Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a comunica transparent despre conformitatea proiectelor cu legislația de mediu și urbanism, prevenind posibile reacții negative din partea comunității sau presei.
Două sunt întrebările de actualitate pentru orice investitor în proiecte de real estate, mai ales pentru dezvoltatorii tradiționali, în luarea unei decizii cu privire la viitorul proiect imobiliar: în ce măsură se pot edifica proiecte imobiliare pe terenuri care sunt încadrate ca spații verzi la momentul achiziției sau al securizării lor? Dar în cazul în care a operat, la un moment dat, o reconversie a funcționalității acestor terenuri din spații verzi în alte funcțiuni: comercială, rezidențială, industrială etc.? Citește articolul
Acest departament ar fi interesat pentru a înțelege evoluțiile sociale și juridice privind drepturile minorităților, aspecte care pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică valorile sale legate de diversitate și incluziune.
Într-o recentă decizie ce vizează statul rus, Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) a subliniat încă o dată obligația statelor de a recunoaște legal cuplurile de același sex - orice ar presupune această recunoaștere legală, chiar dacă nu căsătoria civilă. Faptul că majoritatea populației este profund legată de noțiunea tradițională a căsătoriei și nu e de acord cu cuplurile homosexuale nu poate constitui un impediment pentru recunoașterea lor legală, chestiune cu care statul este dator acestor cupluri. Citește articolul
Articolul oferă o imagine de ansamblu asupra dezvoltării economice din anumite regiuni, informație utilă pentru a înțelege contextul public și pentru a construi o comunicare externă relevantă pentru companie.
După pandemie și multe locuri de muncă pierdute, iunie a fost luna cu cele mai multe posturi disponibile din ultimul an, semn că piața își revine, spun reprezentanții unei platforme de joburi. Citește articolul
Acest departament este preocupat de modul în care publicul percepe compania și produsele sale. O marcă distinctivă, fie ea vizuală sau sonoră, contribuie la construirea imaginii și reputației brandului, iar înțelegerea cum funcționează acest lucru este vitală pentru comunicarea publică.
Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a dezbătut recent, pentru prima dată, înregistrarea unei mărci sonore prezentate în format audio. Instanţa a stabilit că un fișier audio care conține sunetul care se produce la deschiderea unei cutii metalice de băutură, urmat de un moment de liniște și de un fâsâit, nu poate fi înregistrat ca marcă pentru diverse băuturi și pentru containere din metal pentru transport și depozitare, în măsura în care nu prezintă caracter distinctiv. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative ar fi interesat de acest articol pentru a înțelege și a comunica mai bine despre subiecte de actualitate care privesc familiile și educația digitală. Informațiile pot fi folosite pentru a modela mesajele publice ale companiei, pentru a arăta implicare socială sau pentru a susține campanii de conștientizare privind siguranța online a copiilor.
Trăim într-o lume a așteptărilor artificiale legate de imaginea noastră. Trăim într-o lume a online-ului, care afectează stima noastră de sine și, mai ales, a copiilor noștri. O lume în care nu știm când și dacă e bine să-i expunem pe cei mici la inevitabilul mediu online. Citește articolul
Este important să știe cum să comunice public, atât intern, cât și extern, despre modul în care compania se adaptează la noile reguli și le respectă, mai ales în contextul evenimentelor sau regulilor de la birou.
Starea de alertă a fost prelungită cu încă 30 de zile, începând cu 12 iulie și până pe 10 august, potrivit unei hotărâri de Guvern adoptate joi și care a apărut azi în Monitorul Oficial. Principala noutate se referă la prelungirea perioadei în care se aplică exceptarea de la măsurile impuse în această perioadă pentru persoanele care au fost bolnave de COVID-19. Citește articolul
Departamentul are nevoie de aceste informații pentru a gestiona corect comunicarea internă și externă a companiei cu privire la sănătatea angajaților și la măsurile de prevenție în contextul pandemiei.
Vaccinarea anti-COVID este voluntară şi aşa va rămâne, a precizat, vineri, preşedintele Klaus Iohannis, referindu-se la o declaraţie a sa anterioară. Citește articolul
Acest departament trebuie să se asigure că toate comunicările externe ale companiei despre suplimentele alimentare (reclame, mesaje publice) sunt în conformitate cu noile reguli, evitând declarațiile interzise care ar putea atrage sancțiuni sau probleme de imagine.
Promovarea suplimentelor alimentare ca având proprietăţi de prevenire, tratare sau vindecare a unei boli este interzisă, iar introducerea pe piaţă a acestor pilule se poate face pe baza unui certificat de notificare emis de Ministerul Sănătăţii (MS), potrivit unei legi ce a schimbat, în aprilie 2021, regulile de vânzare ale suplimentelor alimentare. Pentru a face complet aplicabilă noua legislație privind suplimentele alimentare, Ministerul Sănătății a pus azi în dezbatere un proiect de ordin ce conține noi norme tehnice pentru fabricarea, comercializarea și utilizarea acestora. Citește articolul
Acest departament urmărește evenimentele politice importante pentru a înțelege cum pot influența imaginea publică a firmei și cum să gestioneze relațiile cu instituțiile statului.
Premierul a anunțat în urmă cu câteva momente că a transmis președintelui cererea de revocare din funcție a ministrului finanțelor, Alexandru Nazare. Interimatul va fi asigurat de premier. Citește articolul
Informațiile despre deficitul de personal în construcții sunt relevante pentru modul în care compania își construiește imaginea publică, comunică despre provocările din industrie și își promovează eforturile de a atrage talente.
Deși salariile sunt mari, iar domeniul construcțiilor merge bine, șantierele sunt mai mult goale. Citește articolul