcările regulilor de circulație, cum ar fi depășirea vitezei, pot influența polițele de asigurare ale companiei sau pot duce la daune și reclamații.
Soferii care depasesc limitele legale de viteza sunt depistati de politisti, in momentul de fata, doar cu ajutorul aparatelor radar mobile, acestea fiind impartite prin toate judetele tarii, desi intr-o anumita perioada au fost folosite si radare fixe. Cei care incalca limitele de viteza impuse prin lege risca nu doar sa primeasca amenzi, ci si sa ramana fara permis. Citește articolul
Departamentul care se ocupă de relația cu clienții și de plângeri ar fi interesat să vadă cum o nemulțumire a unui client poate ajunge în instanță și ce decizie poate lua judecătorul. Acest lucru îi ajută să îmbunătățească modul în care gestionează reclamațiile și să evalueze mai bine riscurile legate de contractele cu clienții.
Un client al Bancii Romanesti a obtinut inghetarea cursului de schimb franc elvetian/leu la valoarea de la data la care a luat imprumutul. Masura a fost stabilita recent de catre o instanta din Craiova si mai prevede ca ratele vor fi calculate si platite la cursul valutar de la momentul contractarii creditului. Citește articolul
Acest departament gestionează achiziția și administrarea polițelor de asigurare, precum și procesul de soluționare a cererilor de despăgubire în cazul incidentelor de malpraxis sau a altor daune medicale. Articolul oferă detalii despre un sistem propus de gestionare a acestora.
Spitalele de stat si cele private ar putea fi nevoite sa incheie polite de asigurare pentru prejudiciile produse pacientilor din cauza conditiilor neadecvate, conform unui proiect de lege adoptat recent de Senat. Astfel, in situatiile de malpraxis se va face, daca este cazul, o diferentiere intre vina medicului si cea a spitalului. Citește articolul
Articolul abordează direct piața asigurărilor, riscurile specifice (insolvența agențiilor de turism), procesul de despăgubire și reticența asiguratorilor. Este esențial pentru a înțelege dinamica și provocările din acest sector.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Aceasta este responsabilitatea principală a departamentului, adică să stabilească și să aplice procedurile pentru a primi, analiza și rezolva eficient plângerile pe care le au clienții conform cerințelor legale.
Ordinul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 16/2015 pentru aprobarea Procedurii-cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 193 din 23 martie 2015. Citește articolul
Articolul descrie în detaliu procedura-cadru pentru primirea, înregistrarea, analiza și soluționarea plângerilor clienților, aspect fundamental pentru gestionarea reclamațiilor.
Solutionarea plangerilor transmise de clienti, in legatura cu furnizarea energiei electrice si a gazelor naturale, se face dupa noi reguli, conform unui act normativ aparut luni in Monitorul Oficial. Astfel, consumatorii pot trimite reclamatiile in mai multe feluri, cum ar fi prin e-mail, fax sau telefon. Citește articolul
Articolul vorbește despre mecanismele de protecție (cum ar fi schemele de compensare sau serviciile de soluționare a conflictelor) în cazul în care apar probleme cu investițiile. Acest departament ar fi interesat să înțeleagă riscurile care pot duce la reclamații sau la activarea unor astfel de scheme de protecție.
Milioane de oameni cad victime fraudelor in fiecare an, de la investitori experimentati la oameni care au de-a face cu bani multi pentru prima data. Afla cum poti depista o frauda - si ce trebuie sa faci daca ai fost pacalit. Citește articolul
Decizia de sancționare a unui broker de asigurări cu retragerea autorizației de funcționare este de o importanță capitală pentru departamentul care se ocupă de asigurările companiei și de relația cu brokerii.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 191, 192 si 193 din 23 martie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Cei care gestionează asigurările și garanțiile companiei trebuie să știe cum funcționează garanțiile de bună conduită în achizițiile publice, mai ales că o parte din ele pot fi emise de societăți de asigurări și pot fi solicitate la plată.
Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr. 5 din 15 ianuarie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 271^1 si art. 271^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 188 din 19 martie 2015. Citește articolul