Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul oferă context despre provocările socio-emoționale și de sănătate cu care se confruntă angajații și publicul larg. Acest lucru ajută departamentul de Relații Publice să înțeleagă mai bine nevoile oamenilor și să comunice într-un mod empatic și responsabil, contribuind la o imagine pozitivă a companiei și la un dialog deschis cu publicul.
Revenirea după pandemie este anevoioasă în familiile în care starea emoțională, cea fizică, precum și relațiile dintre membri s-au deteriorat. Pandemia de coronavirus e departe de a se fi încheiat, însă la nivelul României situația pare sub control, iar o mare parte dintre restricții au fost ridicate. Multe familii au revenit la viața de dinainte, copiii merg din nou în parcuri și la locurile de joacă, iar părinții ies din nou la terase și petreceri. Totuși, după mai bine de un an de pandemie și izolare, care a însemnat o mare presiune pe părinți și multe schimbări pentru copii, relațiile din multe familii s-au deteriorat, iar starea emoțională și cea fizică au avut de suferit. Cum să readucem armonia în casă și echilibrul în organism după o perioadă atât de complicată? Citește articolul
Acest departament este interesat să se asigure că firma respectă legile și își tratează corect angajații, pentru a evita publicitatea negativă și a menține o imagine bună a companiei în public și în relațiile cu alte părți.
Salariata-gravidă are dreptul, conform legislaţiei în vigoare, să ceară angajatorului reducerea programului de lucru cu o pătrime, dacă starea de sănătate nu îi permite să efectueze durata normală a unei zile de muncă. Totuşi, pentru ca angajatorul să dea curs acestei cereri trebuie îndeplinite o serie de obligaţii legale de către salariată. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a plajei și a stațiunii, mai ales având în vedere modul în care sunt percepute noile condiții de către turiști și cum pot fi comunicate aceste schimbări.
Noile plaje extinse din Mamaia vor rămâne, cel puţin pentru acest sezon, doar pentru prosoapele şi umbrelele turiştilor. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu informarea publicului, a clienților și a angajaților despre modul în care firma se adaptează noilor reguli și cum își desfășoară activitatea în conformitate cu acestea, pentru a menține o imagine pozitivă.
A treia etapă majoră de relaxare a restricțiilor aplicate în cadrul stării de alertă se aplică începând cu data de 1 iulie 2021, conform unei hotărâri recente a Guvernului. În acest context, iată cum arată mai nou scenariile în care se poate găsi o localitate și restricțiile asociate pentru companii. Citește articolul
Pentru a înțelege și a comunica eficient despre schimbările legislative care privesc o instituție publică importantă, mai ales cum aceste schimbări pot influența percepția publică sau anumite aspecte sociale.
Chiar şi absolvenţii de licenţă care nu au urmat studii în cadrul instituţiilor de învăţământ aflate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne (MAI) vor putea să fie încadraţi ca subinspectori de poliţie, dacă vor finaliza cursurile de master profesional organizate de Academia de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza", potrivit unui OUG oficializat recent. Citește articolul
Relațiile Publice sunt interesate de imaginea publică a companiei și de modul în care sunt percepute practicile de afaceri, în special cele legate de relația cu clienții și sprijinul guvernamental.
Companiile aeriene europene au încălcat constant drepturile pasagerilor în timpul pandemiei de COVID-19, situaţie tolerată de guvernele statelor Uniunii Europene. Citește articolul
Informațiile despre tendințele economice (turism) și politicile UE (poluare) sunt relevante pentru mesajele companiei către public și pentru modul în care își poziționează imaginea.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Deoarece succesul unui brand românesc care se extinde internațional rapid este o poveste pozitivă, excelentă pentru promovarea imaginii companiei și pentru relațiile cu publicul.
Francizele noastre care au adus profit în țară au devenit atractive pentru antreprenorii din Germania, Franța sau Marea Britanie. Asta și pentru că, în ultimul an, pandemia a închis multe afaceri în vestul Europei. Citește articolul
Monitorizarea previziunilor economice generale și a declarațiilor guvernamentale (cum este cazul Politicii Agricole Comune) este importantă pentru imaginea publică a companiei și pentru comunicarea cu părțile interesate.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
O bună gestionare a datelor personale și respectarea GDPR contribuie la construirea unei imagini pozitive și la menținerea încrederii publicului și a clienților, evitând crizele de reputație cauzate de încălcări ale datelor.
Am stat de vorbă cu echipa StartGDPR.ro în mai 2021. Soluția lor e, deja, pe piață, de ceva vreme, dar am vrut să aflu cum văd viitorul cei din echipa fondatoare a proiectului. Mi-a rămas în minte paragraful de final al interviului, care spune un adevăr despre care nu mulți dintre noi suntem conștienți: ”România are foarte mult potențial pentru digitalizare și deși pare că momentan suntem în urma altor țări, poate ca suntem într-o situație similară cu cea a adoptării Internetului. Faptul că am implementat infrastructura de Internet mai târziu, când tehnologia era deja mai evoluată, a avut un efect secundar neașteptat: suntem printre țările cu cea mai bună viteză de acces. Așa și în cazul digitalizării: vom ști ce să automatizăm și ce nu, ce tehnologii să folosim, fără să mai pierdem vremea făcând experimente, datorită pionieratului altor țări mai avansate”. Citește articolul