Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Informațiile despre cum companiile de succes folosesc tehnologia pentru a inova și a crește sunt utile pentru a construi o imagine pozitivă a companiei și pentru a comunica performanțele acesteia publicului și partenerilor.
O nouă categorie de companii denumite „Leapfrogger” au comprimat transformarea digitală înregistrând o creștere de patru ori a veniturilor. Citește articolul
Acest departament se ocupă de comunicarea companiei cu publicul și cu angajații. Informațiile despre originea și semnificația numelor pot fi utile pentru a crea conținut cultural interesant, materiale de comunicare internă (ex: newslettere despre tradiții sau istorie) sau pentru a arăta înțelegere culturală în contexte diverse.
Majoritatea părinților își doresc ca bebelușii lor să primească și un nume de sfânt. Dacă naști în luna iunie ai de unde alege un astfel de prenume. Ai multe opțiuni, atât nume românești, cât și exotice. Citește articolul
Acest departament monitorizează anunțurile guvernamentale importante legate de pandemie și de percepția publicului (cum ar fi reticența la vaccinare). Aceste date sunt necesare pentru a gestiona imaginea companiei, a comunica eficient cu angajații și partenerii și a înțelege contextul social.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Când o firmă primește o amendă publică, reputația ei poate suferi. Acest departament este interesat să știe cum să gestioneze astfel de vești pentru a proteja imaginea companiei și a comunica corect cu publicul.
O companie de telefonie a fost amendată recent de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) pentru apeluri telefonice nesolicitate cu oferte comerciale, potrivit unui comunicat de presă publicat astăzi pe site-ul autorității. Practic, firma a sunat un fost client, persoană fizică, care ceruse, în mod explicit, la încetarea relației contractuale, să nu mai fie sunat, încălcând astfel Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Citește articolul
Este esențial ca firma să comunice clar și la timp angajaților, partenerilor și publicului larg despre măsurile pe care le ia în urma relaxării restricțiilor.
Preşedintele Iohannis va avea joi o şedinţă de lucru cu premierul, membri ai Guvernului şi şeful DSU. Citește articolul
Pentru a înțelege cum evoluează contextul public și pentru a adapta comunicarea externă a companiei în funcție de noile măsuri și relaxări, gestionând imaginea publică.
Executivul a stabilit marți seară, prin oficializarea unei hotărâri, prelungirea stării de alertă până pe 11 iunie 2021, în contextul epidemiei de coronavirus. Totodată, Guvernul a stabilit și unele măsuri de relaxare ce vizează, printre altele, competițiile sportive, evenimentele culturale, turismul la munte și pelerinajele religioase. Măsurile de relaxare pentru 1 iunie, care sunt îndelung așteptate de mediul de afaceri, vor fi luate mai spre finalul lunii curente. Citește articolul
Acest departament are nevoie să știe cum să comunice corect despre implicarea companiei în activități de voluntariat, pentru a evita informațiile greșite și a menține o imagine publică bună, bazată pe respectarea legii.
Perioadele în care o persoană a făcut voluntariat, pe baza unui contract de voluntariat, indiferent că a fost încheiat în România sau nu, sunt recunoscute de legislaţia noastră ca experienţă profesională sau de specialitate. Totuşi, cei care sunt sau au fost voluntari trebuie să ştie că aceste perioade nu sunt asimilate stagiului de cotizare şi nu reprezintă vechime în muncă. Citește articolul
Informații despre starea economiei și sănătatea publică sunt esențiale pentru comunicarea externă a companiei și pentru imaginea publică.
Premierul Florin Cîțu afirmă că România ”se află mai aproape de a reveni la normalitate” și că Guvernul trebuie să se concentreze în perioada următoare pe măsuri care să ducă la creșterea economiei. Citește articolul
O imagine bună a companiei este esențială. Acest departament este interesat să știe cum să comunice public eforturile firmei pentru egalitate și să gestioneze orice situație negativă legată de discriminare, pentru a proteja reputația companiei.
Responsabilii cu egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi din cadrul firmelor cu peste 50 de salariaţi vor avea la dispoziţie, în curând, un plan de acţiune standardizat pentru a împiedica apariţia discriminărilor între salariaţi şi salariate şi un ghid metodologic pentru a-l implementa, după ce Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale (MMPS) a pus în dezbatere publică un proiect de ordin în acest sens. Citește articolul
Este important să se înțeleagă contextul economic național și interacțiunile cu instituții precum FMI pentru a comunica eficient cu publicul și a gestiona imaginea companiei.
O echipă a Fondului Monetar Internaţional, condusă de şeful misiunii FMI pentru România, Jan Kees Martijn, va analiza virtual, în perioada 10 - 28 mai, economia românească. Citește articolul