avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Acasă Departament: Managementul Calității (QA/QC)

Departament: Managementul Calității (QA/QC)

ACCES GRATUIT

(P) Deschidere Leasing Automobile București

Departamentul de Calitate este interesat pentru că articolul vorbește despre garanția calității vehiculelor (kilometrii certificați, certificat de bună funcționare) și despre îmbunătățirea continuă a serviciilor în funcție de părerea clienților.

Advertorial în Știri & Revista presei
3 Aprilie 2018 | 2640 | Timp de citire: 1 min.

Vineri, 30 martie, Leasing Automobile, cel mai mare showroom de auto rulate din România, a deschis, la București, în bulevardul Pipera numărul 1/VI. Cu acest showroom, al patrulea după cel de la Galați, Arad și Cluj, dorim să venim în întâmpinarea clienților din sudul țării cu serviciile premium pe care le oferim la achiziționarea unui autovehicul rulat prin Leasing Automobile. Citește articolul

ACCES GRATUIT

În Italia, dacă nu sunt trecute anumite date despre radar în procesul-verbal de contravenție, amenda se anulează

Se asigură că toate echipamentele de măsură sunt corecte și certificate, similar cu cerințele pentru radare, pentru a garanta calitatea și conformitatea datelor sau produselor.

Dragoș Niculescu în Obligatii legale în Italia
Redactor coordonator, avocatnet.ro
22 Martie 2018 | 2 | 5006 | Timp de citire: 2 min.

Legislația rutieră din Italia prevede că, pentru a putea fi folosit la constatarea depășirii vitezei legale, un aparat radar trebuie să fie supus unui control metrologic anual, altfel amenda pe care o primește un șofer înregistrat cu un aparat radar care nu a fost verificat și certificat din punct de vedere metrologic se anulează din oficiu. O decizie recentă a Curții Supreme obligă agenții constatatori să înregistreze în procesul-verbal mai multe date despre aparatul radar folosit, altfel acesta se anulează. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum poți construi și menține o imagine pozitivă a afacerii tale în ochii clienților

Articolul vorbește despre importanța livrării de produse și servicii de calitate și remedierea rapidă a problemelor (ex: defecte, garanții), lucruri care construiesc o reputație bună.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
22 Martie 2018 | 3500 | Timp de citire: 3 min.

Atât în momentul lansării unei afaceri, cât și pe întreaga durată de viață a acesteia, imaginea publică a societății și a antreprenorului trebuie să fie întreținută cu o atenție sporită. Având în vedere faptul că mediul online permite transmiterea informațiilor într-un termen foarte rapid, reputația câștigată cu dificultate în ani de zile poate fi afectată iremediabil într-un timp scurt. De aceea, este recomandat ca relațiile de afaceri să nu se limiteze doar la drepturile și obligațiile asumate prin contractul semnat, ci să se acorde importanța cuvenită și unor aspecte subiective care pot influența felul în care serviciile sunt percepute de către parteneri.   Citește articolul

ACCES GRATUIT
Ziua drepturilor consumatorilor

Reminder Fii informat: Ce drepturi ai când cumperi de la comercianții români și străini

Departamentul de Calitate este interesat de informațiile despre defectele produselor, garanție și responsabilitatea pentru calitatea bunurilor, pentru a îmbunătăți produsele și a reduce numărul de reclamații.

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Director Editorial, avocatnet.ro
15 Martie 2018 | 3 | 22476 | Timp de citire: 5 min.

Principalele drepturi ale unui cumpărător, potrivit legislației în vigoare, sunt dreptul la garanția legală de doi ani și dreptul la returnarea produselor în 14 zile. Dar lucrurile nu se rezumă doar la garanție și returnare. Trebuie să știm de ce e important să dăm înapoi un bun cu defecte încă de când îl primim acasă, cine e responsabil de pagubele aduse de produsele cumpărate, cum să facem cumpărături sigure cu cardul și cum suntem protejați când cumpărăm din străinătate. Cu ocazia Zilei Drepturilor Consumatorilor, v-am pregătit o sinteză cu informațiile necesare pe care orice cumpărător trebuie să le aibă! Citește articolul

ACCES GRATUIT

Soluții pentru creșterea vânzărilor în mediul online: Marketplace-ul, dropshipping-ul și externalizarea

Articolul atrage atenția asupra riscurilor privind calitatea produselor și neconformitățile în sistemul dropshipping, subliniind importanța controlului calității chiar și în absența unui stoc propriu.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
15 Martie 2018 | 2823 | Timp de citire: 5 min.

Principalul avantaj de care beneficiezi atunci când iei decizia de a investi în cadrul unei afaceri online este acela că îți poți reduce și eficientiza cheltuielile operaționale foarte mult, lucru care va conduce, ca o consecință, la o creștere a profitului și o îmbunătățire a indicatorilor economico-financiari. Spre deosebire de o afacere clasică, localizată într-un spațiu fizic, un magazin online își poate reduce sau chiar elimina complet cheltuielile cu depozitarea, stocurile și managementul operațiunilor de aprovizionare și vânzare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum să elimini principalele greșeli făcute de antreprenori în conducerea afacerii lor

Articolul accentuează importanța calității produselor și serviciilor ca factor cheie de diferențiere și de fidelizare a clienților, în contradicție cu o strategie bazată exclusiv pe prețul cel mai mic.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
8 Martie 2018 | 2004 | Timp de citire: 3 min.

Atunci când avem o afacere personală, vom căuta în permanență noi și noi modalități prin care să creștem numărul de clienți, numărul de vânzări, încasările și profitul acesteia. Prin urmare, din când în când, strategia societății se va schimba, implementând noi și noi strategii pe termen lung. Cu toate acestea, unele lucruri ar trebui încercate cu precauție, efectele asupra afacerii putând fi extrem de puternice, iar eliminarea efectelor negative nu se va putea face fără costuri suplimentare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum să asiguri creșterea afacerii tale, având clienți mulțumiți

Ghidul arată cum să îmbunătățești calitatea produselor și serviciilor, urmărind ce spun clienții și rezolvând problemele lor.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
6 Martie 2018 | 1728 | Timp de citire: 4 min.

Creșterea constantă a unei afaceri pe termen lung este dependentă de felul în care nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite. Nu este un secret pentru nimeni faptul că dezvoltarea unei afaceri este determinată de menținerea unor clienți mulțumiți. Cu toate acestea, atunci când consumatorii tăi reclamă anumite probleme pe care le-au avut cu produsele sau serviciile tale, ar trebui să utilizezi informațiile în scopul îmbunătățirii tuturor aspectelor care țin de afacerea ta. Utilizează chestionare pentru a măsura gradul de satisfacție al clienților tăi și utilizează aceste date pentru a elimina cauzele nemulțumirii lor. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Stresul la serviciu: Ce efecte poate avea acesta asupra salariaților și firmelor

Stresul poate afecta calitatea muncii prestate de angajați, ducând la superficialitate și erori, elemente care sunt în atenția departamentului de Managementul Calității.

Alexandru Boiciuc în Resurse umane
Redactor-șef, avocatnet.ro
6 Martie 2018 | 1 | 7343 | Timp de citire: 3 min.

Luna trecută, redacția noastră a început o campanie de informare legată de stresul la locul de muncă. Dacă întâi am prezentat cauzele interne și externe ale stresului, astăzi am ajuns la prezentarea efectelor pe care le poate avea acesta asupra salariaților și asupra companiei. În esență, stresul la serviciu nu aduce nimic bun: angajații au performanțe scăzute, iar angajatorul are pierderi financiare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Știrile dimineții: trei subiecte interesante pentru tine

Articolul evidențiază calitatea proastă a drumurilor și nemulțumirea publicului. Pentru o companie implicată în construcții sau infrastructură, departamentul de Management al Calității ar fi interesat de standardele necesare și de modul în care pot fi evitate problemele de calitate în proiectele viitoare.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
6 Martie 2018 | 602 | Timp de citire: 3 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT

De aparentia

Articolul sugerează că serviciile oferite (de la librar, la chelner sau manichiuristă) pot avea de suferit din cauza lipsei de pregătire sau de implicare a personalului, ceea ce interesează departamentul de Calitate pentru a asigura că standardele de servicii sunt respectate și clienții sunt mulțumiți.

Aurelia Dinu în Editorial
Consultant în politici publice, managementul performanței și life coach,
28 Februarie 2018 | 1826 | Timp de citire: 2 min.

“Există dovezi solide care arată că oamenii cultivă percepții distorsionate ale realității, ca să își poată construi imagini pozitive despre sine și despre viață. Persoanele cele mai fericite și mai sănătoase par să fie acelea care distorsionează realitatea în mod sistematic” – Roy F. Baumesiter, Sensuri ale vieții. Citește articolul