Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul ar putea folosi informațiile despre angajarea de persoane care beneficiază de ajutor social pentru a comunica un mesaj pozitiv despre implicarea socială a companiei și pentru a îmbunătăți imaginea publică, ca parte a strategiei de comunicare corporativă.
Cei care primesc ajutor social îl pot cumula cu salariul timp de șase luni după angajare, potrivit unui comunicat de azi al Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM). Prin această măsură, introdusă spre jumătatea lunii septembrie, autoritățile vor să-i stimuleze pe cei ce primesc ajutor social să se angajeze. Citește articolul
Știrile despre pandemie și situația economică generală sunt importante pentru a înțelege contextul public și politic în care operează compania și pentru a adapta comunicarea externă.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament analizează cum sunt percepute informațiile publice despre sănătate, cum se formează opinia publică și cum poate fi gestionată reputația unei instituții sau a unei profesii, mai ales când este vorba de comunicări din partea unor autorități profesionale.
Din postura de medic, dar și de președinte al Colegiului Medicilor din România (CMR), doctorul Daniel Coriu susține suspendarea din activitate a medicilor care prezintă și promovează teorii ce nu sunt validate științific și care induc în eroare populația, periclitând astfel sănătatea publică. În plus, președintele CMR susține și introducerea în Legea sănătății a unor proceduri rapide de suspendare a medicilor care procedează astfel. Citește articolul
Companiile care organizează sau sponsorizează evenimente publice trebuie să fie informate despre aceste reguli pentru a comunica responsabil și a menține o imagine bună în comunitate, evitând controverse legate de vânzarea de alcool.
Legislația în vigoare obligă primăriile să interzică vânzarea băuturilor alcoolice în locurile destinate desfășurării adunărilor publice sau în imediata lor apropiere. Mai mult, autoritățile locale pot lua, în funcție de evenimentul ce se desfășoară, decizia interzicerii desfacerii băuturilor alcoolice în întreaga localitate. Acum, printr-o lege oficializată vineri, au fost introduse o serie de excepții de la această regulă. Citește articolul
Departamentul trebuie să fie pregătit să comunice corect și transparent cu publicul, clienții și angajații despre aceste posibile modificări, pentru a gestiona reputația companiei.
Certificatul verde privind COVID-19 ar putea să devină obligatoriu inclusiv atunci când este vorba de mersul la magazine, a declarat azi Florin Cîțu, premierul interimar, la finalul ședinței Guvernului. În prezent, certificatul verde este obligatoriu pentru a permite accesul la anumite activități economice (la restaurante, la cinematograf sau la concerte și competiții sportive, de exemplu), atunci când incidența locală este, de principiu, ridicată. Citește articolul
Modul în care o companie se adaptează la noile reguli fiscale, mai ales cele legate de echitate și contribuția la bugetele statelor, poate influența imaginea publică. Acest departament va gestiona comunicarea externă pe aceste teme sensibile.
În urma căderii blocului comunist, acum mai bine de 30 ani, economia mondială și relațiile economice între țări au evoluat spectaculos, fiind susținute de globalizare și, în ultimii 20 de ani, de digitalizare. Companiile multinaționale, care operează în mai multe jurisdicții, au devenit din ce în ce mai puternice, multe din ele având venituri globale mai mari decât bugetele unor state medii, cum ar fi România. Citește articolul
Monitorizează și gestionează imaginea publică a companiei, evitând situațiile negative care ar putea apărea din nerespectarea drepturilor angajaților sau din întârzieri la plata salariilor.
Recenta modificare a Codului muncii prin care s-a încercat evitarea situațiilor în care salariile sunt plătite cu întârziere și adăugarea unor astfel de întârzieri pe lista celor care pot fi sancționate în mod direct, readuce în atenția salariaților și a angajatorilor o altă problemă, cea a datei/datelor la care se plătește salariul. Citește articolul
În cazul unei carantine, este esențial să se comunice transparent și eficient cu angajații, clienții și publicul larg despre măsurile luate de companie.
Carantina în București este solicitată de INSP. pentru o perioadă de 14 zile. Membrii CNSU trebuie să analizeze solicitarea Institutului Național de Sănătate Publică, pentru a emite o hotărâre în acest sens. Citește articolul
Este important pentru a gestiona comunicarea cu publicul, clienții, angajații și autoritățile în timpul și după un dezastru, pentru a menține reputația companiei și a oferi informații clare.
Orice companie ar trebui să se gândească serios la pregătirea activității sale pentru eventualitatea unui dezastru (natural sau de origine umană), indiferent dacă vorbim de o epidemie (cum ar fi cea de coronavirus), un incendiu, o inundație, o furtună, un incident de securitate sau un atac cibernetic. În acest sens, firmele se pot folosi de un ghid tradus recent de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, care conține informații esențiale despre continuarea afacerilor în caz de dezastru. Citește articolul
Acest departament monitorizează noutățile sociale și legislative care pot influența imaginea publică a companiei și relațiile cu comunitatea, fiind important să știe ce servicii noi sunt disponibile pentru cetățeni, inclusiv pentru angajați.
Orașele și municipiile din țara noastră vor putea beneficia, din anul școlar 2022 - 2023, de înființarea unor curse școlare, potrivit unei legi publicate chiar azi în Monitorul Oficial. Citește articolul