Se asigură că produsele și serviciile respectă standardele de calitate și igienă, fiind direct afectat de controalele ANSVSA privind igiena, etichetarea și calitatea alimentelor.
Sărbătorile majore în care salariații primesc liber de la muncă sunt, de obicei, ocazii ideale pentru autorități de a-și intensifica verificările la companii, 1 mai fiind un bun exemplu. De ce? Pentru că în aceste perioade se înregistrează creșteri notabile în vânzările de bunuri și servicii, dar și în tendința de a ocoli obligațiile legale pentru câștiguri suplimentare. Citește articolul
Articolul menționează că platformele vor trebui să aibă un sistem de verificare a calității serviciilor și să permită pasagerilor să evalueze șoferii.
Serviciile de ridesharing (precum Uber) vor trebui să se autorizeze și să funcționeze în România în baza unui proiect legislativ înregistrat recent la Senat. Acoperind un vid legislativ de la noi, aceste companii vor trebui să plătească și o taxă anuală în vederea funcționării legale, vor trebui să-și verifice periodic șoferii, iar aceștia din urmă vor fi nevoiți să aibă asupra lor întotdeauna mai multe documente cerute de lege, pentru control. Proiectului nu-i scapă nici aspectul fiscalității, pentru că se prevede obligația de a da un document fiscal electronic pasagerului, șoferii neavând voie să ceară nici măcar un leu în plus de la pasagerii lor. Citește articolul
Discută despre calitatea lucrărilor de infrastructură (reparații la autostradă) și performanța echipamentelor (turbine eoliene), aspecte cheie pentru asigurarea standardelor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru că o eroare de acest gen, de a trimite o notificare de plată unei persoane greșite (mai ales un copil), arată că procesele administrative și de verificare a datelor nu au fost implementate sau respectate corect. Departamentul ar fi interesat să vadă cum se pot îmbunătăți procedurile pentru a evita astfel de greșeli de date sau de adresare.
O femeie din localitatea Vânători susţine că a primit o somaţie, pe numele fiicei sale în vârstă de 6 ani, privind achitarea unei datorii către Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, ce ar reprezenta contravaloarea spitalizării copilei în 2015. Citește articolul
Numărul insuficient de angajați, cum ar fi cameriste sau bucătari, afectează în mod direct calitatea serviciilor și produselor oferite clienților, ceea ce este o preocupare majoră pentru acest departament.
Litoralul se confruntă cu cea mai gravă criză de forță de muncă din ultimii 28 de ani și multe afacerile de la malul mării riscă să rămână închise la deschiderea sezonului și chiar toată vara din acest motiv. Citește articolul
Departamentul este direct responsabil pentru asigurarea calității constante a produselor, indiferent de piața unde sunt vândute, așa cum cer noile măsuri UE împotriva dublului standard.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul este interesat de asigurarea respectării standardelor minime de calitate pentru serviciile oferite pe plajă, incluzând curățenia, dotările și siguranța.
Sezonul turistic estival pe litoralul Mării Negre începe la data de 1 mai şi se încheie la data de 30 septembrie 2018, iar operatorii plajelor cu destinaţie turistică au obligaţia să amenajeze plaja şi să asigure serviciile necesare, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Citește articolul
Problemele care ajung la soluționarea alternativă a litigiilor sunt adesea legate de calitatea produselor sau serviciilor, oferind informații prețioase pentru îmbunătățirea continuă.
Consumatorii nemulţumiţi de produsele sau serviciile unui comerciant, care aleg procedura de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL) în loc să se adreseze instanţei, trebuie să ştie care sunt paşii necesari pentru deschiderea procedurii SAL şi cum se desfăşoară aceasta. Citește articolul
Plângerile clienților, rezolvate prin aceste mecanisme, pot oferi informații valoroase despre problemele de calitate ale produselor sau serviciilor, ajutând la îmbunătățirea continuă.
În cele mai multe cazuri, consumatorii nemulţumiţi de anumite produse sau servicii se adresează justiţiei, în vederea tragerii la răspundere şi a sancţionării comercianţilor vinovaţi. Deoarece soluţionarea unui conflict în instanţă poate dura un timp îndelungat şi poate presupune cheltuieli mari, consumatorii au posibilitatea de a apela la soluţionarea alternativă a litigiilor (SAL), conform legislaţiei în vigoare. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil să se asigure că toate produsele vândute (carne, ouă, dulciuri, vin) respectă standardele de calitate și siguranță cerute de ANPC, de la ingrediente până la ambalaj și depozitare.
Paștele se va sărbători în 8 și 9 aprilie, iar românii deja au început pregătirile pentru a celebra, cum se cuvine, această sărbătoare. Totuși, autoritățile ne atenționează să fim atenți atunci când mergem la cumpărături, în special în ceea privește produsele din carne, ouăle, dar și băuturile alcoolice. Citește articolul