Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Informațiile despre acțiuni în instanță sau amenzi primite de companie din cauza discriminării angajaților pot afecta negativ reputația publică și relațiile cu partenerii. Acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea și să protejeze imaginea companiei în astfel de situații delicate.
De principiu, salariații nu pot fi obligați de angajatori să se vaccineze. Totuși, angajatorii ar putea încerca să convingă salariații să se vaccineze, utilizând diverse mijloace, inclusiv prin amenințarea cu aplicarea de sancțiuni sau chiar concedierea. În aceste cazuri, potrivit specialiștilor de la Biriș Goran, salariații au la îndemână mai multe soluții. Citește articolul
Departamentul este interesat de felul în care se descurcă economia, apariția de noi afaceri și sectoarele în creștere, pentru a înțelege mai bine imaginea generală a pieței și a comunica eficient cu publicul și media.
Piața muncii din România este într-o continuă mișcare. Unii angajați care și-au pierdut slujbele au luat decizii îndrăznețe. Citește articolul
Contribuie la menținerea unei imagini publice bune și la protejarea reputației companiei, asigurând că publicul asociază numele și produsele doar cu calitatea oferită de companie.
Mulți antreprenori la început de drum ignoră importanța înregistrării mărcii, lăsând-o, sub impresia că e un demers mult prea costisitor, pentru o etapă ulterioară a dezvoltării afacerii, când aceștia ar considera-o necesară. Sunt mai multe motive însă pentru care înregistrarea mărcii n-ar trebui ignorată de antreprenori. Citește articolul
Această știre reflectă dialogul dintre mediul de afaceri și Guvern, precum și discuțiile internaționale, fiind relevantă pentru gestionarea imaginii publice a companiei, comunicarea cu părțile interesate și înțelegerea contextului socio-economic.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament are nevoie să înțeleagă starea generală de spirit din mediul de afaceri și cum percep partenerii sociali (ca asociațiile de IMM-uri) acțiunile guvernului, pentru a-și calibra mesajele și relațiile cu publicul.
Majoritatea măsurilor pe care Guvernul le-a promis mediului de afaceri, prin programul său de guvernare, n-au fost îndeplinite până acum, reiese dintr-o analiză prezentată luni de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR). Citește articolul
Monitorizează declarațiile importante, mai ales ale oficialilor, care pot influența percepția publică asupra mediului de afaceri și a rolului companiilor în societate, inclusiv legate de sănătate și economie.
Premierul Florin Cîţu a afirmat, marţi, că nu doreşte să mai avem un lockdown total, că-şi doreşte ca economia să fie deschisă – atât cât se poate în condiţii de pandemie, lucru pe care România l-a reuşit până acum, potrivit News.ro. Citește articolul
Un sistem eficient de avertizare contribuie la o imagine bună a companiei, arătând că aceasta este etică și transparentă. Departamentul de PR va fi interesat de modul în care aceste practici influențează reputația publică.
Deși, în viitorul apropiat, numai firmele cu mulți salariați vor trebui să aibă canale interne pentru preluarea sesizărilor de la aceștia, specialiștii NNDKP sfătuiesc toți angajatorii să implementeze un asemenea mecanism, dacă pot. Obligația pentru firmele mari este prevăzută într-un proiect de lege al Ministerului Justiției, care va transpune anul acesta directiva europeană privind avertizorii de integritate (whistleblowers). Citește articolul
Comunicarea publică a noilor reguli de funcționare și a politicilor de vaccinare, precum și gestionarea imaginii companiei în contextul acestor schimbări, sunt esențiale pentru relațiile publice.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul va gestiona comunicarea publică și relațiile cu clienții privind aceste schimbări legislative, pentru a asigura transparența și a menține o imagine pozitivă a companiei în fața publicului și a autorităților, mai ales în situații de recuperare a datoriilor.
Contractele de leasing nu mai sunt considerate titluri executorii, iar perioada în care un operator de leasing are dreptul să ceară rezilierea contractului din cauza neplăţii a crescut la trei luni, potrivit unei legi publicate vineri în Monitorul Oficial. Prevederile sale se aplica începând de azi. Citește articolul
Subiecte precum dreptul de a alăpta în public pot avea implicații asupra imaginii publice a companiei și a modului în care aceasta este percepută de societate. Comunicarea în jurul acestor aspecte este importantă.
În fiecare săptămână au loc mai multe evenimente ce vizează firmele și activitatea acestora. Astfel, indiferent de perioada anului, săptămânal există obligații fiscale pe care le au firmele de îndeplinit sau schimbări legislative ce afectează activitatea acestora. De aceea, îți prezentăm cele mai importante evenimente anunțate ale săptămânii care începe astăzi. Citește articolul