Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a înțelege mesajele publice și politicile guvernamentale despre locuințe, utile în comunicarea cu publicul și în modelarea imaginii companiei în context social.
Autoritățile au stabilit, printr-o ordonanță apărută în iunie, reducerea prețului apartamentelor destinate tinerilor, construite prin Agenția Națională pentru Locuințe (ANL), cu scopul de a le face mai accesibile acestora. Pentru a face măsura pe deplin aplicabilă, luni a fost oficializată o hotărâre prin care normele metodologice sunt modificate în acord cu schimbările apărute la începutul verii. Citește articolul
Articolul abordează o problemă economică majoră și pledează pentru o schimbare legislativă benefică pentru mediul de afaceri, informații utile pentru comunicarea cu publicul și cu autoritățile.
Piața cesiunii de creanțe neperformante este blocată, în România, din cauza impozitării excesive a sumelor obținute din astfel de tranzacții, regulă intrată în vigoare la 1 ianuarie 2018. Acest tratament fiscal a descurajat companiile din mai multe sectoare de activitate să recurgă la cesiunea creanțelor, dar în mod special instituțiile financiare, care apelau deseori la asemenea operațiuni pentru a-și curăța bilanțul, conform recomandărilor oferite chiar de Banca Națională a României. Citește articolul
Anunțul unui parteneriat strategic la nivel înalt cu implicații naționale și internaționale este crucial pentru comunicarea externă și imaginea publică a companiilor implicate sau afectate de proiect.
Preşedintele Statelor Unite ale Americii, Joe Biden, şi cel al României, Klaus Iohannis, au anunţat marţi planurile ce vizează construirea unui reactor modular mic (SMR), primul de acest tip, în România, în parteneriat cu firma americană NuScale Power. Citește articolul
Pentru a înțelege cum sunt afectate relațiile cu publicul și clienții de deciziile statului privind facturile la energie, mai ales dacă firma este un furnizor de energie sau dacă dorește să comunice transparent despre responsabilitatea socială.
În sezonul rece ce a început chiar azi, mai exact, între lunile noiembrie 2021 și martie 2022, statul va compensa facturile la energie electrică și gaze naturale ale consumatorilor casnici, cu condiția ca aceștia să se încadreze în anumite limite de consum stabilite de autorități și să nu beneficieze de ajutorul pentru consumatorul vulnerabil, așa cum a fost stabilit, prin OUG, în octombrie. Printr-o lege apărută vineri, autoritățile au decis modificarea unor aspecte legate de ajutorul pentru electricitate și gaze, dar modul în care se face compensarea în cazul clienților casnici nu s-a schimbat. Mai exact, compensarea se face direct pe factură, fără ca oamenii să trebuiască să facă ceva pentru asta. Citește articolul
Se asigură că imaginea companiei nu este afectată negativ de practici controversate legate de datele copiilor și comunică transparent despre modul în care compania respectă etica și legile.
În fiecare zi, în fiecare săptămână, acceptăm termeni și condiții. Când facem asta, oferim companiilor dreptul legal să facă ce vor cu informațiile noastre și ale copiilor noștri. Ceea ce ne face să ne întrebăm: câte informații referitoare la copii oferim, și care sunt implicațiile? Citește articolul
Informațiile despre preferințele angajaților și tendințele de lucru sunt utile pentru comunicarea internă și externă, pentru a construi o imagine bună a companiei ca angajator și pentru a gestiona relațiile cu publicul.
Angajații români care au fost nevoiți să lucreze mai mult de acasă în ultimele 18 luni din cauza pandemiei de COVID-19 doresc să revină la birou, în condițiile în care mai mult de jumătate dintre aceștia asociază revenirea la birou cu „întoarcerea la normalitate” și resimt lipsa socializării cu colegii, potrivit studiului ”Back to the Office”. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a firmei și de relațiile cu clienții. Respectarea strictă a regulilor privind modificarea contractelor este esențială pentru o reputație bună și pentru evitarea unor scandaluri sau a plângerilor publice.
Modificările de tarif și de servicii oferite în cadrul contractelor de telefonie, internet sau televiziune nu se pot face fără ca abonații să nu afle cu o minimă perioadă de timp înainte de producerea lor, avertizează Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). Mai mult, abonatul are dreptul să-și exprime dezacordul cu modificările respective și să ceară ieșirea din contract fără să i se pretindă despăgubiri pentru asta. În cazul unor abuzuri, abonații se pot adresa oricând ANCOM printr-o sesizare. Citește articolul
Acest departament urmărește dezbaterile publice și legale care pot afecta reputația sau operațiunile companiei, pentru a gestiona comunicarea și imaginea publică.
Obligația utilizării certificatului verde nu reprezintă discriminare, deoarece el a fost introdus pentru a proteja sănătatea publică, ceea ce, potrivit Constituției, e perfect legal, după cum a declarat joi președintele Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD). Totuși, adoptarea certificatului n-a fost făcută “ca la carte”, fiindcă, așa cum stabilește Constituția, acesta trebuia să fie instituit printr-o lege, nu printr-o hotărâre de Guvern. Părerea șefului CNCD este cu atât mai importantă cu cât el este cel ce coordonează activitatea forului ce garantează respectarea și aplicarea principiului nediscriminării în țara noastră. Citește articolul
Știrile pozitive despre economia țării pot fi folosite în comunicarea publică a companiei pentru a-și îmbunătăți imaginea, a arăta că înțelege contextul pieței și a construi relații mai bune cu publicul și partenerii.
România a depășit Ungaria ca PIB pe cap de locuitor, iar dacă menține ritmul actual va depăși și Polonia, în maximum doi ani, a declarat Marcel Ionescu - Heroiu, oficial al Băncii Mondiale. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei. Faptul că numele companiei apare pe o listă publică de datornici la Fisc poate afecta reputația și relațiile cu publicul, așa că trebuie să fie la curent cu astfel de informații pentru a gestiona posibile crize de imagine.
Fiscul a publicat recent online lista datornicilor din trimestrul al treilea al anului 2021, conform legislației în vigoare. Citește articolul